Heb jij ooit bij sbux gewerkt?
Kende iemand die daar werkte met een rood haar, lichte huid en peer figuur. Haar tweede naam was Grace.
Wat is je budget?
Ik weet niet wat je smaak is, maar Ivy&Oak hebben mooie jurken. Dan hou je wel iets minder over voor schoenen maar misschien wel de moeite waar om even te kijken?
Daar kom ik weer met mijn lievelingswinkel maar ik zag deze en die staat denk ik wel heel mooi met rood haar
https://www.stories.com/en_eur/clothing/dresses/mini-dresses/product.gathered-floral-jacquard-mini-dress-green.0828639001.html
Als je ‘m overweegt, heeft @zwaardvis nog wel een kortingscode voor je. Wat was dat ook alweer
Edit: heb ‘m gevonden. Stuur ‘m wel.
En in de winkel kan je een oud kledingstuk (theedoek o.i.d. mag ook) inleveren en dan krijg je 10 procent korting
Ik heb dit gedaan! Is heel makkelijk. Je gaat naar de action of drogist of apotheek en haalt fysiotape in huidskleur of zwart. Je gaat staan met ontbloot bovenlichaam. Voor maximaal resultaat ontvet je je huid met een watje met alcohol. Je neemt de taperol en scheurt een klein stukje (2cm) van het papier af. Het stukje plak je vast op je borst op de plek waar normaal de beugel van je bh zit (ik heb kleine platte borsten, als je grote borsten hebt zou ik wat hoger beginnen, misschien zo’n 4 cm onder je tepel (is mij al borstkas). Je plakt dus de tape vast en maakt een beetje een schuin omtrekkende beweging, richting je oksel langs je tepel omhoog en weer meer naar binnen en wel ongeveer 20/30 cm doorgaan omhoog richting je sleutelbeen. Het papier trek je gelijkelijk weg onder de tape terwijl je omhoog werkt. Dit moet je echt gelijkelijk doen en niet de tape eerst helemaal van de rol afhalen, want het zit op rek op de rol. Dat zou je tijdens het plakken ook merken, het rekt mee. Als je het eerst van de rol haalt kun je nooit de rek goed verdelen en krijg je spanning op de huid. Dat is slecht. Dit met 2 of 3 stroken herhalen tot je hele borst en tepel bedekt is. Bij beide borsten doen, evt nog een tapeje van de ene tapeconstructie naar de andere plakken om de tetten een beetje naar het midden te duwen. Dit blijft echt de hele avond zitten! Fysiotape kan je zelfs mee douchen. Afhalen doe je met olie zonder pijn! Afhankelijk van het model van je jurk kan je allerlei constructies maken! Succes ermee
Deze rode jumpsuit voldoet aan je eisen qua model en is ook net even wat anders dan de meeste jumpsuits vind ik:
Is er een kortingscode? Ik heb al heel lang een jurk bij die winkel op het oog
Ja ze hebben daar echt best wel mooie dingen (ook mega truttig soms, maar als je daar ff doorheen kijkt wel goede opties voor een bruiloft)
@grace Ivy&Oak is vandaag in promotie op zalando louge (BE, NL weet ikl niet zeker), veel mooie jurken onder de 100 euro!
Ik hoor ook goede verhalen over Lincherie, die zit oa in Emmen en Groningen
Morgen vanaf 12 uur tot middernacht 20% korting met de code VOGUESTORIES
Een met grote ruiten in oker/oranje/blauw combinatie bv? Herfstkleuren zullen er sws mooi bij staan.
(Even snel voorbeeldje)
Held!
Deze is een aanrader! Ik (echte peer, onderlichaam is 2 maten groter dan mijn bovenlichaam) zie er goed uit in deze outfit.
Voorheen was de jumpsuit goedkoper, geloof ik.
Bijvoorbeeld donkerblauw of aubergine
Heel mooi!