Ik heb een bepaald simpel zwart leren jasje 5+ jaar en hij ziet er nog best okay uit.
Mijn jasje van All Saints ziet er nog wel beter uit maar die is ook bijna het 3 dubbele.
Als je een soepel leren jasje zoekt zijn ze wel prima. Ik heb mijne 3 jaar gedragen en de ellebogen zijn wel wat dunner geworden maar verder is 'ie nog prima.
Nu draag ik een steviger jasje van Muubaa. Op hun eigen website zijn vaak goeie sales en via Yoox of The Outnet kan je ze ook voor zo’n € 250 vinden.
En Asos heeft ze vaak ook in de aanbieding.
Misschien heb je dit al gedaan hoor, maar als ik zulke specifieke dingen zoek dan filter ik op webshops altijd tijdens het zoeken! veel webshops hebben dat tegenwoordig als optie, scheelt me vaak veel tijd
Love it! Zou er zelf lekker opvallende oorbellen bij dragen en misschien nog iets van een ketting/armbanden om de 80s vibe te omarmen
Ik vind het wel leuk maar niet met die panty en dan met rode laarsjes of pumps of zo. Of met van die witte sokjes met kant of ruffles.
Ik heb gestemd op “anders” dus maar even een post ter toelichting. Verschrikkelijk vind ik wel erg ver gaan, maar ik vind het niet zo’n geslaagde combinatie. Het is voor mij even te veel zo samen (ook ivm de panty, zou ik dan eerder neutraal houden) maar het is ook weer niet dat ik het echt verschrikkelijk vind en uiteindelijk moet je je er vooral goed in voelen dus als het goed zit en voelt lekker doen😊
Love dat jurkding, maar ik vind die blouse erbij wat afbreuk doen daaraan
ik vind het jurk ding niet zo mooi zitten. blouse is wel leuk op een flared jeans denk ik
Ik vind dit jurkje heel leuk maar hij is al wat ouder dus? Iemand toevallig recent nog een soortgelijk Jurkje gezien? Vind 'm veeel leuker dan de meeste overgooiers die ik tegenkom
Dit? Ben ook nu driftig op zoek
Die Wou ik ook net delen
Ik weet niet zo goed waar ik mijn vraag het beste kan stellen maar oorbellen en mode gaan wel redelijk samen toch? Mocht mijn vraag beter in een ander topic passen, let me know!
Ik ben namelijk op zoek naar oorclips waarbij je niet het gevoel hebt dat je oor doorboort wordt als je ze een uurtje draagt. Ik heb geen gaatjes en heb me er bij neergelegd dat dat hem ook nooit gaat worden (heb het meerdere keren geprobeerd maar het wil gewoon niet genezen). Nu heb ik mijn zoektocht naar oorclips weer geopend, maar degene die ik geprobeerd heb doen pijn. Als iemand een tip heeft, dan hoor ik het graag!
Volgens mij bestaat er ook zoiets als magnetische oorbellen maar geen idee hoe dat voelt. Misschien zou je daar verder nog naar kunnen kijken.
Klopt! Die heb ik een keer geprobeerd maar vlogen bij de eerste de beste windvlaag van mijn oren😂
Dan is dat niet de oplossing nee. . Dan weet ik helaas ook geen oplossing, want ik ken alleen ook krengen van oorclips waarbij je het gevoel hebt dat de hele bloedbaan wordt afgeknepen.
Misschien dat mensen over 10+ jaar altijd met wearables in hun oren lopen en dat je daar dan oorbellen aan kan bevestigen, you never know.
Ik ben op zoek naar een gestreept shirt/dunne trui met lange mouwen, die van other stories vind ik perfect maar die is al een hele tijd helaas niet in mijn maat beschikbaar. Het liefst wil ik donkerblauw/wit gestreept of zwart/wit gestreept. Iemand tips?
uniqlo?
Dat zijn inderdaad de oorclips die ik ook ken. Ik had eigenlijk verwacht dat ze die dingen inmiddels wel verbeterd hadden, maar helaas niet.
Die rekken niet zo erg uit als ze 100% katoen zijn. Zou voor de ruimere gaan dan