Modetopic

Kijk bij winkels waar ze ook een Petite lijn verkopen. Ik heb ze bij Asos, Next en bij New Look wel gezien. Ik vind het zelf altijd minder mooi om een broek te laten inkorten. Ik ben zelf 1,63 en broeken kopen is verschrikkelijk.

1 like

Kunnen jullie me helpen met het kiezen van een winterjas?

Die bovenste is echt heel fijn. Superwarm.

1 like

https://shop.mango.com/nl/dames/jeans-flared/flared-jeans_67000531.html?c=TN&n=1&s=search

Ik heb deze van Mango, die is aan de onderkant niet afgezoomd en kan je dus makkelijk zelf inkorten door er gewoon een stuk af te knippen. Heb je wel rafels aan de onderkant, moet je van houden

1 like

ik ook!

@Tennessee @CaptainCheesecake @Lula @CindyPauper @Duif
Thanks voor de tips, ik heb er nu via Zalando één besteld van Vero Moda, inderdaad met aparte lengtemaat. We gaan het zien :grimacing:

1 like

Hoop dat ie goed zit!

1 like

Indd de hemdjes van HEMA, wat @SpeedOfSound aangeeft + de hemdjes van The Sting/Sutherland.

Enige nadeel aan de hemdjes van HEMA vind ik zelf dat ze een soort glimmende rand hebben aan de bovenkant. Als het hemdje dan zichtbaar is, vind ik dat randje echt lelijk. Sutherland is iets duurder maar heeft dat lelijke randje niet. En die hemdjes zijn langer waardoor ze (bij mij) meer corrigeren.

image http://4.bp.blogspot.com/-DtRf53ja100/TbmysSNnMjI/AAAAAAAABvk/7cXy_kiSz6s/s1600/Witte+topp.png

(Niet mijn foto)

1 like

Hema bamboe! Zijn geloof ik 8 euro per stuk, zitten goed aangesloten en hebben geen zijnaad

1 like

Ik heb zulke bij de Primark vandaan. Ik draag ze al jaren

1 like

Niet echt mode, maar ik ben op zoek naar nieuwe pyjamabroeken. Waar halen jullie die? 9 van de 10 pyjama broeken zijn mij veel te kort. :frowning:

2 likes

Ja lange benen hiero en geslaagd bij de Zee.man. Even zoeken, ergens onderin zo’n schap pyama setjes… Gewoon een longsleeve van katoen met een heerlijke flanellen broek erbij!

1 like

Vind je strakke of losse pyjamabroeken fijn?

Ze mogen best een beetje los zitten, maar ik moet me er niet in vastdraaien haha. :joy:

Wat vinden jullie van deze zonnebril? Ik vind het montuur heel leuk, maar twijfel of die lichte kleur (crystal peach) nog steeds leuk is bij donkere glazen.

• Ja leuk!
  • Nee een donkerder montuur is mooier

0 stemmers

En zo ja, welke kleur glazen dan? Ik kan daar alleen geen voorbeelden van zien op de website, maar kan kiezen uit:

• Grijs
  • Bruin
  • Groen

0 stemmers

Heeft iemand hier de kimomo jeans van de monki? Lopen die echt niet uit? Ik had gewoon mijn eigen maat besteld en hij zit op zich goed en comfortabel maar er is nog wel wat ruimte bij mijn taille zeg maar. Ik kan hem nu goed dragen met een shirtje of trui erin, maar ik twijfel om nog een maat kleiner te bestellen. Als hij wel wat uitloopt gaat deze snel te groot zijn, maar als het zo blijft is het prima.

Ze zijn 100% katoen (iig die ik hier heb liggen) dus ze kunnen dan volgens mij niet uitlopen. Vond ze altijd wel lekker stug blijven en idd ook wijd bij de taille, maar dat is wel fijn als je een etentje hebt :speak_no_evil:

2 likes

Mannenafdeling. :upside_down_face:

2 likes

Thanks! En ook @En_17_Anderen en @Vriendelijkegroet38

Ik ga toch maar een maatje kleiner passen om te kijken hoe dat zit. Blijft lastig, broeken…

1 like

Die van mij is helaas wel best wat uitgelopen, had uiteindelijk liever een maatje kleiner gekocht

1 like