Modetopic

Kan je hem nu kopen en dan kaartjes eraan laten en bonnetje bewaren tot black friday, en als ie dan met korting is, opnieuw bestellen en deze terugbrengen?

Ik sluit me aan bij het advies van @kitsune!

Misschien moet ik het maar gewoon doen.

Mochten jullie nog kortingscodes weten van winkels waar ze airforce verkopen… :joy:

Hoe combineren jullie een zwarte flared pants van stof (ik bedoel dus geen jeans) zonder kontzakken? Mag je volgens ā€œde modepolitieā€ dan je billen laten zien? Of moet er altijd iets langs overheen?

Ja mag wel hoor vind ik, mits hij niet door schijnt

1 like

Nooit mooi/flatteus. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

2 likes

Dat ligt denk ik echt aan de staat van je billen

5 likes

Ik heb het liefst er half / helemaal overheen.

1 like

Dit vind ik ook. Ik vind het bij mezelf echt niet mooi, dus ik zorg altijd dat er wat overheen hangt. Maar bij anderen vind ik het vaak prima kunnen

1 like

Ik kocht deze satijnen rok (let niet op de trui erop)

Dit soort rokken zie je nu veel en ik vind het prachtig. Mijn vraag is alleen: hoe combineer je zo’n rok? En dan vooral nu het kouder is? Is het okĆ© om een panty te zien (in het geval van lage laarzen) of zou je dan toch hogere laarzen erbij aantrekken? Iets anders?

1 like

Bedankt! Ik denk altijd meteen aan hakken, maar stoere boots kunnen natuurlijk ook. Loopt een stuk fijner hahaha. Ik ga er ook gewoon een panty onder doen. Een wijde trui erop is wel leuk ja, maar vond deze niet helemaal passen vanwege het witte vlak. Maar misschien wil ik alles te perfect matchen.

1 like

Need help! Heb bestelde truien binnen maar mag ze 1. Niet allemaal houden, en 2. Ik weet niet goed welke ik moet houden. Eigenlijk heb ik de luipaard al uitgesloten want de mouwen zijn iets te kort en verder is ie vooral wijd.

• fotos weg

Welke vinden jullie het leukst en moet ik houden?

• Licbtblauw
  • Wit
  • Grijs panterprint
  • Donkergroen
  • Roze

0 stemmers

Edit: heb stiekem zojuist een knoop doorgehakt.

De Beslissing.

Het wordt de witte trui, die is net wat meer wat ik niet snel zou kopen maaar nu wel heel blij mee ben, met in mijn achterhoofd dat als blijkt dat ik die groene echt nodig heb in mijn leven, ik hem nog wel een keer bestel.

Mooi! Waar is ie van?

Ik zou inderdaad met laarsjes en dikke trui combineren. Of in de lente met een tshirt en hoge allstars.

1 like

Dank je wel! Hij is van c&a. Ik vond het best verrassend om zo’n rok daar tegen te komen.

Ik let wel op de trui, want ik vind 'm heel mooi! Waar is hij van?

Heeft er iemand de Levi’s 712? Lopen deze erg uit? Er staat op t kaartje ā€œkeeps it shapeā€ maar dat wil ik juist helemaal niet :upside_down_face:en ben beetje in de war mbt het model dat ik in de winkel gepast heb (waarover ze dit wel zeiden)

Van c&a. Ik vind hem ook heel leuk, maar hij heeft vlindermouwen en ik vond dat niet zo lekker zitten.

1 like

Ik heb de broek zelf niet maar mijn vriendin had van de zomer wel ook naar deze broek gekeken. De verkoper had toen aangegeven dat de pasvorm onder andere ook van de kleur van de broek afhangt. Zwarte modellen zijn bijvoorbeeld stijver. Verder zeggen ze in de winkel altijd dat de broeken nog uitlopen en je daarom beter een wat strakkere broek kan kopen. Hoop dat je hier wat aan hebt!

Ik ben op zoek naar pantalon achtige broeken maar dan wat hipper.
Bij de vero moda en only hebben ze wel maar dat is echt hoog water voor mij. Ik ben 1.86 en lengtemaat 36.
Ik zoek broeken die elastiek in de taille hebben (ik heb opeens een allergie voor knopen in m’n taille ontwikkeld, vreselijk zit dat :joy:)
Nog meer lange meiden die tips hebben?

Bedankt voor je reactie! Ja heb ik zeker wel wat aan, want ik twijfelde vooral of dat uitlopen nu ook voor dit model geldt of niet, maar blijkbaar dus wel. Een vriendin heeft namelijk de 501 en die staat haar super leuk en in het model zoals ik m ook wil, maar die vind ik dan weer te kort (cropped)
Ik heb de donkergrijze en ik denk dat ik m maar gewoon houd! Nu staat ie ook goed dus mocht ie onverhoopt toch niet uitlopen is er ook geen man overboord :blush: