Modetopic

Heeft iemand hier ervaring met schoenen van Saye? Vallen die maten normaal? Ik vind deze echt prachtig maar ik durf niet zo goed te bestellen omdat de retourneerkosten voor de klant zijn en het naar Spanje geretourneerd moet worden dan.

1 like

pull&bear en bershka hebben vaak mom jeans met wat elastiek achterin de taille (valt niet eens op), waardoor ze niet gaan gapen boven je billen
als je zoekt op mom jeans elastiek vind je ze wel!

3 likes

Als je met PayPal betaalt mag je tot een aantal keer per jaar op hun kosten retourneren naar het buitenland! Je moet dan wel zelf betalen en de kosten declareren, maar ik had het toen binnen een paar dagen op mijn rekening gestort.

1 like

Ohhh dat klinkt chill! Even opzoeken

@CaptainCheesecake Ik had dit een tijdje geleden gepost in dit topic voor het passend maken van de taille. Misschien ook iets voor jullie! Je hoeft eigenlijk alleen twee knoopjes te naaien. Maar snap dat dat toch meer moeite is dan meteen een goeie broek vinden haha

Ik heb zelf vaak dat de taille eerst wel goed zit maar na een tijdje te ruim wordt, op deze manier kan je hem zelf strakker en losser maken! Ik vind het chill dat ik hem dan ook wat losser kan doen als ik zit bijv. lang zit want anders kruipt ie omhoog en dat zit niet lekker.

2 likes

Jaaa ik zag deze ook de hele tijd op insta reclames haha. Misschien kun je ook eens bij Veja kijken? Dat lijkt er wel beetje op en verkopen ze bij de bijenkorf! (En anders paypal retourneerdienst idd, werkt heel goed!)

1 like

Oh wat handig! Thanks voor de tip

Ik zoek een mooie witte skinny jeans die niet doorschijnt, dus het liefste van een wat dikker jeans stof met stretch erin. De meeste zijn van zo’n dunnere stof die niet zoveel stretch heeft en waardoor zakken en je string gewoon doorschijnt. :sweat_smile:

Levi’s 721. Kan je zelfs zwarte onderbroek onder dragen zonder dat je het ziet

+1 voor Topshop, heb er daar ook één gekocht en die is perfect.

Die Mile high levi’s scheen helaas ook door

Misschien is die anders van materiaal.

1 like

Weet iemand of de Adidas Stan Smith’s nog bestaan met zwarte achterkant? Of hebben die überhaupt nooit bestaan?

Deze dus: https://www.zalando.nl/adidas-originals-stan-smith-sneakers-laag-wit-ad115b01k-a11.html
Maar dan niet donkerblauw maar zwart.

Ik kon ze nooit vinden in zwart volgens mij…

1 like

Wow, ik dacht dat die wel makkelijk te vinden waren. Maar zie ook veel met donkerblauwe achterkant. https://m.jdsports.nl/product/wit-adidas-originals-stan-smith-vulc-junior/337209_jdsportsnl/ Zag alleen deze, dus als je die maat hebt kan je die misschien nemen, maar dr staat ook iets op de zijkant dus weet niet of je dat wil…

Ah nee die wil ik niet! Wil echt precies dat model dat ik postte, zonder al die andere gekke details.

https://m.jdsports.nl/product/wit-adidas-originals-stan-smith-heren/028650_jdsportsnl/ En dit is ook te blauwig toch?

Ja! En heren :stuck_out_tongue: Thanks voor het mee zoeken haha, ik ga gewoon voor de donkerblauwe.

Ik wist niet dat die nog zo moeilijk te vinden waren zeg! Dan zou ik indd lekker voor donkerblauw gaan :slight_smile: @monkeyslut

1 like

Waar kan ik joggingbroeken vinden die een beetje mooi blijven?

Ik heb van o.a. van Adidas, C&A en The Sting geprobeerd en die zijn allemaal snel gaan pluizen/uitlubberen. Maar verschilt misschien ook per broek…

Ik vind Nike tech fleece op zich wel lekker. Alleen als je die vaak wast wordt ie vaal. Maar geen pluisjes of uit model

1 like