Ik ga eens kijken, thanks voor het meedenken!
Ik zoek al bijna een jaar naar een toffe trui voor bij de forum hype panter nikes. Ik slaag nooit…
Nu heb ik deze, maar twijfel nogal.
- Kleur goed, model niet.
- Model goed, kleur niet.
- Leuk!
- Ik twijfel ook.
- Gewoon nee, ugh.
0 stemmers
Hello, it’s me
Not anymoooooooore
Edit: ik stuur ‘m terug!
Ik vind het een leuke trui en een goede kleur, maar als je specifiek wil matchen met de Nikes zou ik lichter beige kiezen
Zo’n spijt dat ik die sneakers niet heb gekocht
Beige staat niet zo flatteus hoeft niet perfect te matchen, wel enigzins haha
Oh in dat geval vind ik het wel een goede outfit hoor! Vind het geen mismatch
Sorry voor mijn negatieve stem. Vind de pasvorm van de trui niet mooi en houd niet van matchy.
Nee alleen maar fijn! Ik ben er denk ik al wel uit dat dit ‘m niet wordt. Weet alleen niet, behalve zwart, waarmee ik ze moet combineren. Ben basic bitch, haha!
Denk dat bordeaux of roestbruin er ook goed bij staat. Ik vind dit model wel heel tof, maar denk dat gewoon een simpele crewneck sweater bijvoorbeeld ook leuk is.
Ik ben ook niet van het matchen en denk dat het met veel/enkel zwart juist heel leuk staat! Vallen ze extra op
Of misschien gebroken wit, of grijs, maar juist tinten die er erg op lijken vind ik niet matchen vaak
@Blush oranje, dan heb je een echte detailmatch. Okergeel misschien. Blauw (de 95 versie heeft blauwe details ipv oranje)
Waar kopen jullie mooie bh’s van goede kwaliteit? Die het liefst geen fortuin kosten. Ik vind het allemaal zo truttig ofzo. Ik heb nu eigenlijk alleen maar bralettes maar wil even wat meer support in m’n leven. En een nieuwe bh.
Heb je al Uniqlo geprobeerd? Vind alles van ze bovengemiddeld okay.
Sapph! Niet de mooiste (in mijn grote cupmaat tenminste) maar wel hele fijne, ondersteunende bh’s.
Calvin Klein <3 hebben ook goede uitverkoop
Zijn de tassen van Omybag het geld waard? Kwalitatief gezien bedoel ik vooral. Ik heb er eentje van €300 op het oog en ik heb nog nooit zoveel geld uitgegeven aan een tas dus ik wil echt geen miskoop doen
Heel eerlijk, ik vind van niet. Ligt aan hun leer wat bij mij heel snel beschadigd en krassen erop komen. Ze geven ook wel aan dat ze onbewerkt/onbehandeld leer gebruiken maar ik had niet zo goed begrepen wat dan betekende, mijn fout.
En ik had een rugtas van hun waarvan de rits heel snel kapot was. Mocht de rugtas wel langs brengen in Amsterdam maar dat is niet echt bij mij in de buurt. Maar misschien heb ik net pech gehad.
Heb je er toen niet meer werk van gemaakt ? Toen bij een tas van mij, van een ander Nederlands duurder merk iets kapot was, mocht ik het gewoon opsturen (kreeg de verzendkosten terug) en kreeg de tas een paar weken later gemaakt terug. Ze hadden zelfs het helemaal grondig gereinigd.
Ik vind eigenlijk van wel, ik heb er twee handtassen en een grotere tas voor werk van. Die gebruik ik alledrie heel intensief en ze zijn nog mooi.
Ik moet wel zeggen dat ik de oudste nog ‘maar’ anderhalf jaar heb, dus kan nog niet zeggen of ze jaren meegaan, maar eerlijk gezegd verwacht ik van wel. Mijn werktas gebruik ik elke dag en die is nog in perfecte staat, ondanks fiets + openbaar vervoer elke dag.
De twee handtassen wissel ik af en zijn ook echt nog top. Ik verwacht ook niet dat ik er snel op uitgekeken zal zijn, vind de designs gewoon heel mooi en tijdloos. En er past voor mij net genoeg in
Nog een keer achteraan gemaild en kreeg geen andere opties. Ik had de tas via de webshop besteld en dat was dan de procedure. Het was een afscheids-cadeau van werk dus heeft het mij niet direct geld gekocht anders had ik er wel iets meer werk van gemaakt. Maar kan best dat ik echt net pech heb gehad.
@Swelgje hmm ik geloof niet dat ik wat krasjes heel erg vind, eigenlijk wel mooi als het leer een beetje gebruikt is. Wel balen van die rits!
@shortandsmiling oh kijk dat vind ik fijn om te horen! Welke tassen heb jij? En wat doe je zoal in je handtas? Ik heb er standaard portemonnee, telefoon, kauwgom, zakdoekjes en opbouwbaar boodschappentasje in zitten en wat kleine dingetjes als lippenbalmen, mini geurtje en een elastiekje enzo. Past dat of wordt het dan wel heel krap?