Waarom? Ik vind m echt mega leuk
Ik vind ‘m je juist heel goed staan!
Te kort en te wijd onderin volgens hem haha. De eerste opmerking was: waarom een 3/4 broek??
Huh ik had iets heel extreems verwacht haha, maar dit is zo ongeveer de meest basic spijkerbroek die er is, wat kun je daar nu zo afgrijselijk aan vinden? Staat je hartstikke leuk gewoon!
Staat je heel mooi! 501 toch? Welke lengtemaat heb jij en hoe lang ben je?
Klopt, de 501 cropped in lengte maat 30! Ik en 1,85 en heb normaal lengtemaat 36 haha.
Nou ik dacht ook gelijk: die broek is te kort.
Maar het gaat toch om wat jij leuk vindt? Er is altijd wel iemand je outfit/kledingstuk niet leuk gaat vinden
Ik vind 'm er wel een beetje “gekrompen” uit zien, net iets te kort inderdaad.
Supermooie broek! Goede kleur en wassing. Ben het eerlijk gezegd wel met je vriend eens dat hij te kort lijkt.
Hoe vallen de breedtematen hiervan? Ik wil deze broek bestellen maar heb nog nooit een Levi’s gehad. Heb normaal waist 29, zou dat hierbij ook gewoon goed zijn dan denk je?
Ik ben 1 omlaag gegaan!
Dat is dan niet bij alle modellen/wassingen zo hoor. Ik heb broeken van Levi’s in 28, 29 en 30.
Ik heb ook een klein hoofd en ben mega blij met de ivy van Charlie temple (dat online passen klopt niet helemaal als je een kleiner dan gemiddeld gezicht hebt)
Chloé, vooral omdat daar niet op 1/3 van de tas de naam van het merk staat.
Ik vind van de eerste het model mooier maar over het algemeen vind ik de kleine tassen van Chloé juist mooier.
Ik vind de kleur van de eerste mooier voor de zomer, maar de tweede als je hem wilt doordragen in de winter. En ik vind het logo op de tweede mooier, maar de eerste over-all iets hipper zoals @Krabsalade ook zegt.
Ik zou de Prada kiezen, wat een mooie tas!
De Prada is (op het logo na) wel strakker.
Maar vind de Chloé mooier en denk dat die met meer te combineren is qua kleur.
Ik vind de Chloe mooier, vind die Prada wel erg basic, behalve die grote merknaam erop