Modetopic

Ik vind dit eigenlijk gewoon een skinny? Haha

1 like

Ja dat heb ik ook
ÉDIT: meer een slim fit

& @Daelyss Oh :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth: voor mijn doen is die al best ‘los’ haha, Ik ga er nog eens over nadenken!

Ik vind dit meer een straight leg hebben. Ik heb die besteld en ben benieuwd naar hoe die zit want ik heb ook bredere bovenbenen.

Oh die is ook mooi inderdaad! Voor mij denk ik wel iets te los; dan is dat denk ik gewoon niet het perfecte model jeans voor mij ben ik bang… maar ben skinny’s ook echt zat. Deze zit bij m’n ondernemen gewoon wel wat losser, dat zocht ik. Ga er nog even goed over nadenken!

Lastigggggg.

Het model hierboven staat je goed hoor, gewoon iets korter en heel leuk met die laarzen erop. En heb je al naar flared jeans gekeken?

Ja ik heb een zwarte flared jeans! Rest allemaal stof/legging achtige, misschien idd een mooie lichte zoeken voor de zomer.

1 like

Oh dat wil ik ook nog even advies over mom jeans haha. Ik heb deze gister gepast en de verkoopster zei dat ik geen grotere maat moest nemen. Zijn jullie het daar mee eens?

Beetje ongelukkige foto’s ze hebben de spiegels naar achteren geheld. Whyyyy?

foto weg hehe

3 likes

Ik ben het een keer met ene verkoopster eens haha (meestal niet want ze proberen mij altijd dingen aan te smeren die ik niet wil)).

1 like

Ik ben het ook eens met de verkoopster. Hij staat je echt goed vind ik! Zat ie ook lekker?

1 like

Ik vind hem mooi staan en ben het eens meter verkoopster! Van welke winkel is deze?

1 like

Staat super mooi! Ik las drie keer ‘een maat groter’ en in mijn hoofd zat ik: nee nee nee, zit perfect zo. Maar als je het iets meer baggy wil, dan snap ik dat je een grotere maat wilt. Waar is de broek van?

1 like

Ik zag net deze top en ik ben er verliefd op maar eigenlijk zoek ik zoiets in het zwart/donkerbruin/mosgroen mocht online iemand iets soortgelijks vinden dan maak je mij er heel blij mee.

Haha ik val in herhaling, maar ik vind ook dit gewoon een skinny :stuck_out_tongue:
Voor mij is dit een mom jeans:

Veel losser dus.

4 likes

Thanks iedereen! Dan ga ik 'm zaterdag halen haha. Ja, hij zat wel heel lekker!

Het is de Levi’s 501 cropped. Ik heb normaal lengtemaat 36, maar dit is lengtemaat 30 (langer gaan ze ook niet in dit model).

1 like

Maar op foto’s waar het model deze broek aan heeft lijkt het wel veel losser en meer mom jeans dan skins (vind ik).

Het ligt gewoon ook heel erg aan wat voor figuur iemand heeft die een mom jeans aantrekt. Ik heb boven maat S, maar beneden absoluut niet haha. Dan valt hij gauw strakker.

Ik heb die broek ook en hij loopt ook nog best wel veel uit!

1 like

Als je op zoek bent naar een mom jeans zou ik dan toch een maatje groter proberen (zodat ie niet zo strak zit rond je benen) of een ander model als een maat groter te los zit om de taille.

1 like

Je foto is weg, maar bij jou viel hij niet zo hoog toch bij enkels?

En dan heb ik de boordjes nog omgeslagen ook haha.

3 likes