Hah ik vond het juist heel fijn! Maar misschien komt dat ook omdat ik een losvallende jumpsuit heb met maar drie knoopjes en niet alles laagje voor laagje uittrek. (Dus jumpsuit, panty en ondergoed in een keer).
Vivienne Westwood clompers zijn echt mân droomschoenen maar ik heb de hoop wel zoân beetje opgegeven om die ooit nog te vinden, weet iemand goede dupes (bij voorkeur bruin of zwart croc)?
Hebben ze zoiets niet bij de Large? Vind dat echt een winkel daarvoor
Goed idee wel ja, maar heb net even gekeken en ze hebben niet echt iets vergelijkbaars had wel goed gekund inderdaad!
Ahhhh mooi!!!
Ik zou morgen even op de laptop kijken naar maten. Dankjewel!
Ik heb 75G/H dus dat is vaak lastig helaasâŚ
Wel een leuke uitdaging om daar een dupe van te vinden. De meeste platformsandalen zijn iets âeleganterâ, maar misschien zit er iets tussen haha.
Attitude:
Ja best lastig nog he? Ik vind vooral die brede band om de enkel heel chill omdat ze anders inderdaad al snel wat eleganter worden, wat dat betreft zijn die van Demonia wel heel fijn! Had dan alleen in een van de materialen van die daarboven moeten zijn :â) Maar die 2 via ASOS vind ik wel heel tof, zoek nog even verder maar als een echte dupe niet lukt zouden het wel opties zijn denk ik, thanks!
Die zijn vet!
Wat vind je van deze:
En ken je depop? Is een soort internationale United wardrobe. Als je daar zoekt op âcrocodile platformâ vind je ook wel wat opties.
Ohh ook wel tof ja! En ik had al wel even op depop zitten kijken maar net iets te specifiek gezocht denk ik, ik ga morgen nog eens een rondje doen
Ohh ik vind die bovenste wel tof! En ja zo lastig als je veel te goed weet wat je precies wil :â) Maar wel goede alternatieven voor als ik me er eenmaal over heen heb kunnen zetten dat ze nooit precies zoals het plaatje in mân hoofd gaan worden denk ik!
Bij het merk Jeffrey Campbell al gekeken? Die maken vaak op wel extremere dingen.
Had ik nog niet aan gedacht maar goeie! Ik ga straks even hun website doorspitten
Vanochtend was 75G, 75GG en 75H nog beschikbaar, dus hopelijk heb je er iets aan!
Was even vergeten dat ik het niet online heb gekocht maar in de winkel in Amsterdam. Ben ook nog eens de bon kwijt . Heb jij ervaring in de winkel van &other stories of online? Had het al online gestuurd maar helaas antwoorden ze dat ik het maar in de winkel moet vragen. Ik heb dus wel een bankafschrift, precies met dat bedrag maar goed. Ik weet dat ze bij winkels als Zara altijd heeeel lastig doen.
Ik had zelf online besteld, dus ik weet niet hoe ze dat doen in de winkels! Zou het gewoon proberen!
Bij de Hennes & Mauritz-merken doen ze niet moeilijk als je een bankafschrift hebt. Ze zoeken dan op basis van je info de betaling in hun systeem.
Thanks! Ik ga het proberen. Het bedrag in mijn bankafschrift is gelukkig precies het bedrag van de jurk dus dat scheelt weer.
Ik ben opzoek naar een jurk met wat langere mouwen zonder bloemen print. Overslag jurken staan mij meestal wel, ik heb geen groot budget . Iemand leuke tips?
Hoe zijn de echt leren jasjes van Mango? Zijn ze het waard of kan ik beter iets meer uitgeven voor betere kwaliteit? Zo ja, welke?
Ik heb mijn suède jasje van Mango zoân 10 jaar gedragen en er zit nu een scheurtje in, dus ik moet dit jaar maar aan een nieuwe geloven. Maar de kwaliteit is dus super!