Een hele specifieke vraag, maar heeft iemand toevallig ervaring met de zijden blouses van & Other Stories? Ik zie een hele mooie op United Wardrobe maar vraag me af of het een beetje mooie kwaliteit is…
Ja die zijn goed.
Ja ik ben er ook tevreden over! 1x gewassen met normaal wasmiddel en toen werd ie ‘krokant’ en baalde ik als een stekker. Later nog eens met fijwasmiddel gewassen en op lage temperatuur gestreken en toen was ie weer goed!
Cos en bijenkorf (utrecht) ook
Altijd even bij de wibra kijken. Heb ik allebei gezien!
Losse kraagjes: Vero moda, only, costes, Miss Etam… daar heb ik ze gekocht!
My jewellery heeft ook kraagjes. https://www.my-jewellery.com/nl-nl/accessoires/losse-kraagjes.html
Ik vind zelf donkergroen altijd heel erg mooi bij dit soort oranje-achtige kleuren! Lekker herfstig ook
Een vriendin van mij heeft gevraagd om mee te gaan shoppen voor business kleding voor haar nieuwe baan. Nu is zij best lang (1.85) en vinden we het lastig om goede merken te vinden. Heeft iemand de gouden tip? Het moet wel in een fysieke winkel te vinden zijn.
Ik ben zelf 1m83 met lange benen en is echt een hit or miss in sommige winkels. Ik doe het liever online voor broeken. Bloesjes en blazers koop ik bij and other stories, zara, h&m en vila.
We gaan er kijken, bedankt voor de tip. Ze zoekt hiernaast graag een pak, dus matchende blazer en pantalon. Heb je tips waar die te vinden zijn? De pantalons is denk ik het grootste probleem voor haar.
Bij Steps en dan de flared pantalons, die zijn echt te lang voor mij en ik heb best lange benen. Moet je wel van houden natuurlijk, maar ik vind hun pakken mooi en niet belachelijk duur.
Mango broeken zijn ook soms gek lang. Ik ben 1.80 en moet ze wel eens laten inkorten. Voor pakken zou ik suistudio aanraden, maar dat kost wel knaken
Jammer! Deze misschien?
ik draag meestal tepelplakkers en verder geen beha, maar heb dan ook kleine borsten. Ik kan me voorstellen dat het met grotere borsten inderdaad niet zo handig kan zijn.
Heeft iemand tips voor (web)winkels waar dit soort oorbelletjes verkocht worden? Dus iets wat eruit ziet als op een ringetje maar niet helemaal dicht is als een ringetje (want die gooi ik na 10 minuten gefrustreerd prutsen en niet dichtkrijgen aan de kant dus dat vind ik zonde haha)
Bij Capricci hebben ze er wel een aantal. Daar hebben ze ook ringetjes met een click-sluiting, die klik je dus helemaal open en kan je makkelijk in doen (zoals deze: https://capricci.nl/product/925-zilveren-oorbellen-met-kruisje/). Ik koop zelf mijn oorbellen eigenlijk altijd op AliExpress, daar zie ik ook wel veel steek-ringen voorbij komen.
Ik heb deze rok gekocht bij de Uniqlo, maar ik weet niet zo goed hoe ik hem moet combineren. Zoals op de foto is niet echt mijn stijl, wil bovenkant liever strak denk ik om mijn taille te accentueren. Heb best wel stevige kuiten, dus schoenen vind ik ook lastig. Hij valt bij mij wel iets langer dan bij het model.
Heeft iemand tips?
Met hoge laarzen en een strakke top of blouse (zachtroze, of rood lijkt me mooi) of juist met donkere sneakers?
Ik zou niet zo snel voor brogues of hakken kiezen, dat maakt het denk ik een beetje tuttig.