Modetopic

Die van Uniqlo schijnen ook erg warm te zijn! Hebben heat tech iets.

Ah ik vroeg me al af waar je uiteindelijk voor gegaan was! En superfijn dat je blij bent met je bestelling en dat het goed past. Die heattechs helpen mij echt de winter door. :snowman:

1 like

Ik zoek een nepleren broek, geen legging en met kontzakken. Ik heb bijna alles bij de H&M, costes en zara al aangehad, maar geen enkele zit echt mooi. Heeft iemand hier de gouden tip?

1 like

Als de stof niet te erg kreukelt, vouw ik het meestal om en dan jas erover. Zodra je binnenkomt alleen niet vergeten terug te doen haha

Ik heb een fijne van de mango gekocht met broekzakken!

Precies goed. Ik heb mijn eigen maat.

1 like

https://shop.mango.com/nl/dames/broeken-recht/rechte-broek-met-stiksels_53005739.html?c=99&n=1&s=prendas_she.familia;26,326,22,322.pants26,326,22,322;Recto

Dit is ‘m. Sorry, foto was blijkbaar van de Spaanse site (?) dus de prijs komt niet overeen.

3 likes

Ik heb heel vaak (nette) broeken aan en die laten dan mijn enkels bloot. Heb alleen een beetje een issue met leuke schoenen vinden voor eronder, want sneakers zijn te casual maar ik vind enkellaarsjes er ook niet leuk onder staan en loafers vind ik dan weer te (ben een beetje moeilijk haha). Heeft iemand een idee voor leuke (semi) nette schoenen voor onder zulke broeken?

Clark desert boot?

1 like

brogues

1 like

Ballerina’s?

1 like

Heeft iemand hier de MY.O.MY laptop tas/business bag in gebruik? En zo ja, wat is je ervaring met de tas? Twijfel heel erg om hem aan te schaffen (duur) dus hoor graag van een eigenaar haha

Heeft iemand een tip waar ik zulk soort hemdjes kan kopen? Ik vind het leuk om zulke hemdjes te dragen onder grote gebreide vesten. Maar voor het contrast met zo’n grof gebreid vest en omdat ik het ook naar werk aan wil doen vind ik het mooi als het hemdje echt van een kwalitatief mooie stof is. Ik zie ze ook wel bij h&m of zara maar die vind ik dus meestal niet zo mooi qua stof (katoen) of een beetje goedkoop eruit zien. Dacht aan prijs van max. 50 euro en qua kleur beetje warme aarde tinten, dus roest bruin/oranje, beige, okergeel etc. Oh en hoeft overigens niet perse met zo’n kanten randje, een andere afwerking is ook prima.

Deze van selected vind ik opzich wel oke, maar de stof in het echt voelt zweterig en vind het kanten randje ook een beetje goedkoop ogen in het echt. Ben er al lang naar op zoek, maar misschien ben ik te kieskeurig haha dus ben wel benieuwd of iemand tips heeft!

Intimissimi heeft mooie!

1 like

Voor minder dan € 50 ga je moeilijk wat anders vinden dan polyester volgens mij. Misschien tijdens Black Friday of in de sale naar een zijden exemplaar zoeken?

1 like

Vind je het niet kriebelen dan?? Ik vind die look ook heel mooi maar blote huid onder wol echt heel koud/kriebelig

Je zou eens bij de merken Hanro of Mey kunnen kijken! Die hebben dit soort hemdjes en ook mooie kwaliteit

1 like

Thanks @VickyViolence @Pecan en @crazyplantlady! Goede tips, ga ik allemaal even checken!

Nee valt wel mee! De vesten die ik heb kriebelen eigenlijk niet zo erg.

Oké, help.

Ik heb een jas op 't oog, prijskaartje +300 euro. Nu wil ik hem zo graag en op veel plekken is die uitverkocht. Zal ik hem gewoon bestellen en black Friday afwachten, in de hoop dat er actie op komt en dan anders de klantenservice een mail sturen voor korting of gewoon niet een jas van 300 kopen en gokken op de aanbieding?