Modetopic

Zoiets?

https://www.asos.com/asos-design/asos-design-oversized-parka-in-black/prd/12680206?CTAref=We+Recommend+Carousel_10&featureref1=we+recommend+pers
Is wel een mannen model maar dat maakt met zo’n oversized jas niet echt uit.

Oh dat is qua model wel een goeie ja, thanks! Ik zoek nog even verder in de hoop dat ik iets met een rits vind maar hou deze in ieder geval in het achterhoofd :blush:

Edith Dohmen heeft dit problem ook vaak en die lost het creatief op. Shirtje met lange mouwen in dezelfde kleur eronder, mouwen opstropen, etc. Misschien leuk om inspiratie mee op te doen? (Style has no size op youtube)
Even buiten je wens voor blazers met lange mouwen om hoor. Snap dat je die sws zoekt.

1 like

Heb er hier 2 besteld! Dank voor je tip.

Je zou op tweedehands sites nog kunnen zoeken naar jassen van Cheap Monday die hebben 2 jaar geleden iets soortgelijks in de collectie gehad.

Edit: en Criminal Damage had ook zoiets.

1 like

Ooh wauw, die bovenste stond Alexia ook zo goed.

4 likes

Oh dat is een vet goed idee, thanks! Ik koop in principe alleen nog maar tweedehands maar ben sinds ik die jas heb nooit iets vergelijkbaars tegengekomen in tweedehands winkels dus had dat een beetje opgegeven, maar van die websites had ik totaal niet aan gedacht

Ik heb dit jasje/blousje echt al mega lang in mijn kast hangen maar draag hem nooit. Heb namelijk geen idee hoe ik hem moet dragen! Een geel of roze shirt eronder heb ik geprobeerd maar is niet mijn ding. dus mocht er iemand een idee hebben :blush:afbeelding
Edit: Huh hij komt op z’n zij? Geen idee hoe ik hem hier draai.

Je zou ook iets zwarts eronder kunnen doen. Dan blijft de aandacht uitgaan naar de print van het jasje. En dan met een donkerblauwe spijkerbroek bijvoorbeeld.

Vraagje: zijn er mensen die ervaring hebben met Bonprix? Ik zoek al tijden een body die aan mijn wensen voldoet voor een betaalbare prijs, en zie op de website van Bonprix precies wat ik zoek. Ik durf alleen geen bestelling te plaatsen omdat ik er geen ervaring mee heb.

Oh fijn om te horen! Dan durf ik het wel aan!

Oja! Dankjullie wel :blush:

@AmyFarrahFowler ik heb er jaren geleden eens besteld, dus het kan zijn dat het inmiddels anders is, maar als je alles terugstuurt moet je verzendkostenbetalen; wat opzich logisch is. Maar verder gewoon prima webshop.

1 like

misschien scotch&soda?

1 like

Zara.

1 like

Weet iemand hoe de pluslijn van H&M valt? Dit is precies zo’n beetje de jas waar ik naar op zoek ben, maar de kleinste maat is L (en alleen online te bestellen, dus passen gaat niet zo makkelijk). Is de L in deze collectie vergelijkbaar met een ‘normale’ L? Normaal draag ik 40, en een beetje oversized vind ik wel fijn, maar weet niet echt of ik het erop moet wagen.

Je zou denken dat het niet zo ingewikkeld zou moeten zijn een rode parka te vinden, maar aan alle modellen die ik tegenkom lijkt wel iets te mankeren… Als iemand nog tips heeft waar te kijken?

Nee, een hm plus L is meestal groter dan een reguliere L. En dit lijkt me een erg oversized model. Maarrrr het is en blijft hm en die maten vind ik zelf altijd wat onvoorspelbaar xd

1 like

Oysho, &otherstories hebben er vaak mooie!

1 like

Whaha ja! Mad skills jij.

Maar @anon11408962 ik had m niet van de pluslijn. Ik heb een gewone L en die valt heel groot.

2 likes

Heeft iemand aanraders voor zwarte sneakers die nog een beetje oke zijn om bij een nettere outfit te dragen? Dus niet te opvallend/sportief

Weet iemand hoe Oysho bh’s vallen? Maatvoering (tov H&M bijvoorbeeld), diepte van de cups…

Filling pieces, mason garments, etq? Dat zijn sowieso merken met nette sneakers

1 like