Puma Carina. Is volgens mij ook nog met een zwarte zool beschikbaar.
Ik ken wel oysho maar heb nog nooit wat van de H&m gehad. H&M is altijd te breed voor me, als in de schouderbandjes zitten te ver uit elkaar waardoor ze afzakken en ik krijg de cups niet vol. Of te cups zijn gewoon te groot voor me qua formaat niet qua diepte.
Oysho past me wel, maar ik draag dan wel 1 maat groter groter dan ik gewend ben te dragen. Bijv ipv 70B dan 75C
Ik vind ze juist eerder groot vallen! Ik heb twee beha’s waarbij van een ik een cupmaat kleiner moet hebben, de andere lengtemaat kleiner. De andere beha die ik heb past dan weer wel perfect in mijn maat.
Ooh dat zijn dezelfde problemen die ik heb!
Met de ervaring van @Mimosa in het achterhoofd zal ik maar eens een hele reeks maten moeten proberen haha.
Thanks allebei!
zelfde met jurken enz bij H&M het stuk van je borstomvang naar de schouders is te lang, te veel stof etc en het gaapt altijd onder m’n oksels en bij m’n schouders. en zo niet dan bij m’n rug.
hahaha
Yup ik pas alleen oversized dingen in normale maatjes. Kort bovenlichaam met 1m63 = overgeleverd aan de gratie van de Petite afdeling, blijkbaar.
Ik heb sinds 2008 ofzo niks nauwaansluitend meer gedragen en altijd gedacht dat het gewoon niet flatteus was voor mijn figuur maar het probleem is gewoon dat kleding gemaakt is voor een gemiddelde lengte van pakweg 1m70.
hmm ik ben 1,68 denk ik ongeveer, en pas eigenlijk vrij veel kleding best prima, maar bovenstukken en jurken van de H&M met een snit (dus geen simpel shirtje of een pjama of een strandjurk) waarbij de verhoudingen moeten kloppen, dat wordt niks.
Kunnen Adidas Superstars nog wel? Of zie ik eruit als een boomer als ik die straks onder mijn blauwe fluwelen rib flare broek aandoe?
Waarom zou dat niet meer kunnen het zijn classics. En fuck regels. Maar de kwaliteit is tegenwoordig kut.
Oh die van mij zijn al 8 jaar oud en leven nog steeds.
Ik had ook oude paartjes die super lang meegingen maar echt het leer en de afwerking vind ik tegenwoordig meh.
Was ook niet van plan ze opnieuw te kopen haha. Maar ik zie ze tegenwoordig echt nooit meer, dus ik gebruik ze maar als uitgaansschoenen.
Zijn klassiekers, dus why not?
Weet iemand heel toevallig van welke winkel deze oorbellen zijn?
Oké, modeadvies gevraagd! Voor de trouwdag van mn ouders heb ik een donkerblauw jurkje (recht, aansluitend model) en donkerblauwe enkellaarsjes met hogere hak gekocht, maar welke kleur panty’s draag ik daar bij? Donkerblauw, grijstint of gewoon huidkleur? Ik draag nooit jurkjes, dus ik heb geen idee
Geen blote benen in ieder geval want het is al over een paar weken.
Ik vind zelf antraciet altijd heel stijlvol staan. Zwart kan wat hard zijn qua kleur. ‘Huidskleur’ houd ik niet zo van, dan zou ik eerder voor blote benen gaan. Maar dat is nu te koud.
Antraciet, goeie, daar heb ik helemaal niet aan gedacht! Bedankt!
Je kan ook kiezen voor een panty met een printje, bijv een subtiele stip, of een kanten panty in donkerblauw!
Misschien vind je dit leuk:
Of niet perse deze maar je kan op ideeën worden gebracht
Bijv dit in donkerblauw lijkt me heel mooi erbij:
Anders kan het snel een massief donkerblauw blok worden, en dit is heel feestelijk en chique vind ik!
Daar was ik inderdaad ook een beetje bang voor. Die laatste kanten is erg mooi, bedankt voor de tip!
Iemand ervaring met het bestellen bij blush fashionstore en meer kan vertellen over de service en de maten?