Modetopic

Een airforce? Twijfelde ook maar ben er nu super blij mee. Hij is echt warm en ben laatst door een flinke regenbui gefietst en was nog steeds droog.

1 like

Het klinkt raar maar de ANWB heeft ook vaak warme waterdichte jassen!

3 likes

Ik heb nu ook een airforce, merk echt heel duidelijk verschil met mn noisey may (ook bestseller, net als only, vero moda, enz) jas. @anon28710462
Volgens mij is de goedkoopste airforce 220?

2 likes

Mijn jas va Khujo voldoet ook aan de eisen.
Kosten normaal rond de 200 ik heb er 90 voor betaald.

1 like

Je hebt al een heleboel tips gekregen, maar ik kom ook nog even met mijn two cents :grin: Ik ben heel blij met mijn parka van Hoodlamb. Inmiddels heeft dat merk Hemp Tailor geloof ik. Hij is eco-vriendelijk, mooi, waterdicht en heerlijk warm. Het fijnste vind ik dat 'ie extra zakken heeft speciaal om je handen in te doen, met een super lekker warm en zacht (nep) bontje aan de binnenkant :heart: Wel iets duurder dan je budget denk ik, maar als het goed is gaat 'ie heel lang mee!

1 like

Zulk soort loafers heb ik van Manfield. Hebben ze in verschillende kleuren en printjes, ik heb zelf zwart, groen en een panterprintje. Lopen heel fijn!

Edit: deze heb ik: https://www.manfield.com/dames/suede-panterprint-loafers-2381026.html, maar ze hebben op hun website nog meer verschillende loafers staan.

1 like

Zeker Esprit 3 sterren! Zelfs ik als koukleum heb t daar warm in!

Airforce gebruikt helaas nog steeds echt bont in een deel van hun collectie dus dat merk steun ik zelf liever niet (meer). Ook wel belangrijk om te weten.

1 like

Ik heb een superdikke van de Bersch.ka en die is echt heul warm. Heb hem dit jaar al een paar keer aangehad en dat was een grote fout want ik zweet me rot als het niet vriest. Dus het kan wel bij die ketens! Hij is heel zwaar, ik denk dat dat een goede manier is om te kijken of zo’n jas warm genoeg zal zijn.

1 like

Hoi, ik kom nog even met een update over mijn Uniqlo-bestelling! Gisteravond mijn pakketje ontvangen, en alles past! Echt bedankt voor het meedenken. Ben uiteindelijk voor XL gegaan. Misschien zou L ook goed geweest zijn, maar aangezien ik het niet trek als kleding strak om mijn lichaam zit denk ik dat ik alsnog voor XL zou gaan. Nu wachten op Black Friday met een aanvullende bestelling, nu ik weet hoe de dingen vallen!

4 likes

Die van Uniqlo schijnen ook erg warm te zijn! Hebben heat tech iets.

Ah ik vroeg me al af waar je uiteindelijk voor gegaan was! En superfijn dat je blij bent met je bestelling en dat het goed past. Die heattechs helpen mij echt de winter door. :snowman:

1 like

Ik zoek een nepleren broek, geen legging en met kontzakken. Ik heb bijna alles bij de H&M, costes en zara al aangehad, maar geen enkele zit echt mooi. Heeft iemand hier de gouden tip?

1 like

Als de stof niet te erg kreukelt, vouw ik het meestal om en dan jas erover. Zodra je binnenkomt alleen niet vergeten terug te doen haha

Ik heb een fijne van de mango gekocht met broekzakken!

Precies goed. Ik heb mijn eigen maat.

1 like

https://shop.mango.com/nl/dames/broeken-recht/rechte-broek-met-stiksels_53005739.html?c=99&n=1&s=prendas_she.familia;26,326,22,322.pants26,326,22,322;Recto

Dit is ‘m. Sorry, foto was blijkbaar van de Spaanse site (?) dus de prijs komt niet overeen.

3 likes

Ik heb heel vaak (nette) broeken aan en die laten dan mijn enkels bloot. Heb alleen een beetje een issue met leuke schoenen vinden voor eronder, want sneakers zijn te casual maar ik vind enkellaarsjes er ook niet leuk onder staan en loafers vind ik dan weer te (ben een beetje moeilijk haha). Heeft iemand een idee voor leuke (semi) nette schoenen voor onder zulke broeken?

Clark desert boot?

1 like

brogues

1 like

Ballerina’s?

1 like