Modetopic

en hij is net wat langer
met een ronde onderkant

1 like

Of ipv een capuchon, zo’n “col” :cry:

14 likes

ja die bedoel ik.

En op het hbo bij bepaalde de wat technischere opleidingen zie ik ze nu alweer opduiken soms ook nog met zo’n nietszeggende tekst.

Oja, halve kol haha. Ik vind dit echt zo lelijk. Bij iedereen.

1 like

Sommige mannen zullen we denken #knolpower.

4 likes

@syntagma en @Yzile: waar verkopen ze deze ongein?

In elk geval super bedankt jongens voor het meedenken met lelijke items! (Keep them coming). Zat op een beetje op een dood spoor met m’n artikel maar nu heb ik lekker veel input :slight_smile:

Standaard in de zomer te spotten: mannen die slippers/sandalen aan trekken maar dan niet even hun zwart krullende teenhaar verwijderen.

1 like

Haha oei, nu moet ik ook nog op zoek naar beeldmateriaal :joy:

1 like

Maar waarom zou je je teenhaar verwijderen als man? dan heb je zo’n behaard been en ineens een gladde voet? Doen mannen dat?

4 likes

Vergeet de buideltas niet.

Dat is echt een net niet geval. :sob:

1 like

Wat een raar thema? Het enige wat ik kan bedenken is een outfit in een roestrode kleur?
Zoiets;
https://shop.mango.com/nl/dames/jurken-kort/jurk-met-revers-en-strik_53045748.html?c=74&n=1&s=prendas_she.familia;32

Als ik denk aan herfstige outfits denk ik aan colletjes, blazers en laarzen maar dat is niet echt feestelijk

1 like

Mijn man wel, die heeft geen zware beharing op zijn benen en voet maar wel een random dot lang zwart teenhaar wat hij zelf geen gezicht vindt.

Ik zou er enkellaarsjes met een hak onder doen. En dan misschien met een wat bijzonderdere panty voor de feestelijkheid.

Bij een herfstig thema denk ik ook aan een zwierige gebloemde lange jurk zoals je nu veel ziet.

1 like

Je bedoelt de fanny pack of iets anders?

Fedora’s zijn mooi! Trilby’s daarentegen…

image

Sowieso, waarom zou je je teenhaar verwijderen als mens?

4 likes

Een van de supertoffe vintage winkels in rotterdam! Deze vind ik echt een goede selectie hebben en ze denken allemaal graag met je mee: dearhunter, die vintage winkel naast supermercado, stillevenstore/agora vintage (op dezelfde locatie)

2 likes

Ik zag bij costes een mooie roest bruine pantalon

Mooi! Mooie benen heb je!

1 like

Ik weet niet waarom het een antwoord op mijn post was, maar mooie outfit :fire:!

1 like

wauw heel gaaf jurkje, zeker voor een herfst thema! En echt ook lekker feestelijk. Fijne avond!