Modetopic

Ik heb dr. Martens gekocht. Een 1461 met print. Eerst had ik mijn eigen maat, maar die vond ik erg krap zitten. Vooral bij mijn linkervoet. Ik heb een klein verschil met rechts. Op Zalando raden mensen aan voor een maat groter te gaan in de reviews. Ik heb ze dus weer teruggestuurd en een maat groter besteld. Deze vind ik dan weer een beetje ruim. Wel draag ik graag dikke wollen sokken. Ik vind de schoenen heel tof, maar ik twijfel erg wat handig is kwa maat. Ik heb sinds de jaren 90 geen docs gehad meer.

Ik zou bij twijfel tussen 2 maten altijd voor de grotere gaan. Na een dag lopen krijg je echt spijt als je net te kleine schoenen hebt gekocht. Ik heb weleens strompelend op sokken over straat gelopen omdat ik echt geen stap meer kon zetten in te krappe schoenen die bij stilstaan nog net leken te gaan. Zeker als je dikke sokken draagt. En je kunt ze makkelijk een halve maat kleiner maken door er een dik zooltje in te leggen.

1 like

Het is jammer dat ze niet aan halve maten doen. Dat was perfect geweest. Ik ga er thuis even mee lopen met mijn dikke sokken.

Zooltje erin?

Extra zooltje of zo’n lekker (nep)wolle bontje voor de winter.

Ik heb nog wel zooltjes. Ga ik ook nog proberen.

Ik heb precies hetzelfde probleem! Met een zooltje en dikke sokken zijn ze eigenlijk nog te groot. Ik heb er nu zo’n wit badstoffen zooltje in maar ik weet niet of er betere bestaan

@CindyPauper Ik doe vaker losse sneakerzolen in te ruime schoenen. Die nemen meer ruimte in in de schoen!

Ik hoop niet dat ik hier heel erg naar de bekende weg vraag of dat ik in het verkeerde topic zit, maar heeft iemand hier ervaring met de Levi’s 721 high rise skinny broek? Ik heb 'm in het zwart besteld en binnen gekregen, en hij past echt supermooi. Ik ben alleen benieuwd hoe de ervaringen op lange termijn zijn, want hij kost wel 100 euro en als hij dus snel uitlubbert en/of slijt vind ik dat wel erg prijzig. Ben benieuwd of iemand hier iets over kan zeggen :blush:

1 like

Ik vind de 721 de betere kwaliteit van de levi’s broeken, zeker als je het vergelijkt met de mile high (die ik ook wel heel fijn vind haha). Dikkere stoffen en warmer in de winter. Qua lubberen vind ik dat ze na een dag dragen wel iets losser worden, maar niet storend. Qua slijten schuren mijn benen wel tegen elkaar (omdat ik dikke bovenbenen heb) en daar wordt het zwart wel minder zwart (maar bij mij wel pas na een hele tijd)
Maar persoonlijk vind ik ze voor de volle mep te duur. Gewoon omdat ik €100 teveel vind om aan een broek uit te geven. Dus ik koop ze of uit amerika of via asos/amazon oid. vaak ben ik dan tussen de €50-€70 per broek kwijt wat ik een prima prijs vind :blush:

1 like

Ik heb besloten hem toch te houden, heb 'm nu al vanaf vanochtend vroeg aan en hij zit nog steeds supermooi strak en aansluitend. Het is ook een stretch model met lycra oid erin, dus dat scheelt misschien? Ben er superblij mee iig!

1 like

De Levi’s Mile high is in de sale op Zalando…
Misschien een tip voor jullie?

levis 721 gaat lang mee, heb die als werkbroeken gehad in de horeca omdat ze niet afzakken, niet slijten en niet gek gaan zitten door bukken etc.
die werden dus ook twee keer per week gewassen en gingen bij mij in dat intensieve gebruik ongeveer 2 jaar mee.
ik droeg ze dan wel tot de gaten erin vielen zegmaar haha, voor het mooi zou ik denken dat als je ze echt twee keer per week wast en 4/5 dagen per week draagt ze na een 1,5 jaar op zijn.

1 like

Ik ben op zoek naar goede basic t-shirts. Het liefst een V-hals, met een wat langere korte mouw, dus niet zo een kort kapmouwtje. Ook moeten de shirts wat langer dan gemiddeld zijn én goede dikke kwaliteit :nerd_face:. Mag best wat kosten. Heeft iemand goede tips?

Mannen T- shirts van de zeeman

2 likes

Echt? Heb je die zelf ook? Zitten die niet raar aangezien die niet echt getailleerd zijn?

Ja! Maar ik vind het fijn als ze net een tikkie ruim vallen, maar toch niet gelijk oversized.

Als je echt aansluitende shirts zoekt is het misschien net niet

1 like

Wat goed! Ik ga eens kijken. Dank voor de tip!

Ik heb last van keuze stress. Heb het al van 14 weten te beperken naar 9 maar ik zou ze het liefst allemaal kopen… Welke vind jij het leukste? (Nmsmvpe is geen optie, dan mag je niet stemmen deze ronde).

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

0 stemmers

1 like

Hoe vind ik 5? Heel leuk!! :heart_eyes: