Modetopic

Een zwarte panty met weinig denier (20 ofzo) of met een stippenpatroontje. En erop kan heel veel! Een strakke off shoulder top, of een kanten top, of een stoer shirt idd. Of een mooie blouse die wat wijder valt en je erin doet. Ik zou zelf gaan voor zwart, maar dezelfde tint als de rok kan ook, of juist wit of donkergroen?

1 like

ennnn waar is die onderste van?

Ze zijn allebei van other stories

1 like

Denk dat dat bij Decathlon wel moet lukken!

2 likes

Ik had deze laatst gekocht voor 18 eu bij Zalando. Heb ze nog niet uitgeprobeerd (in week 2 ga ik de sneeuw in) dus weet niet hoe goed ze zijn maar ze voelden wel lekker warm toen ik ze had gepast.

Ik ben op zoek naar de perfecte basic coltrui met lange en korte mouwen! Iemand tips? Ik heb ze graag goed aansluitend met stretch, niet te dun of te dik. En het allerliefst max 50 euro if possible. Er zijn er zooo veel dat ik door de bomen het bos niet zie

Nikkie!

Al zijn die wel boven het budget.

Anders heeft Zara ook goeie (met bolletjes aan de polsen) , nadeel is wel dat na vaker dragen (en wassen) ze minder worden. Maar ik verslijt ieder seizoen er wel één. En dan draag ik ze zeker 2 keer per week.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind dit soort modellen dus altijd leuk bij anderen maar bij mezelf gekkig :woman_shrugging:t2:

Het model zelf vind ik wel leuk bij je, maar ik ben zo’n oma die niet van gaten in broeken houdt, en bij deze vind ik het wel echt te veel, ook voor een broek met gaten.

11 likes

Zou mooier zijn als ie iets wijder om je benen zit. Beetje baggy

2 likes

Model zelf vind ik nog best leuk, alleen vind ik er iets teveel gaten inzitten

2 likes

Oké hij gaat terug haha Thanks all

1 like

Heeft iemand advies voor flared broeken voor kleine mensen? Ben 1m58 en de meeste flared broeken zijn veel te lang :frowning:

Pff dit probleem heb ik ook en ik ben zelfs nog langer dan jij (1,65). Heb je er al eens aan gedacht om broeken in te laten korten? Dat doe ik nu namelijk steeds. Dan koop ik een broek die verder prima zit maar dan laat ik hem gewoon wat korter maken bij de kleermaker. Prima oplossing!

2 likes

Ik ben 1,73 en alle Flared broeken die ik vind zijn voor mij al te lang en ik heb echt lange benen :cry: Het is de vloek van de flared broek

Nou ik heb juist heel vaak te kort en ik ben even lang! Waar bestel/koop/pas jij ze dan?

The struggle is real :frowning: Gaat het flared effect niet verloren als je ze laat inkorten?

Geen idee ik loop gewoon de stad in. Had laatst een mooie gevonden bij stradivarius, die is net iets te lang maar kan wel met een paar Dr martens

Bij Vero Moda hebben ze simpele zwarte met verschillende lengtematen, weet alleen niet uit mijn hoofd vanaf welke lengte! Misschien kun je daar kijken

1 like

Ja, is minder mooi.

@shortandsmiling die Jamie van Topshop hebben ze ook in korte lengtes. Maar dat is wel een spijkerbroek.

Edit: ook een paar andere:
https://eu.topshop.com/en/tseu/category/clothing-485092/petite-485120/trousers-leggings/N-9wtZqp2Zdgf?currentPage=2

1 like