Modetopic

Die had ik inderdaad ook gevonden, maar vond ik best duur. Wel thanks voor de tip @zwaardvis @Tampie

En hier?

Die had ik nog niet gevonden, dankje!

Ik weet niet of je een beetje handig bent met de naaimachine, maar dit moet niet moeilijk zijn om zelf te maken! Anders misschien iemand in je omgeving die dat kan? :blush:

2 likes

Nee, echt niemand in mijn directe omgeving is echt handig met een naaimachine. En zelf kan ik een gat dichten en een knop op iets naaien en daarmee houdt het echt op. :stuck_out_tongue:

Dit inderdaad, en het kan misschien met de hand ook nog wel? Zeker als je een beetje een ruig effect wil creëren. Als puber was ik echt niet handig met naald en draad (nu nog steeds niet) maar mijn DIY-creaties zagen er toch geslaagd uit omdat ik het dan expres een beetje slordig deed. Moet natuurlijk wel bij je stijl passen.

1 like

Misschien een optie?

Hmmm vind die flap niet zo mooi :innocent: Maar wel bedankt voor het meekijken!

M’n oudhuisgenoot had een wit blousje van de h&m en die vond ik altijd zooo mooi en nu zag ik 'm op vinted!
Ik weet alleen niet zo goed hoe ik 'm leuk kan combineren. Wat zouden jullie ermee doen? Met een simpele broek/rok staat ie vast mooi, maar kan ik er nog een orginele draai aan geven? Dacht misschien een overgooierjurk (hoe noem je dat), maar ergens voel ik me daar wat oud voor (bijna 30):sweat_smile:

Hiermee kan bijna alles toch? Mooi bloesje inderdaad! Ik zou hem dragen met een high waste flared jeans zwart of blauw of
Met een Camel/creme/zwart kleurige broek met wijdere pijpen/palazzo broek

2 likes

Ik zou een lichtblauwe mom jeans of iets doen (in ieder geval geen al te “gelikte” denim) om het geheel minder netjes te maken, maar dat moet maar net je stijl zijn natuurlijk.

Zoiets?

Of met een witte pantalon:

Of grijze jeans:

4 likes

Geruite broek/rok, ribovergooier, kimomo broek, high waist broek, high waist paillettenshort, leren short etc. Zoveel opties :sweat_smile:

1 like

Je kan hem ook als onderste laag dragen met een jasje of trui. Dan piept de kraag er bovenuit en piepen de mouwen er onderuit

2 likes

Die eerste denimbroek is heel mooi! Staat superleuk met die witte top die het model draagt. Daar had ik zelf niet aan gedacht.

@Vaiana hahaha :see_no_evil: Ik kon alleen saaie combi’s bedenken.

@Beutyschooldropout Oja, goeie! Dat klinkt ook leuk.

De verkoopster zit overigens ook thuis te werken en heeft geen printer, dus zal wel even duren voordat ze op kantoor is en het verzendlabel kan printen haha.:sweat_smile:

1 like

Ik heb laatst twee paar cowboy laarsjes met hak aangeschaft, daar zoek ik een leuke grijze straight / beetje losse pijpen jeans bij.

Hebben jullie tips?

Ik heb geen tips, maar ben wel heel benieuwd naar de laarsjes! Heb je een linkje of foto?:blush:

Zeker! Beide goedkoop (gaan niet forever mee maar voor nu prima, dus verwacht geen top kwaliteit)

Ik heb deze:

https://www.elisestore.com/enkellaars-metallic-neus

En deze:

En daar wil ik dus zoals deze foto een broek bij, iets teveel gaten maar wil het ook zo stylen met stoer shirtje.

Oh ik vind haar insta zo leuk. Moet altijd lachen om die comments icm die kinderen.

Die 2e laarsjes die je post ook echt superleuk trouwens. Had me net voorgenomen niks onnodigs meer te kopen, toch maar ff heroverwegen :sweat_smile:
Zo’n broek als je zoekt weet ik dan weer niet te vinden

1 like

Iemand die weet waar deze blouse van is? Heb al bij fabienne chapot gekeken maar daar is die niet van

1 like

Ik denk Second Female!
Zag vandaag deze op zalando lounge, volgens mij is dat hetzelfde stofje:

1 like