Modetopic

Je zou ook iets zwarts eronder kunnen doen. Dan blijft de aandacht uitgaan naar de print van het jasje. En dan met een donkerblauwe spijkerbroek bijvoorbeeld.

Vraagje: zijn er mensen die ervaring hebben met Bonprix? Ik zoek al tijden een body die aan mijn wensen voldoet voor een betaalbare prijs, en zie op de website van Bonprix precies wat ik zoek. Ik durf alleen geen bestelling te plaatsen omdat ik er geen ervaring mee heb.

Oh fijn om te horen! Dan durf ik het wel aan!

Oja! Dankjullie wel :blush:

@AmyFarrahFowler ik heb er jaren geleden eens besteld, dus het kan zijn dat het inmiddels anders is, maar als je alles terugstuurt moet je verzendkostenbetalen; wat opzich logisch is. Maar verder gewoon prima webshop.

1 like

misschien scotch&soda?

1 like

Zara.

1 like

Weet iemand hoe de pluslijn van H&M valt? Dit is precies zo’n beetje de jas waar ik naar op zoek ben, maar de kleinste maat is L (en alleen online te bestellen, dus passen gaat niet zo makkelijk). Is de L in deze collectie vergelijkbaar met een ā€˜normale’ L? Normaal draag ik 40, en een beetje oversized vind ik wel fijn, maar weet niet echt of ik het erop moet wagen.

Je zou denken dat het niet zo ingewikkeld zou moeten zijn een rode parka te vinden, maar aan alle modellen die ik tegenkom lijkt wel iets te mankeren… Als iemand nog tips heeft waar te kijken?

Nee, een hm plus L is meestal groter dan een reguliere L. En dit lijkt me een erg oversized model. Maarrrr het is en blijft hm en die maten vind ik zelf altijd wat onvoorspelbaar xd

1 like

Oysho, &otherstories hebben er vaak mooie!

1 like

Whaha ja! Mad skills jij.

Maar @anon11408962 ik had m niet van de pluslijn. Ik heb een gewone L en die valt heel groot.

2 likes

Heeft iemand aanraders voor zwarte sneakers die nog een beetje oke zijn om bij een nettere outfit te dragen? Dus niet te opvallend/sportief

Weet iemand hoe Oysho bh’s vallen? Maatvoering (tov H&M bijvoorbeeld), diepte van de cups…

Filling pieces, mason garments, etq? Dat zijn sowieso merken met nette sneakers

1 like

Puma Carina. Is volgens mij ook nog met een zwarte zool beschikbaar.

1 like

Ik ken wel oysho maar heb nog nooit wat van de H&m gehad. H&M is altijd te breed voor me, als in de schouderbandjes zitten te ver uit elkaar waardoor ze afzakken en ik krijg de cups niet vol. Of te cups zijn gewoon te groot voor me qua formaat niet qua diepte.
Oysho past me wel, maar ik draag dan wel 1 maat groter groter dan ik gewend ben te dragen. Bijv ipv 70B dan 75C

1 like

Ik vind ze juist eerder groot vallen! Ik heb twee beha’s waarbij van een ik een cupmaat kleiner moet hebben, de andere lengtemaat kleiner. De andere beha die ik heb past dan weer wel perfect in mijn maat.

1 like

Ooh dat zijn dezelfde problemen die ik heb!
Met de ervaring van @Mimosa in het achterhoofd zal ik maar eens een hele reeks maten moeten proberen haha.

Thanks allebei!

1 like

zelfde met jurken enz bij H&M het stuk van je borstomvang naar de schouders is te lang, te veel stof etc en het gaapt altijd onder m’n oksels en bij m’n schouders. en zo niet dan bij m’n rug.
hahaha

1 like

Yup ik pas alleen oversized dingen in normale maatjes. Kort bovenlichaam met 1m63 = overgeleverd aan de gratie van de Petite afdeling, blijkbaar.

Ik heb sinds 2008 ofzo niks nauwaansluitend meer gedragen en altijd gedacht dat het gewoon niet flatteus was voor mijn figuur maar het probleem is gewoon dat kleding gemaakt is voor een gemiddelde lengte van pakweg 1m70.

hmm ik ben 1,68 denk ik ongeveer, en pas eigenlijk vrij veel kleding best prima, maar bovenstukken en jurken van de H&M met een snit (dus geen simpel shirtje of een pjama of een strandjurk) waarbij de verhoudingen moeten kloppen, dat wordt niks.

1 like

Kunnen Adidas Superstars nog wel? Of zie ik eruit als een boomer als ik die straks onder mijn blauwe fluwelen rib flare broek aandoe?