Heeft iemand tips voor lekkere pluizvrije warme sjaals aka acne sjaal maar dan iets minder duur?
Die van de Weekday zijn erg mooi! En ook in veel kleuren vaak
Ik heb er een van &other stories, werd me hier vorige winter aanbevolen als goede lookalike, ben er heel blij mee. Heb hem in het lichtblauw, die staat nu niet meer online, maar ze hebben nog wel een hoop andere kleuren:
Cos!
Ik heb al jaren een roze wollen sjaal van MbyM. Niet zo duur, lekker warm en blijft heel mooi
Zo eentje maar dan btje oud roze.
Ik heb binnenkort een feestje en de dresscode is cocktail. Dan kan ik absoluut niet met een lange jurk aankomen zeker hè?
Iemand tips voor een jurk? Mag best extra (glitter/pailetten) zijn.
Lang is niet het idee geloof ik. Maar tot op de knie mag ook wel. Op Asos hebben ze wel veel jurken met pailetten. Moet je maar eens zoeken op âsequin dressâ
Was ik inderdaad al naar het kijken, maar is het allemaal net niet, te lang, of te duur (wil ongeveer 50 euro uitgeven). De dresscode is ook best wel lastig want die is ook nog eens gecombineerd met een thema (ja, heel gek).
Vervelend ook dat die lange jurk in mân hoofd zit, daardoor vind ik al het andere niet leuk.
Heb je al bij Nelly gekeken? daar hebben zeheel veel van dit soort jurken.
Ik vind de jurk die je laat zien wel door kunnen als cocktail jurk denk ik hoor, komt doordat hij een split heeft aan de voorkant dat maakt het voor mij minder gala
wow. Waar is de jurk van?
Club L via ASOS.
KOPEN!
Gaat het nu over oorbellen of ook kleding in het algemeen?
Mango heeft wel mooie oorbellen vind ik. Maar ik weet niet wij jij te opvallend vindt⌠Kan je voorbeelden posten van wat je tot nu toe draagt?
https://www.nimzu.be/ en http://www.lobogato.com/ eens checken (wel wat duurder dan COS en &Other Stories, maar wel heel mooi )
Weekday is ook nog wel een goeie optie, als je wat meer minimalistisch wil.
Ik heb een feestje met de dresscode âHavana nightsâ (Cuban chic), hebben jullie tips wat ik aan kan? Het liefst linkjes van bv h&m/Zalando/ASOS oid. Off shoulder en strak om mijn buik/blote buik staat me niet.
Een beetje basic vraag, maar misschien heeft iemand nog een nieuwe tip.
Ik ben op zoek naar de ~perfecte zwarte broek. Een die ook over tijd/na wassen zo zwart mogelijk blijft. High waist, skinny, niet te lang, effen, en curvy/mid-size maat (afhankelijk van het merk heb ik broekmaat 42, 44, of 46, dus het kan van een regular of plus-size lijn zijn afhankelijk van hoe het valt). Het liefst ook nog van een duurzaam merk maar dat is geen must omdat het al moeilijk genoeg is :(.
Topshop Jamie heb ik al eens gepast, daar paste ik niet in de grootste maat (44). Of vallen de verschillende modellen/kleuren anders?
Ik heb naast een zwarte Topshop Jamie ook een blauwe gehad. Dat was dezelfde maat, maar die blauwe viel groter.
Ik zou eens kijken naar de Leviâs 311.