Op het plaatje vind ik dat in ieder geval niet!
Heeft iemand zo’n soort blouse ergens gezien? Ik vind m prachtig met die rugdecolleté (model draagt er een hemd onder).
Deze is helaas nogal over m’n budget.
Ik heb mijn jurk besteld hoor En meteen wat andere dingen. Thanks!
Hij heeft gewoon zakken!!!
Mag ik hier advies vragen?
Ik heb heel weinig afstand tussen mijn ribben en heupen. Hierdoor lijk ik dik als ik bloesjes draag. Ook lukt het me vaak niet iets te vinden waar de taille goed zit. Alsof mijn bovenlijf te kort is. Wie heeft er tips over kleding dat flatterend is?
Thanks. Ga hier even op verder googlen. Kan ik wel wat mee.
Ik heb een nieuwe jas, maar weet nog niet zo goed wat ik ervan vind. Hij valt best groot en dan voel ik me meteen enorm.
Leukkk, van de Hema toch?
Persoonlijk houd ik wel van dat oversized!
Ja Hema indd! Hij is echt heel erg lekker zacht ook
Superleuk juist!
Heb ik ook! Meteen heupen waar mijn ribben eindigen. Had laatst een jurkje gekocht met een brede elastieken band en dat vond ik zomaar leuk staan. Dan breek je het als het ware open bij je middel. Misschien dat je dat ook kunt proberen. Stond bij mij leuker dan een jurk met een koord of hoe dat ook heet (zelfde stof als de jurk vaak) want die zit dan net onder mn borsten. Vind ik stom)
Bij mij zit de taille van een kledingstuk dus op het breedste stuk van mijn heupen. Ik kan zo een elastieken band wel omhoog doen en op mijn taille dragen, maar dan zit het op de rug en borsten gek. Ik heb ook best grote borsten en brede heupen. Dus lijkt dan dikkig als de stof op frommelt daar.
Bedoel je zo een jurk met het hele torso elastiek en dan rok eraan zeg maar?
Ja, een string wel. Vond ik ook niet geweldig zitten, maar het went, en als ik een slip draag verdwijnt die ook tussen mijn billen, dus dan beter een string.
Ik draag van die naadloze hipsters en zie eigenlijk nooit lijntjes!
Welke kleur past goed bij de kleur van deze jas? Groen? Grijs? Donkerrood/bordeaux vind ik niet zo mooi staan
Ik denk dat een mooi diepe kleur groen wel mooi kan staan ja! Of donkerblauw of een diepe okergeel? Zou denk ik een beetje in de jewel tones blijven. En grijs kan denk ik ook goed inderdaad
Ik vind licht grijs en donker grijs, donkerblauw en donkergroen erg mooi bij deze jas. Maar je zou ook lichtere en donkere tinten dan de jas kunnen zoeken, maar dit kan soms een te brave look geven. Ligt eraan waarvoor je wil gaan. Ik zou gewoon je kast induiken en leuke setjes uitzoeken
Ik heb in december een paar gala’s en ben op zoek naar een mooie jurk hiervoor. Iemand tips voor merken voor mooie jurken?
Ik had deze besteld voor een event en is echt prachtig! De stof is ook prima en niet zo cheap ass.
Ik vind de voorkant heeel mooi, de strik weet ik nog niet zeker haha. Maar ik ga eens op asos kijken, thanks!!