Dankje, klinkt goed!
Mogen “huggies” ook? Die klik je open, veel handiger dan die oorringetjes die je moet buigen.
Ik koop ze via Ali Express sinds ik erachter ben gekomen dat veel Etsy-verkopers daar in bulk inkopen.
Oh die kende ik helemaal niet. Heb even gegoogeld en als ik het goed begrijp (zijn het geen luiers, dat ging ff mis haha) kunnen daarbij de ringetjes zelf buigen ipv dat alleen de sluiting beweegt? Dat klinkt iig wel alsof ik ermee om kan gaan haha. Heb je tips voor verkopers? Of is alles met goede reviews wel prima?
Ik let wel op de reviews ja, maar verder shop ik maar wat rond haha.
Misschien handig voor wie meeleest en benieuwd is:
Je stopt het staafje in je gaatje en klikt de oorbel dicht, heel makkelijk ook voor wie dikke vingers heeft zoals ik.
Toptip! Er gaat een wereld voor me open, thanks
Ken die rok niet wat hoger in de taille?
Suit Supply heeft ook pakken voor vrouwen: suistudio. En zij doen het goed qua fair wear.
Ik wil 2 paar nieuwe jeans kopen maar nu wil ik echt goede. Ik heb best dikke bovenbenen, aanwezige kont, en een holle rug. Waar kan ik het beste gaan kijken? Bij Levi’s?
Da ken, da ken.
Levi’s kan, maar wat heel jammer is, is dat hun 3-lijn (meestal) niet in de winkel te koop is maar alleen online. De broeken die een serienummer hebben dat met 3 begint hebben meer stretch en passen zich beter aan aan de vorm van je lichaam. Mijn vriendin en ik hebben totaal andere lichamen maar de 3-lijnen staan ons beide heel goed. Je zou je in de winkel kunnen laten adviseren welke maat je online zou kunnen bestellen. Het is heel onhandig maar bij Levi’s hangt de maat echt af van de lijn/serie. Dus bv maat 32 van de ene broek valt totaal niet hetzelfde als 32 van de andere. In mijn ervaring heb je sowieso een maat of 2 kleiner nodig dan je denkt omdat Levi’s heel irritant aan vanity sizing doet.
Een ander merk dat niet echt bekend is is Angels, daar heb ik deze zomer 2 spijkerbroeken van gekocht. Ook echt kwaliteit en goede pasvorm (voor mij). Ik ben 1.61m, 73kg met zandloper figuur. Ze hebben ook verschillende lengtematen. Prijs rond de 100 euro per broek. Ik had geluk ze met 50% korting te kunnen kopen, is voor mijn portemonnee helaas een voorwaarde.
Succes en laat maar weten of je meer info wil!
Oh wow thanks! Met deze info kan ik al een heel stuk vooruit.
Wel stom van Levi’s dat die modellen alleen online te krijgen zijn.
Ja suf hè? In de Levi’s winkel in Den Haag verkopen ze ze niet. In een winkel genaamd Van Uffelen (o.a. in Delft) heb ik wel een broek uit die lijn gezien, maar ja de keuze was daar wel erg beperkt. Succes met je zoektocht!
De 3 modellen zijn mijn favoriet!!! Levi’s 311 is beste
Waar kopen jullie je panty’s? Ik ben nogal een kluns dus relatief betaalbare opties zijn welkom
He.Ma en H&M! Had vandaag toevallig de 20 denier van eerstgenoemde aan en ze hebben het zonder ladders de hele avond volgehouden!
Wolford! Die zijn niet kapot te krijgen.
Ik heb er nu van hema, die goedkope variant van maar een paar euro maar ze zakken echt erg af en lijken niet lang genoeg te zijn? Ik ben 1.60 dus heb dit nog nooit meegemaakt met panty’s heb de maattabel gebruikt achterop en zit zeg maar tegen de ondergrens qua lengte/gewicht. Misschien toch maar eens een andere soort proberen dan, ik had hema ondertussen afgeschreven haha
De h&m heeft hier enkel de ‘mama’ pantys hangen en om nu online te bestellen voor 2 paar vind ik ook weer zo zonde. Ga eens kijken in andere filialen!
Waar vind je die? Online enkel?
Ik heb de één na grootste maat van He.ma, in confectiematen 36/38, afzakken doen ze alleen als ik toch zo stom was een te kleine te kopen.
Heb je al eens een onderbroek over je panty heen getrokken? Dan zakken ze bij mij niet meer af