Iets kleurrijks en dan misschien met een doek om je hoofd?
Ja deze @Hazel ! Ik heb zelf de 310 (enige verschil is volgens mij skinny en super skinny) en draag zowat niks anders meer
Stretch, sluit overal goed aan, hoog (officieel geen high waist maar komt wel al tot mān navel), echt een hele fijne broek
Ik vind ze wel groot vallen overigens, maar ik zou er gewoon een paar proberen. Zelf heb ik 26x32 (ben 1.75) maar van andere merken heb ik vaak een maat groter bovenin
Ik vind miab jewels en my unique style ook leuke apartere maar niet te grote oorbellen hebben
Ik vind de Mile High Super Skinny van Leviās echt heerlijk zitten, hij bleef bij mij alleen niet heel lang zwart jammer genoeg. Maar toch een aanrader! De enige broek die ik tot nu toe geprobeerd heb die bij mij lang zwart blijft is de Shaping Skinny van H&M in Stay Black, alleen die vind ik eigenlijk niet skinny genoeg.
Weet niet zo goed waar ik deze vraag het beste kan stellen maar is een myomy paper bag het geld waard? Ik vind ze prachtig maar wel prijzig dus hoor graag ervaringen!
Qua stevigheid en materiaal zeker! Zijn echt goede tassen. Ik word persoonlijk alleen niet goed van de hengsels. Tijdens mijn 20minuten fietstocht naar werk valt 838373 keer een hengsel van mijn schouder. Volgens mij heb ik dit vaker op het forum gelezen. Je kan ze trouwens met korting kopen bij de ing rentepuntenwinkel (als je daar zit)
Ik heb de Leviās 311 in het zwart en die zit heerlijk en blijft mooi. Zit ook lekker hoog, stretchy maar wel skinny en loopt niet heel erg uit.
Oh dat is wel echt vervelend! Zit wel bij ing ja, maar ze hebben op dit moment maar 1 kleur op voorraad en die vind ik niet mooi maar op little green bag is nu ook korting dus even bedenken of ik dit echt wil. Bedankt voor je reactie in ieder geval (:
Ik vind van wel!
Al heb ik de mijne met korting gekocht. Maar ik dacht er ook serieus over na om hem aan de volle prijs te kopen.
Ik eentje met korte hengsels. Tassen blijven nooit op mijn schouders hangen. Dus met fietsen, hangt hij aan mijn stuur.
Ik heb er een met korte hengsels en gebruik die al 6 jaar vrij veel en hij is nog steeds prachtig! Alleen door de korte hengsels niet mega handig om de hele dag mee rond te lopen (ik gebruik hem naar werk voornamelijk).
Ik heb de mijne nu bijna een jaar en ik ben er heel blij mee! Het is echt een hele mooie tas die volgens mij heel lang mooi blijft. Ik heb die met lange hengels en hij glijdt alleen op glad materiaal zoals een leren jasje af en toe van mijn schouder.
Everlane!
Mja, het merk is op zich duurzaam maar uiteindelijk moet het alsnog per vliegtuig vervoerd worden. Dus hoe duurzaam is het dan nog? Ik koop zelf niet altijd duurzaam hoor maar ik zat daar laatst over na te denken toen ze gratis internationaal verzonden. Dus meer ook vanuit hun perspectief als bedrijf.
Klopt maar alle andere opties die genoemd worden heb in zelf ook geprobeerd en ik vind everlane dan wel het beste. Die stof is tenminste dik en stevig dus je doet er langer mee.
Zo jammer dat topshop het materiaal van de Jamie jeans heeft aangepast. Die was perfect maar is nu dun en zakt uit.
Oh echt? Heb die Jamie jaren geleden voor het laatst gekocht want ze gaan best lang mee maar dan hoef ik die ook niet meer te proberen dus
Ja echt stom. Daarom durf ik ze niet meer te bestellen. Die broeken waren echt mijn heilige graal.
Heel veel tips, bedankt allemaal!
@Foucher Das helaas het omgekeerde van wat ik nodig heb maar bedankt voor de info hahaha
Heel veel Leviās genoemd, dus ik ga daar zeker even kijken @AmyFarrahFowler @pastelzwart @Brum @Sleepy @anon37686689 thanks! En ik ga de C&A ook checken, die prijs is wel lekker haha @Canvastas.
@Monster Jaa ik ben heel benieuwd naar het nieuwe curvy model wat ze hebben, maar ik moet wel echt passen en met mogelijke returns wordt het dan wel een duur grapje
Heel blij mee! Blijft echt mooi.
Ik heb er 1 met korte hengsels maar er zit ook 1 lang hengsel aan voor over je schouder/borst. (Kan even niet op de maam komen) Vooral handig op de fiets! Dus dat is ook nog een optie.
Ik vind G-star broeken altijd wel fijn, ze hebben nu 50% sale.
Ik wil die hele collectie van adidasxIvyPark maar mijn bankrekening gaat daar niet mee akkoord