Heeft iemand hier de MY.O.MY laptop tas/business bag in gebruik? En zo ja, wat is je ervaring met de tas? Twijfel heel erg om hem aan te schaffen (duur) dus hoor graag van een eigenaar haha
Heeft iemand een tip waar ik zulk soort hemdjes kan kopen? Ik vind het leuk om zulke hemdjes te dragen onder grote gebreide vesten. Maar voor het contrast met zo’n grof gebreid vest en omdat ik het ook naar werk aan wil doen vind ik het mooi als het hemdje echt van een kwalitatief mooie stof is. Ik zie ze ook wel bij h&m of zara maar die vind ik dus meestal niet zo mooi qua stof (katoen) of een beetje goedkoop eruit zien. Dacht aan prijs van max. 50 euro en qua kleur beetje warme aarde tinten, dus roest bruin/oranje, beige, okergeel etc. Oh en hoeft overigens niet perse met zo’n kanten randje, een andere afwerking is ook prima.
Deze van selected vind ik opzich wel oke, maar de stof in het echt voelt zweterig en vind het kanten randje ook een beetje goedkoop ogen in het echt. Ben er al lang naar op zoek, maar misschien ben ik te kieskeurig haha dus ben wel benieuwd of iemand tips heeft!
Intimissimi heeft mooie!
Voor minder dan € 50 ga je moeilijk wat anders vinden dan polyester volgens mij. Misschien tijdens Black Friday of in de sale naar een zijden exemplaar zoeken?
Vind je het niet kriebelen dan?? Ik vind die look ook heel mooi maar blote huid onder wol echt heel koud/kriebelig
Nee valt wel mee! De vesten die ik heb kriebelen eigenlijk niet zo erg.
Oké, help.
Ik heb een jas op 't oog, prijskaartje +300 euro. Nu wil ik hem zo graag en op veel plekken is die uitverkocht. Zal ik hem gewoon bestellen en black Friday afwachten, in de hoop dat er actie op komt en dan anders de klantenservice een mail sturen voor korting of gewoon niet een jas van 300 kopen en gokken op de aanbieding?
Kan je hem nu kopen en dan kaartjes eraan laten en bonnetje bewaren tot black friday, en als ie dan met korting is, opnieuw bestellen en deze terugbrengen?
Misschien moet ik het maar gewoon doen.
Mochten jullie nog kortingscodes weten van winkels waar ze airforce verkopen…
Hoe combineren jullie een zwarte flared pants van stof (ik bedoel dus geen jeans) zonder kontzakken? Mag je volgens “de modepolitie” dan je billen laten zien? Of moet er altijd iets langs overheen?
Ja mag wel hoor vind ik, mits hij niet door schijnt
Dat ligt denk ik echt aan de staat van je billen
Ik heb het liefst er half / helemaal overheen.
Dit vind ik ook. Ik vind het bij mezelf echt niet mooi, dus ik zorg altijd dat er wat overheen hangt. Maar bij anderen vind ik het vaak prima kunnen
Ik kocht deze satijnen rok (let niet op de trui erop)
Dit soort rokken zie je nu veel en ik vind het prachtig. Mijn vraag is alleen: hoe combineer je zo’n rok? En dan vooral nu het kouder is? Is het oké om een panty te zien (in het geval van lage laarzen) of zou je dan toch hogere laarzen erbij aantrekken? Iets anders?
Bedankt! Ik denk altijd meteen aan hakken, maar stoere boots kunnen natuurlijk ook. Loopt een stuk fijner hahaha. Ik ga er ook gewoon een panty onder doen. Een wijde trui erop is wel leuk ja, maar vond deze niet helemaal passen vanwege het witte vlak. Maar misschien wil ik alles te perfect matchen.
Need help! Heb bestelde truien binnen maar mag ze 1. Niet allemaal houden, en 2. Ik weet niet goed welke ik moet houden. Eigenlijk heb ik de luipaard al uitgesloten want de mouwen zijn iets te kort en verder is ie vooral wijd.
- fotos weg
Welke vinden jullie het leukst en moet ik houden?
- Licbtblauw
- Wit
- Grijs panterprint
- Donkergroen
- Roze
0 stemmers
Edit: heb stiekem zojuist een knoop doorgehakt.
De Beslissing.
Het wordt de witte trui, die is net wat meer wat ik niet snel zou kopen maaar nu wel heel blij mee ben, met in mijn achterhoofd dat als blijkt dat ik die groene echt nodig heb in mijn leven, ik hem nog wel een keer bestel.
Mooi! Waar is ie van?
Ik zou inderdaad met laarsjes en dikke trui combineren. Of in de lente met een tshirt en hoge allstars.