Cos, By Bar, filippa k
Deze lijkt me dan wat te hoog? Nike en reebok hebben ook fijne die wat meer medium hoog vallen
Ik heb een keer eentje gepast maar vond het niet mooi rekken. Het print werd helemaal lelijk als je hem aan hebt. Vond hem sowieso niet lekker en mooi zitten. Ik heb zelf twee leggings van gymshark die ik heel fijn vind (wel meer mensen hier). Maar wel gekocht met black friday dus niet voor volle prijs.
Ja misschien wel he! En ah goeie tip, ga ik eens kijken.
@ferris
Aah thanks! Dat klinkt matig haha. Gymshark heb ik ook eens gekeken maar nog nooit naar een helemaal zwarte, dus ga ik nog eens naar kijken
Vanavond vanaf 20:00 is er sale bij gymshark. Also, als ze in de sale zijn, de poise leggings zijn heel fijn vind ik. Niet te dikke stof, fijne zakken, mooi model, squat proof, 100/10. Vind die trouwens ook het geld waard volle prijs
oohh thanks, goeie! Moet je daar nog een speciaal linkje voor hebben of gewoon op de normale site?
Nee staat vanaf nu gewoon op de site!
Aah ja zag het, thanks! De dingen die ik had gezien waren helaas niet in de sale haha, maar ik heb nu toch een legging besteld. Die poise waren er niet meer in mijn maat, maar heb nu deze besteld:
Vind 'm soms op de modellen heel hoog lijken en soms niet, dus wordt even afwachten. Hopelijk komt ie precies tot over m’n navel haha, dan vind ik 'm perfect
Ze zitten echt heel mooi, sluiten erg mooi aan door de stretch maar ik kon ze na een paar keer wassen telkens weggooien omdat ze snel minder werden. De laatste keer dat ik er een kocht is wel al een aantal jaar geleden.
Ik heb lang gedacht dat ik zo ging zweten in mijn blazers omdat ze niet iets te klein zijn maar nu ik naar een nieuwe op zoek ben merk ik dat alle merken polyester gebruiken in de voering.
Nu twijfel ik dus dat 't door de polyester is dat ik zo ga zweten…
Kent iemand een merk dat géén polyester gebruikt in de voering van hun blazers?
Of heeft iemand een gelijkaardig probleem haha?
Edit: ik moet mijn eigen advies een keer leren opvolgen haha Massimo Dutti gebruikt viscose en acetaat!! Effe doorsparen en wachten op een tijdloos model dan maar.
Weet iemand hoe de maten van nak-kd vallen? Met welk “bekend merk” zijn de maten vergelijkbaar?
Ik haal de voering er dan gewoon uit
Heeft iemand tips voor webshops die fijne, niet dure zonnebrillen hebben? Ik heb best een klein hoofd en ik word gek van die zonnebrillen die van mijn gezicht afzakken
Charlie temple? Kan je ook kijken hoe ze staan
Weet iemand waar je goede hipster onderbroeken (leuk kanten randje) Voor een wat grotere derriere en buikje (lees maat 44 1.80 lang) kunt vinden. Tegen redelijk tarief (10tje per stuk) bij voorkeur
Bij een niet al te dure, knip ik de binnenvoering er ook vaak uit, zit ook veel lekkerder bij de armen vaak
Dit is een geniale tip, bedankt!