Modetopic

Ooh als je die met me wil delen, heel graag! Ik stuur je even een dm

1 like

Heeft iemand tips voor een katoenen voorgevormde beha, zonder beugel, licht beige/roze, voor een zacht prijsje? Ik lijk het nergens te vinden. Bij h&m zie ik er die aan al mijn eisen voldoen, maar mijn maat (70C, dus niet eens zo moeilijk) is telkens uitverkocht. Iemand ideeën waar ik nog kan kijken?

Ik vind deze van de Hema heel fijn, die gaat alleen volgens kledingmaat, weet niet of dat met je maat handig is!

2 likes

Meestal niet, 34 is qua cup dan te klein, bij 36 cup goed, maar omtrek te groot helaas.

@anon95960165 ik had er daar inderdaad een gezien (https://www.zalando.be/oysho-join-life-triangel-bh-oy181a0hv-j11.html), maar die ziet er uit of de cups vrij ‘hoog’ zijn, wat niet zo handig is bij wat dieper uitgesneden topjes. Misschien toch eens proberen, wie weet!

Ziet er qua model (en kleur) goed uit, maar wel geen katoen. Blijft deze wel wat luchtig aanvoelen bij warm weer?

Weet iemand hier of de kinder dr martens smaller zijn aan de voorkant? De gewone dr martens zijn aan de voorkant veeeeel te breed voor mij, naast dat ik erin kan zwemmen ziet het er van boven echt uit als clownschoenen bij mij.

Of als iemand goede look a likes weet die wel smaller zijn :biggrin:

Ik kan hem eens proberen! Valt de maat normaal?

1 like

Top, is wel vaker het geval bij Oysho heb ik de indruk.

Oee die van Pieces vind ik echt mooi! Leuk zo een detail. Zeker als je veel neutrale tinten draag qua kleding. Die zijn ook van leer zag ik, dus waarschijnlijk wel wat betere kwaliteit. Al betaal je daar ook wel weer voor haha.
Ook vind ik op het plaatje die sneaker van Lost Ink een wat te hoog plateau hebben, maar volgens de beschrijvingen zijn ze even hoog. :woman_shrugging:

1 like

Je zou naar de Pascal boots kunnen kijken of je gewoon niet zo druk maken hoe ze er aan de bovenkant uitzien, want echt niemand anders zal daar op zal letten. (Als ze te breed voor je voeten zijn is het natuurlijk een ander verhaal.)

1 like

Heeft iemand nog een kortingscode voor &otherstories?

Je kunt sowieso de ene nieuwsbriefcode gebruiken voor 10%: WELCOME.

2 likes

Searching for longer lengths and better proportions? Get them for less in our women’s sale tall clothing range. This edit is packed with pieces for 5’ 9” and over.

175 cm +/-

1 like

De kleren zijn mooi lang bij de tall collecties. Ik ben 1m83 en ga altijd naar de tall-sectie.

1 like

Dit is de broek in een “normale” maat. Het is wel gelinkt vanuit de app. Maar als je op een browser werkt zoeken op asos design suits. En dan nog eens filteren op body type en colour

Geen probleem hoor en je kan het ook nog toevoegen aan je favorieten. Asos vult regelmatig stock aan.

1 like

Welke trui zal ik houden? Ik wilde eigenlijk een beige trui en de linker blijft meer grijs te zijn helaas.

• Links
  • Rechts

0 stemmers

Mocht iemand deze op haar lijstje hebben staan, is nu afgeprijsd:

7 likes

Dankje! Heb hem net besteld :smiley:

Heeft iemand tips voor smalle sneakers / platte schoenen? Ik heb nu bijvoorbeeld deze van Fred de la Bretoniere.

Die zitten goed, maar wil nog wat anders. Die grote sneakers die je nu veel ziet, zijn vaak te breed voor mijn voeten. Ik zoek (bij voorkeur) leren schoenen.