En Esprit jeans?
Ze lopen een maat uit, dus ik neem degene die aan de kleine kant is. Wel hele dikke jeans-stof. Moet je fijn vinden. (vind ik fijn in de winter, niet meer tegen de zomer)
Ik moet voor mijn werk zwarte schoenen (wil graag sneakers) hebben waar ik de hele dag op kan staan/lopen, maar ik heb alleen witte (en dat model vind ik in het zwart niet mooi haha). Heeft iemand tips?
Ik heb asics tiger. Doe je super lang mee en zitten heerlijk (ook na een dag lopen). half jaar geleden dit 2e paar gekocht als reserve (draag ditzelfde model nu al 2 jaar en zijn nog steeds goed) omdat ik ze dus zo chill vind en ze toen in de sale waren. Maar zie bijvoorbeeld nu ook deze na even googlen. Zien er ook nice uit!
Oja ik was Asics als merk even helemaal vergeten! Zien er comfy uit ja!
Adidas falcon.
Misschien puma sneakers?
Ik heb zelf zwarte sneakers van Rehab en van Blackstone. Zitten beiden erg lekker! Misschien zit daar iets tussen?
Ik ben op zoek naar een nieuw kledingmerk waar ik me in kan verliezen niet al te duur (geen 100+ voor een kledingstuk) … wel goede kwaliteit… en het liefst iets nieuws? Of onbekends… ik zoek een pareltje. Iemand toevallig onlangs iets leuks tegengekomen?
En de anderen: thanks voor de tips! Ik ga lekker op het internet neuzen
Die heb ik alleen maar. Lopen een klein beetje uit maar zitten prima, ook bij mijn taille en blijven verder goed.
Zouden dit dezelfde truien zijn? Kan nergens anders meer een S vinden van deze trui, maar hij lijkt zoveel donkerder.
Lijken mij wel dezelfde. Heb dat wel vaker, dat een zelfde kledingstuk in kleur heel anders wordt aangeboden op een andere webshop.
Vind hem overigens heeel leuk!
Ja, ik ben er ook een beetje verliefd op geworden. Heb de M thuis, maar ze vallen vrij breed. Ik ga het maar proberen en hopelijk is het dezelfde kleur.
Denk ook dat het dezelfde kleur is!
Moeilijk dit, ik heb er even over moeten nadenken, maar misschien:
Samsoe Samsoe, Massimo Dutti, Kaffe, Nümph, Modstrom, Selected, Sézane, Noa Noa, Nathalie Vleeschouwer, Bellerose, Essentiel (ok die laatsten zijn wel wat duurder, maar mss in de sale )
Saint Tropez, Minimum, Mbym.
Ik zou het even bij een kleermaker vragen als ik jou was, zelf heb ik echt geen idee.
Ik vermoed wel dat ik dezelfde laarsjes heb in mt38 en ik ga ze zgan wegdoen voor een klein prijsje. Dus mocht je mt38 hebben en interesse hebben, let me know.
Ik kreeg steeds reclame voor Olive clothing. Heel klassiek en mss een beetje oma. Maar vond het eigenlijk toch wel erg leuk… ga er weer eens kijken want zelf nog niks gekocht!
Oja ik weet het weer alles is zowat one size ?! Dus vind het moeilijk ook al heb ik een gangbate kledingmaat…
Heeft iemand hier ervaring met hoe de maten van het merk anytime vallen? (W.ehkamp verkoopt het)
Ik heb een leuk kledingstuk gezien maar ik ben benieuwd hoe de maten vallen. Er staan wel maten bij op de webshop, en die ogen naar mijn idee klein. Maar op de een of andere manier doet dit merk mij denken dat het juist groot valt?