In dat geval zou ik voor een pak of een jumpsuit gaan!
Dan zou ik denk ik zoiets dragen:
Je kan ook de broek en het jasje apart van elkaar doordragen: de broek met een casual trui en de blazer op een spijkerbroek!
Ik zoek een zwarte (liefst leren maar denk het niet voor het budget) simpele tas werkmodeltas/shopper, iemand die een goed merk weet? Liefste max 100 euro.
Mocht je in de buurt van een hudson bay wonen: omdat ze weggaan prijzen ze steeds verder af. Misschien vind je daar nu wel een fijne tas binnen jouw budget.
Ah goede tip dankje! Daar had ik nog niet aan gedacht
Waar kopen jullie leuke jurkjes met lange mouwen die leuk zijn met panty en laarsjes?
Zara, maar valt wel vask kort. En costes.
My Jewellery, Guts & Gusto, Loavies en ASOS?
Ik ben op zoek naar een warme elegante winterjas waar ik nog mee kan fietsen. Mijn mantels komen helaas tussen de spaken terecht. Iemand een tip?
Gaan ze ook tussen de spaken als ze iets minder lang zijn dan de typische mantel?
Ik heb zelf niet deze jassen, maar wel een soortgelijke van dezelfde lengte en heb er geen last van. Maar dit misschien iets? Staat al een tijdje op mijn wish-list als elegante winterjas, dus misschien is het ook wel wat voor jou.
https://cvrdcollection.com/nl/shop/jassen/madison-jas-navy
https://cvrdcollection.com/nl/shop/jassen/kenza-jas-zwart
Deze lengte lijkt me ideaal! Hele mooie aanraders ook, zal ze eens passen om te zien of ze warm genoeg zijn.
Ik neem altijd de strakste maat en die vormt zich na een tijd dragen perfect.
Ik heb per ongeluk gestemd maar ik heb geen flauw idee, dus ik heb mān stem maar gezet naar wat tot nu toe iedereen zegt
Ik heb echt 2 maten kleiner dan normaal bij deze broeken, na een uurtje zitten ze echt perfect! Ik ben bang dat hij anders gaat lubberen inderdaad, zit veel stretch in
Goede keuze hoor! Ik heb zoān skinny van Leviās waarvan ik dacht dat ie goed zat, maar ik kan met die broek alsnog steeds hijsen. Zonde.
Ik heb dit ook een keer gehad, er stond wat open maar had alles al betaald. Via de chat een medewerker gesproken en die heeft het voor me weggehaald
Iemand tips voor een lekker zittende zwarte skinny? Droeg tot nu toe vaak de Jamie en Leigh jeans van Topshop, maar voel me dan net een worst in een velletje
Vraagje, weet niet of ik hier helemaal op de juiste plek ben haha
Maar ik heb binnenkort een feest waarbij ik een vrij open jurk aan heb, nu wil ik mijn borsten wat liften met tape. Heeft iemand dit ooit gedaan en een tip voor goede tape? Ik lees overal ductape, maar dat durf ik niet aan haha
Ducttape zelf wel eens gebruikt, wel met een verknipt wattenschijfje over mn tepelhof heen
Werkte prima, alleen het erafhalen was even pijnlijk. Maar niet meer dan bij een goed vastzittende pleister