Modetopic

Leuk!! Waar is ie van?

Oh oeps stond hierboven

1 like

Heeft iemand ervaring met de klantenservice van &other stories? Zijn ze een beetje welwillend? Ik heb een viscose jurkje a 90 euro alleen maar met de hand gewassen, ook nog netjes gestreken en toch is hij bijna een hele maat kleiner eruit gekomen waardoor ik hem nu niet meer aankan (te kort en sluit niet meer goed). Ik wil dit toch proberen aan te kaarten, maar omdat het viscose is (waarvan bekend is dat het krimpt) weet ik niet of het zin heeft.

Gewoon doen! Stuur het bericht in ongeveer dezelfde toon als je post hier en dan kunnen ze niet anders dan aardig zijn en de jurk terugnemen haha.

1 like

Ik heb er zelf geen ervaring mee, dus misschien slaat het nergens op wat ik bedacht heb, of misschien doe je dit al: zou het helpen om een onderbroek met stevig katoenen kruis te dragen, eventueel nog met een dikker inlegkruisje erin?

Bij mij is een shirtje ook gekrompen en ze zeiden gelijk dat ik een nieuwe kon krijgen als die ander retour ging.

1 like

@VickyViolence @Foucher thanks! Ik ga ze berichten en voor de zekerheid maar om een maatje groter vragen, verwacht wel dat het weer gaat gebeuren door de viscose.

1 like

Kan ik deze rok combineren met een simpel zwart t-shirt? Of heeft een van jullie een ander idee? Het is voor een tangodansavond.

Je link is een downloadlink, ik meld het maar even.

1 like

Thanks, uploaden werkte niet zoals verwacht, heb het aangepast, hoop dat het zo beter werkt.

Uniqlo heeft mooie T-shirts! Echt topkwaliteit en mooie prints en kleuren.

2 likes

Ik denk dat ik zo’n hemdje met dunne bandjes mooier vind, eventueel met kant. Wel wat bloter dan een t-shirt maar voor een tangodansavond kan dat wel natuurlijk.

1 like

Nou, Lul heeft een jurk gekocht. Dat is raar want:

1. Ik draag geen jurken
  2. Kleur, wtf

Maar wat voor panty draag ik daaronder? Hoeveel denier is voor dit weer prima. Help a girl out.

1 like

Weet iemand waar ze body’s verkopen voor een grote cup maat? Het liefst met een beugel erin.

Ik had zondag een jurkje aan met een 40 denier panty @Lula
Vond ik prima te doen!

2 likes

Ik ga begin april naar een festival maar ik zit nu al te stressen over wat ik aan moet gaan trekken :sweat_smile: het is zowel buiten als binnen en begin april kan het natuurlijk nog koud zijn dus iemand leuke ideeën die ook een beetje comfi zijn?

Ik weet niet wat jij verstaat onder een grote cupmaat, maar de enige die ik ken met grote cupmaten is deze: https://www.superbra.nl/products/envy-body-zwart?variant=29537856192623 (en helaas is die voor mij net te klein :cry:, dus als je iets tegenkomt dat t/m JJ gaat, dan hoor ik dat heel graag!)

De superbra website werkt trouwens slecht op een telefoon, dus ik kan niet zien welke maten nog beschikbaar zijn. Op een laptop zou het wel moeten werken

Een utility jumpsuit?

Ik heb twee weken geleden een festival gehad ( ook binnen en buiten) en vond zo’n jumpsuit geweldig! Had er toen wel een panty eronder aan nog voor de zekerheid.

ja hallo, dit werkt niet zonder foto he?!

1 like

Oh dit is een leuk idee! Alleen wel een beetje lastig met naar de wc gaan omdat dan alles uit moet :sweat_smile:

Ik zoek nog een paar mooie sneaker voor naast mijn simpele witte sneakers.

Dit had ik al gevonden, maar is het niet iets te herfstig?

Bij de onderste vind het roestkleurtje mooi, maar jammer dat de bovenste het ook heeft.

1 like

Een jumpsuit EN een panty? Zie mezelf al een half uur per keer op de wc zitten haha ellende
@Wortel altijd lastig, ik heb ook altijd een festival eind maart/half april (dgtl). Ik doe dan vaak laagjes aan (shirt, (dun) vestje/trui en iets van een spijkerjack voor s avonds), en eigenlijk nooit een (strakke) jeans maar een wat wijder vallende broek. Ik heb zelf bijvoorbeeld een soepele, hoge taille pantalon, ideaal voor dit soort gevallen. Jeans is vaak zo warm als je dan ergens naar binnen gaat want vaak staan daar wel van die gigantische blowers te verwarmen
Maar ik moet zeggen dat ik voor festivals vooral voor comfort ga! Minder om hoe het eruit ziet haha