Modetopic

ik vind nikes eigenlijk best smal, vooral airforce en airmax heb ik een hele maat groter nodig

1 like

Ja ik vind airmax ook smal. Wmns is smaller dan mens. En ik heb reebok club c 85, die vind ik ook redelijk smal.
Ik heb smalle voeten en een lage wreef dus veel schoenen vallen bij mij gewoon uit, maar deze niet.
@Fredje

1 like

Ik heb 3 paar superga’s met rubberen zool, en alle 3 voelen ze als bakstenen aan mijn voeten, zelfs na een jaar :sweat_smile: Uiteindelijk went het lopen met bakstenen wel.

2 likes

Ik blijf ze matig comfortabel vinden.

1 like

Ik heb ze om die reden teruggestuurd toen. Schoenen moeten voor mij wel echt lekker zitten.

Heb je dus niks aan haha, vind ze nog steeds wel heeel mooi!

1 like

Welke maat heb je ? Ik heb maar 38 en kan soms bij de kinderschoenen terecht voor sneakers, dat valt vaak al wat smaller. Heb daar diadora’s van, misschien vallen die ik volwassen maat ook smal? Nike valt inderdaad ook wel wat smaller en Toms misschien ook?

Wat voor soort sneakers zoek je? Nike heeft inderdaad smalle voeten (vind ik vaak wel true to size voor mijn voeten), maar heb ook een bepaald model van Reebok die smal zijn.

Ik heb littekens op mn voeten van die dingen. Zijn echt duivels.

Ik wil graag witte sneakers die ik ook op werk kan dragen onder een pantalon, maar kan niet kiezen welke kleur:

Beige:

Wit:

Zwart:

• Beige
  • Wit
  • Zwart

0 stemmers

Bij die ‘zwarte’ kan ik het niet hebben dat ze bepaalde onderdelen wit hebben gelaten die ik juist zwart zou hebben gekleurd. :joy:

5 likes

Waar kan ik nog leuke kostuums vinden naast asos en ZARA? Ik ben volgend jaar bruidsmeisje en de kleur is emerald green en ik wil dit in kostuum.

1 like

Massimo Dutti en soms & Other Stories?

1 like

Oh goeie!

WE en misschien Mango?

1 like

Er was in de afgelopen winter collectie van mango een mooi groen pak van viscose, misschien nog te vinden op de outlet?

1 like

Wat mij is opgevallen bij Massimo Dutti is dat de meeste kostuums bij het wisselen van de seizoenen ferm afgeprijsd worden, wel nog steeds een hoge prijs, maar er gaat toch een mooi bedrag af. Misschien iets om in je achterhoofd te houden!

Misschien Toms?

Heeft iemand een tip voor een fijne huidskleurige strapless bh? Ik had er eentje van Livera die lekker zat maar wel heel snel kapot ging.

Ik heb gewoon die standaard van de H&M in verschillende kleuren. Blijven bij mij heel goed zitten en ik doe er al lang mee.

1 like

Eenvoudige t-shirts koop ik altijd bij Goat (https://goatorganicapparel.com/, vind vooral de Zoe shirtjes chill.

1 like