Modetopic

De tas van Chloé!

1 like

Weet iemand waar je een beetje leuke slippers kan scoren? Wel belangrijk dat ze goede steun geven. Birckenstocks komen mijn strot een beetje uit want daar loop ik geloof ik 15 jaar op dus die heb ik in alle kleuren en soorten wel gehad :sweat_smile:

Hahahahah wat een onmogelijk ding dit
Dit heb ik bij de h&m gekocht (om in te zonnen dacht ik wel handig ipv in een bikinitop op mijn balkon) en toen in de winkel niet gepast want dacht ja heb mijn eigen maat gewoon nou jongens er zit hier 0 stretch in man hoe de fuck krijg je dit aaaaaan!! :rage::hot_face:

Als ik hem zo vastpak zou je ook kunnen denken dat het een onderbroek is zo mini wat dacht ik toen ik dit kocht (ok waarschijnlijk dat er stretch in zou zitten)

5 likes

Kunnen muiltjes als deze naar kantoor in de zomer? Ik twijfel omdat het uiteindelijk best wel een slipper is. Ik vind een sandaal (dus met bandje om de enkel of achter de hak) wel netter staan maar ik zou dit ook privé vaker dragen vandaar dat ik het overweeg. Ik vind het altijd zo lastig in de zomer. Platte sandalen vind ik dan bijvoorbeeld weer niet kunnen, dat vind ik te casual. Wij zijn niet een super formeel kantoor btw, een jeans wordt bijv. ook geaccepteerd.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En ik kan het altijd vragen op kantoor maar ben even benieuwd naar de meningen hier.

Dit houd ik ook aan, geen tenen zichtbaar.

1 like

wij dragen dit wel hoor op kantoor! leuk toch.
wel verzorgde voeten + tenen erin dan

1 like

Wij zijn ook een vrij casual kantoor (jeans worden geaccepteerd), maar zoals @midheavenmoon en @Brum al zeggen blijven tenen bij ons bedekt. Het zou inderdaad prachtig staan met verzorgde voeten, maar er is ook kans dat er collega’s zijn die daar niet aan doen en vervolgens ook met open schoenen naar kantoor komen. Dus daar trekken wij dan een lijn in.

1 like

Ik heb een leuke trui gezien van 10DAYS, maar hallo 120 euro en nergens in de sale. :<

Zal ik hier trouwens gewoon modetopic van maken? Is wat algemener.

19 likes

Ik heb een mile high in een 28 maar ook in een 30. Geen peil op te trekken haha.

Ik heb de lichtblauwe mile high in 26 en pas de Monki kimomo in 30

1 like

Ik heb de mile high in 26, maar die is net te groot. En de ribcage in 25. De kleur(bewerking) maakt nog wel eens uit qua pasvorm in Levi’s broeken inderdaad. De mile high zit wel meer strecht in dan de ribcage vind ik.

1 like

Ik heb de Mile high in 28 en de ribcage in 27 (maar die is eigenlijk net iets te groot).

1 like

Ok, blame Corona. Besteld.

1 like

Ik draag mijn Levi’s mile high in een 25/26 merk eigenlijk niet zoveel verschil in maat tussen deze twee. Ik heb ook een Levi’s 720 welke in maat 26 echt te ruim is.
Maar vind bij Levi’s in het algemeen qua maten geen touw aan vast te knopen. Zo heb ik in mijn korte high waist shorts maat 25, maar van de ribcage shorts kreeg ik maat 25 amper over mijn kont heen, maat 26 ging met heel veel moeite dicht dus had ik zeker maat 27 of 28 nodig gehad.
Tldr: ik zou meerdere maten bestellen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik zou ook meerdere maten bestellen! Ik heb normaal ik broeken maat 29, maar in de ribcage 27. Ik vond maat 29 wel prima zitten, maar de verkopers zeiden echt de maat te nemen die eigenlijk in het begin net niet lekker zit, omdat ze nog erg uitlopen. Edit: dit gaat wel over de zwarte ribcage.

1 like

Weet iemand of Zalando weleens 20% kortingscodes heeft? Heb eindelijk een wielrentopje gevonden dat ik mooi vind maar wil er geen 70 euro voor neertellen :cry:

Ja de zwarte is echt van dunnere stof dan de meeste blauwe. Ook bij de 501.

Ik heb in ieder geval al heel lang geen ‘persoonlijke’ codes meer gehad. Een maand terug ongeveer hadden ze wel random veel sale, kan niet inschatten wanneer dat weer zou zijn.

Edit: sorry voor de dubbelpost

Ik heb een 20% code (denk ik) vanaf 100 euro! :slight_smile: