Modetopic

Waarom zou dat niet meer kunnen het zijn classics. En fuck regels. Maar de kwaliteit is tegenwoordig kut.

Oh die van mij zijn al 8 jaar oud en leven nog steeds.

Ik had ook oude paartjes die super lang meegingen maar echt het leer en de afwerking vind ik tegenwoordig meh.

Was ook niet van plan ze opnieuw te kopen haha. Maar ik zie ze tegenwoordig echt nooit meer, dus ik gebruik ze maar als uitgaansschoenen.

Zijn klassiekers, dus why not?

Weet iemand heel toevallig van welke winkel deze oorbellen zijn?
afbeelding

Oké, modeadvies gevraagd! Voor de trouwdag van mn ouders heb ik een donkerblauw jurkje (recht, aansluitend model) en donkerblauwe enkellaarsjes met hogere hak gekocht, maar welke kleur panty’s draag ik daar bij? Donkerblauw, grijstint of gewoon huidkleur? Ik draag nooit jurkjes, dus ik heb geen idee :flushed::flushed:
Geen blote benen in ieder geval want het is al over een paar weken.

Ik vind zelf antraciet altijd heel stijlvol staan. Zwart kan wat hard zijn qua kleur. ‘Huidskleur’ houd ik niet zo van, dan zou ik eerder voor blote benen gaan. Maar dat is nu te koud.

2 likes

Antraciet, goeie, daar heb ik helemaal niet aan gedacht! Bedankt!

Je kan ook kiezen voor een panty met een printje, bijv een subtiele stip, of een kanten panty in donkerblauw!
Misschien vind je dit leuk:

Of niet perse deze maar je kan op ideeën worden gebracht :grin:

Bijv dit in donkerblauw lijkt me heel mooi erbij:

https://www.eloquii.com/on/demandware.static/-/Sites-eloquii-catalog/default/dw9a9e9b26/images/xlarge/1716076_100_1.jpg

Anders kan het snel een massief donkerblauw blok worden, en dit is heel feestelijk en chique vind ik!

1 like

Daar was ik inderdaad ook een beetje bang voor. Die laatste kanten is erg mooi, bedankt voor de tip!

Iemand ervaring met het bestellen bij blush fashionstore en meer kan vertellen over de service en de maten?

Ik heb 1x besteld, heb toen de bestelling teruggestuurd. Heeft meer dan 2 maand geduurd voor ik mijn geld terug gehad en heb er heel vaak achteraan moeten mailen.

Ik wil deze rol graag bestellen en dragen maar wat draag ik erop? Behalve witte bloesjes :’)

1 like

Blauw, denim, band shirt… Lekker gaan combineren want dit is zeker de tijd van ‘clashen’
Mooie rok!

1 like

Jaaa zoals @anon22402465 zegt, bandshirts :heart_eyes:

3 likes

Ik heb er wel eentje die je mag overkopen? Nog nooit gedragen.

Heb je al eens geprobeerd een Zalon box te bestellen ter inspiratie? Daarin kan je precies aan de styliste aangeven wat je wil en als je het niks vindt, stuur je gewoon alles terug. Zitten geen extra kosten aan verbonden.

1 like

@grace Dit dus.

1 like

@grace Misschien heeft COS wel iets soortgelijks in de collectie zitten. Hoewel dat ook van de H&M familie is, vind ik dat de spullen daarvan wel lang meegaan.

1 like