Levi’s kan, maar wat heel jammer is, is dat hun 3-lijn (meestal) niet in de winkel te koop is maar alleen online. De broeken die een serienummer hebben dat met 3 begint hebben meer stretch en passen zich beter aan aan de vorm van je lichaam. Mijn vriendin en ik hebben totaal andere lichamen maar de 3-lijnen staan ons beide heel goed. Je zou je in de winkel kunnen laten adviseren welke maat je online zou kunnen bestellen. Het is heel onhandig maar bij Levi’s hangt de maat echt af van de lijn/serie. Dus bv maat 32 van de ene broek valt totaal niet hetzelfde als 32 van de andere. In mijn ervaring heb je sowieso een maat of 2 kleiner nodig dan je denkt omdat Levi’s heel irritant aan vanity sizing doet.
Een ander merk dat niet echt bekend is is Angels, daar heb ik deze zomer 2 spijkerbroeken van gekocht. Ook echt kwaliteit en goede pasvorm (voor mij). Ik ben 1.61m, 73kg met zandloper figuur. Ze hebben ook verschillende lengtematen. Prijs rond de 100 euro per broek. Ik had geluk ze met 50% korting te kunnen kopen, is voor mijn portemonnee helaas een voorwaarde.
Succes en laat maar weten of je meer info wil!