Modetopic

Jaaa ik ben groot fan van die huggies! Had er alleen nog niet aan gedacht dat je ze ook op AliExpress kon kopen… Zijn die dan ook wel echt sterling silver? Of staat dat er alleen maar is het een of ander goedkoop materiaal?

Daarom neem ik altijd die van de Hema die je billen liften. Die blijven goed zitten!

1 like

De hema panty’s vallen echt heel klein uit.
Ik ben 1,80m en heb broekmaat 40. Voor hema panty’s pak ik altijd 48 en het liefst 50.
Dan blijven ze tenminste zitten :partying_face:

1 like

De panty’s van AH vind ik ook fijn

1 like

Deze zitten inderdaad goddelijk tov andere skinny jeans!

Die heb ik laatst per ongeluk gekocht en ik vond ze heel fijn inderdaad! Ik kon ze ook zeker 5x aan voor ze kapot gingen. Vind het een aanrader @Xigua

2 likes

Of bij de Bijenkorf, daar koop ik ze als ik een nieuwe wil. Soms zijn ze online in de sale via ve.epee punt nl, dan zijn ze prima afgeprijsd, maar er is van tevoren moeilijk te voorspellen wanneer dat is.

Edit: deze gaan dus echt lang mee, ik draag ze al jaaaaren en heb er nog nooit een weg hoeven doen omdat ie kapot was. Af en toe koop ik er 1 of 2 bij zodat ik minder hoef op te letten wanneer ik ze was. Mijn oudste is serieus minstens acht jaar oud.

1 like

Al mijn panty’s gaan snel kapot en zakken af (HEMA, ah, pieces…). Laatst een paar met stippen van de action gehaald met het idee “na een keer dragen vast stuk”. Maar ik vind het echt de fijnste panty’s ooit! Zakken totaal niet af, stevig broekje en na het wassen zien ze er nog gewoon hetzelfde uit.

1 like

Ik heb vorig jaar een goede panty bij de zeeman gehaald! Weet helaas niet meer welke het is en tot nu gaan al mijn zeeman panties snel stuk, maar ze hebben/hadden een hele goede! En ik heb nu panty kousjes van de Zeeland, die zijn ook super. Het zijn die in een doosje, 2 paar voor €1 ofzo (niet de dunnere/goedkopere nemen, die halen de middag niet).

1 like

Primark! De fijnste panty’s ooit, scheuren totaal niet snel en blijven de vorm houden na meerdere keren wassen. Ook geen problemen met afzakken oid. Neem net als bij andere panty’s 2 maten groter. Koop altijd die van 5-6 euro voor 3 paar.

1 like

Heeft er hier iemand ervaring met de maten van Uniqlo? Ze hebben een uitgebreide serie met thermokleding waar ik interesse in heb. Uit ervaring weet ik dat een maattabel niet altijd alles zegt. Hun retourbeleid is niet zo fijn (je moet zelf een pakketje naar Duitsland frankeren), dus durf niet blind af te gaan op de maattabel. Mocht iemand ervaring hebben met hun kleding dan hoor ik het graag!

De vrouwenmaten vond ik vrij kort vallen of in ieder geval te kort voor mij (ben 1.68m, maar vind het fijn als mijn bovenkleding ruim over m’n broekriem valt en niet opkruipt), dus ik heb van de crew neck long sleeve een mannen S besteld en die zit als gegoten. Ben sowieso groot fan van de Heattech-collectie, heerlijk warm in de winter!

Thanks voor je reactie! Ik ben zelf wat kleiner dan jij (1.61m) dus de lengte zal voor mij ok zijn vermoed ik. Ik ben wel wat voller voor mijn lengte (73kg). Vind jij hun maten overeenkomen met wat je bijvoorbeeld in andere winkels koopt? Of adviseer je voor een maat groter te gaan? Zit er veel stretch in de crew neck long sleeve?

Pfoe, dat durf ik echt niet te zeggen. Het is inmiddels meer dan 4 jaar geleden dat ik de vrouwenversie aan had en ik heb alleen nog in mijn geheugen dat die voor mij echt veel te kort en daardoor dus te klein was. Hetzelfde als in andere winkels vind ik ook moeilijk te zeggen: Zara vind ik bijvoorbeeld veel kleiner vallen dan H&M. Dus ik zou zeggen normaal tot klein? Er zit wel veel strech in de crew neck long sleeve!

Super, thanks voor alle info! Ik kan hier wel mee vooruit. En je hebt gelijk, maten zijn in iedere winkel weer anders.

1 like

Ik vind Uniqlo juist weer vrij groot vallen dus ik zou niet gaan voor een maat groter.

@AmyFarrahFowler Ik vind Uniqlo normaal tot groot vallen, heb altijd mijn eigen maat. Nooit groter in ieder geval.

Ik heb mijn eigen maat van die heattech longsleeves.

Wow zoveel reacties, hartstikke fijn! Geeft me een fijner gevoel als ik ga bestellen.

Ik heb nog veel truien van vorige winter die opzich er nog prima uitzien, maar op sommige plekken van die bolletjes en pluis hebben. Ik weet dat je dat met een speciale borstel eraf kan halen, iemand ervaring mee? En waar kan ik zoiets kopen? Ik vind het ook zonde ze weg te doen namelijk.