Modetopic

Ik heb Rains 14 liter en die is perfect. Bewust gekocht voor kantoorwerk, omdat ‘ie neutraal is en niet ‘smutzig’. Echt stevige kwaliteit en regelmatig ergens met een beetje korting.

1 like

PinqPonq! Heb er een en mijn vriend wilde er per sé ook een. Dus nu hebben we matchende tassen :joy:
Wel andere kleuren en hij heeft een model groter. Echt ideale tas want er past heel veel in en hij blijft staan als je het op de grond zet. En we hebben er allebei heel veel complimenten over gehad.

Wat is een spaanse bouw?

O sorry, zo bedoelde ik het niet. Dat zegt mijn moeder altijd over de smalle bouw bij Zara. ‘Voor Spaanse poppetjes’ ik heb nu pas door hoe niet correct dat is. Excuus.

Oh zo. Ik bedoelde helemaal niet dat het incorrect was ofzo haha, ik snapte het gewoon niet!

1 like

O ik dacht dat ik een tik op m’n vingers kreeg :rofl:

1 like

@MevrWillem @Nidorina @Swelgje Thanks voor de input! Zitten zeker mooie tassen bij. Mijn vriend zal der eens goed naar kijken.

1 like

Weet iemand waar ik love stories style bralettes kan kopen die niet zo prijzig zijn? Ik vind hun modelletjes vaak heel mooi maar vind ze wel een beetje overpriced.

Oysho, &otherstories

Ik ben op zoek naar zo’n top, maar die op het plaatje is uitverkocht (BuyLau). Weet iemand een goede dupe?

Ik heb een vergelijkbaar topje. Alleen is die van mij met bloemetjes en geen dierenprint.

2 likes

Deze misschien? Ken het merk zelf niet maar hij lijkt er wel op:
https://www.lulus.com/products/nasstasia-black-zebra-print-sheer-mesh-long-sleeve-top/894642.html

Of deze?
https://www.tally-weijl.com/en_NL/knit-flock-with-glitter-hhhc-7612958750543.html

Oeh, die vind ik ook prachtig!

Thanks voor je suggesties! <3 Hele goede look-a-likes, die tweede is er nog in mijn maat dus wellicht ga ik die bestellen :smiley:

1 like

Wat zijn nou echt mooie spijkerbroeken? Welke modellen ? Liefste van Levi’s of iets in die buurt
Liefste ook beetje Skinny vind de wijdere niet zo mooi

Een van deze misschien?

1 like

Ik heb toevallig net een setje gekocht, vind het eigenlijk wel normaal vallen (onderbroek wellicht zelfs ruim) en echtttt prachtig, lang geleden dat ik zo’n mooi setje heb gehad👍

1 like

Levi’s 310, 311 en 312.

1 like

Aaww thanks hier kan ik wat mee

Ik was eerst blij met de mijne (soort mom jeans) maar hij is heel snel echt 2 maten uitgelopen :-1:t2:

1 like