Kruipen jullie high waist (mom)jeans ook altijd je kruis in? Vooral als ik zit kruipt ie zo omhoog. Het irritante is vooral dat het soms gewoon pijn doet. Meestal is het wat erger als het een stugge dikkere stof en dat zit zo kut op dat punt waar al die gestikte delen samenkomen (precies het kruis dus ja lekkere omschrijving )
Mocht iemand dé tip hebben voor een broek die net wat lekkerder zit
Hoe veel kleding is “te veel kleding”
Als je veel kleding nog met kaartje in je kast hebt hangen?
Doen mensen dat echt? Als ik niet weet of ik iets hou hang ik het niet in m’n kast haha
Sorry dit is echt een tering late reactie maar bij Uniqlo hebben ze nu “waffle dresses” en shirts van dit stofje!
Niet per sé mijn kruis haha maar de naden aan de binnenkant van mijn dijen gaan soms wel mijn huid irriteren. Ik heb er nog geen oplossing voor gevonden helaas
Wanneer je een kledingstuk niet kan “afdragen” omdat je smaak veranderd is, of het stuk niet ~trendy~ meer is, vind ik het persoonlijk een kledingstuk te veel.
Ik heb keuzestress Ik wil dit jasje graag om in de lente/zomer als ‘jas’ te kunnen dragen (dus het moet een beetje overal bij passen). Ik heb al een zwart leren jasje dus die kleur sowieso niet. Oh en ik heb een behoorlijk lichte huid en donkerbruin haar. Welke kleur zouden jullie nemen?
Indian tan
Tobacco brown
Peat (? Heel donkergroen is het iig)
- Indian tan
- Tobacco brown
- Peat
0 stemmers
Ik vind die tweede bruine tint het net niet en de andere te donker met jouw achtergrondinformatie in het achterhoofd.
Ik kan uit ervaring zeggen dat mensen dat echt doen
Het is indian tan geworden, maar ik kan niet beloven dat ik de groene er over een tijdje niet bij bestel
Ja altijd wel haha. Maar ik denk ook altijd extreem lang na voordat ik beslis of ik iets hou of niet
HUH ik heb mijn miskopen vaker aan dan dat??!
Wow, dat lijkt echt heel weinig, is dat inclusief miskopen? Want mijn favoriete items draag ik in hun seizoen elke week en heb ik al jaren. En ik heb wel echt veel kleding.
Haha zo weet ik wel zeker dat ik niet te veel kleding heb, ik heb alles wat ik heb ondertussen al minimaal 50 keer gedragen (afgezien dat wat ik deze week gekocht heb )
Wauw ik schrik wel van die 7x. Bedoelen ze soms per seizoen?
Ik weet ook niet hoe ze die 7 keer hebben berekend. Ik heb iets van 10 bovenstukken dus draag alles zo’n 35 keer per jaar wauw
Ik heb dit ook! Omdat ik een vrij ‘hoge’ smalle taille hebc kruipt de broek omhoog naar mijn smalste punt en verdwijnt ie tussen mijn billen en in mijn kruin. Gewoon een maatje groter kopen dus…
Of blijven jagen naar het perfecte model
Een maat groter past me dan weer niet helaas (zakt dan weer omlaag naar mijn heupen). Zo jammer want zolang ik rechtop blijf staan zitten ze vaak prima alleen als ik ga zitten kruipt ie naar boven.
Misschien niks aan te doen en moet ik er maar mee leven
Gelukkig is het ook geen echte ramp.
Vero Moda! Het is steeds hetzelfde jasje en ze hebben 'm in 21 kleuren, dus keuze genoeg haha
(En als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief krijg je €5 korting en als je de code VMAPP10 gebruikt 10% korting, dus dan is ie nog ‘maar’ €85 ipv €100 )