Modetopic

https://www.bol.com/nl/p/philips-gc026-00-ontpluizer/9200000031296712/?bltg=itm_event%3Dclick%26mmt_id%3DXcvN2Am6UuzBG3DtxWi%40UwAAAs0%26slt_type%3Drecommendations%26pg_nm%3Dpdp%26slt_id%3Dprd_reco%26slt_nm%3Dproduct_recommendations%26slt_pos%3DC1%26slt_owner%3Dccs%26itm_type%3Dproduct%26itm_lp%3D3%26itm_id%3D9200000031296712

Dank! Die werkt bij jou goed? Ook op (deels) wollen truien?

1 like

Ik heb een kammetje, geen elektrische. Maar volgens de reviews lijkt het me een prima ding.

Bestel met Paypal! Zij vergoeden een x aantal keer een retourzending naar het buitenland per jaar. Had het na het aangeven binnen een paar dagen op mijn rekening.

Oh! Ik heb toevallig gisteravond mijn bestelling geplaatst, en met Paypal betaald! Wat goed om dit dan nog achteraf te lezen :smiley:

1 like

Ik gebruik gewoon een scheermesje, werkt ook prima!

1 like

Dames met langer haar, welke sjaal is aan te raden die geen klitten veroorzaakt? Mag ook een col zijn maar ik krijg tnt met bijna elke sjaal klitten in mijn nek. Tips voor welk materiaal etc ook erg welkom!

Wat is nou echt een fijne, warme winterjas die water- en winddicht is? Ik ben echt een koukleum en kan echt niet nog een jaar met mijn te lichte jas aan. Ik denk dat ik een parka wil, bordeauxrood/berry/blauw, het liefst onder €200,-.
Op Zalando zie ik veel modellen staan van Vero Moda en Only , zijn die een beetje oké qua kwaliteit? Alle tips zijn welkom!

ik heb een hele fijne van Elvine! Heel warm, mooi model, goede kwaliteit, wel iets duurder dan 200 euro

2 likes

Ik van Luhta! Ik denk eerlijk gezegd dat een jas van Only ofzo niet voldoet. Mn dure jas van sting een paar jaar geleden lekte ook door.

1 like

Ik ben heel tevreden over m’n jas van Esprit. Niet goedkoopste maar ook zeker niet superduperduur. Maar natuurlijk wel een met drie ijsblokjes kiezen (koudte-rating) en van een waterdichte stof.

1 like

Een airforce? Twijfelde ook maar ben er nu super blij mee. Hij is echt warm en ben laatst door een flinke regenbui gefietst en was nog steeds droog.

1 like

Het klinkt raar maar de ANWB heeft ook vaak warme waterdichte jassen!

3 likes

Ik heb nu ook een airforce, merk echt heel duidelijk verschil met mn noisey may (ook bestseller, net als only, vero moda, enz) jas. @anon28710462
Volgens mij is de goedkoopste airforce 220?

2 likes

Mijn jas va Khujo voldoet ook aan de eisen.
Kosten normaal rond de 200 ik heb er 90 voor betaald.

1 like

Je hebt al een heleboel tips gekregen, maar ik kom ook nog even met mijn two cents :grin: Ik ben heel blij met mijn parka van Hoodlamb. Inmiddels heeft dat merk Hemp Tailor geloof ik. Hij is eco-vriendelijk, mooi, waterdicht en heerlijk warm. Het fijnste vind ik dat 'ie extra zakken heeft speciaal om je handen in te doen, met een super lekker warm en zacht (nep) bontje aan de binnenkant :heart: Wel iets duurder dan je budget denk ik, maar als het goed is gaat 'ie heel lang mee!

1 like

Zulk soort loafers heb ik van Manfield. Hebben ze in verschillende kleuren en printjes, ik heb zelf zwart, groen en een panterprintje. Lopen heel fijn!

Edit: deze heb ik: https://www.manfield.com/dames/suede-panterprint-loafers-2381026.html, maar ze hebben op hun website nog meer verschillende loafers staan.

1 like

Zeker Esprit 3 sterren! Zelfs ik als koukleum heb t daar warm in!

Airforce gebruikt helaas nog steeds echt bont in een deel van hun collectie dus dat merk steun ik zelf liever niet (meer). Ook wel belangrijk om te weten.

1 like

Ik heb een superdikke van de Bersch.ka en die is echt heul warm. Heb hem dit jaar al een paar keer aangehad en dat was een grote fout want ik zweet me rot als het niet vriest. Dus het kan wel bij die ketens! Hij is heel zwaar, ik denk dat dat een goede manier is om te kijken of zo’n jas warm genoeg zal zijn.

1 like

Hoi, ik kom nog even met een update over mijn Uniqlo-bestelling! Gisteravond mijn pakketje ontvangen, en alles past! Echt bedankt voor het meedenken. Ben uiteindelijk voor XL gegaan. Misschien zou L ook goed geweest zijn, maar aangezien ik het niet trek als kleding strak om mijn lichaam zit denk ik dat ik alsnog voor XL zou gaan. Nu wachten op Black Friday met een aanvullende bestelling, nu ik weet hoe de dingen vallen!

4 likes