Sokken van de H&M of Zeeman vind ik fijn!
Deze t-shirts van Uniqlo U:
https://www.uniqlo.com/eu/en/search?q=t-shirt%20uniqlo%20u&quickView=424873
Mooie kwaliteit en schijnt niet door. Ik heb een maat groter dan mijn eigen maat.
Als je wel een beetje geld wil spenderen: Hanro voor pyjama’s/nachthemd!
Sokken: H&M! Echt de beste sokken naar mijn mening.Blijven echt heel lang goed.En basics idd Uniqlo,hebben dikke stof en allemaal 100% katoen.Niet heel geschikt als je lang bent moet ik eerlijk zeggen (ben zelf rond 1,80).Ze vallen redelijk kort.En over Arket hoor ik goede verhalen,zit aan het Koningsplein maar ben er nog steeds niet geweest.Maar schijnen hele kwalitatieve en tijdloze items te hebben.
Met al dat thuiszitten kom ik erachter dat ik helemaal geen fijn vest heb, alleen maar versleten of te dunne of dikke exemplaren. Heeft er iemand een tip? Liefst een witte!
Wat dragen jullie als jullie thuis zijn? Normaal gesproken dan . Ik draag nu oude sloeber joggingbroeken maar zou thuis ook wel iets mooiers willen dragen waarmee ik bv ook even snel mee boodschappen zou kunnen doen, maar wat wel lekker zit.
Flared leggings, sportleggings of Adidas trainingsbroeken. Bij de laatste 2 sneakers eronder en het lijkt of ik heb gesport haha!
Heeft iemand ervaring met de kwaliteit en maatvoering (t-shirts) van all saints?
Dit doe ik ook ja, vooral sportleggings. Sneakers eronder, lange jas erover, klaar.
Mijn thuiswerkoutfit is meestal deze:
(Adidas SST trainingsbroek)
Of deze:
(Only Poptrash broek)
Die eerste is wel echt een trainingsbroek, die tweede is een soort pantalon van joggingstof, zit mega lekker en kan ook best netjes. Zijn er ook met krijtstreepjes bijvoorbeeld!
Ik heb 'n mooie kamerjas waar ik nu in woon. Scheelt ook veel was doen en lekker luchtig, ik hoef nooit meer een broek aan
Goeie tips! Ik ga er even naar kijken!
@Kurisu Haha dat is ook een goeie optie, kan ik denk ik alleen niet even mee naar de supermarkt
Ik ook flared legging ja! Of daily paper trainingsbroek, ik vind zelf dat je daar wel mee over straat kan. Ik doe meestal leren jasje erboven als ik naar buiten ga.
Maar nu werk ik weer op kantoor, dus moet ik me weer fatsoenlijk aankleden
Vaak sportleggings, als ik wat beter mijn best doe een simpele jurk. De (super soft) jumpsuits van monki zijn ook een aanrader! Zitten als een pyjama, maar toch netjes om mee buiten te komen.
https://www.monki.com/en_eur/clothing/jumpsuits/jumpsuits/product.super-soft-wrap-jumpsuit-blue.0506024002.html
https://www.monki.com/en_eur/clothing/jumpsuits/product.super-soft-long-sleeve-wrap-jumpsuit-green.0851710001.html
Uhhh 265? Scheelde iets van €100.
Ja zo keek ik ook. Maar ik mag niet zeiken want ik heb ‘m al 5 jaar. Nou ja, als ik ‘m nog eens voorbij zie komen, laat ik het weten. Dit waren dag-aanbiedingen.
Helaas niet de gladde vandaag.
Ik baal ook echt dat ik die aanbieding heb gemist Ik zag wel dat de demi lune bij Matches 340 is (en de mini 290) + 15% korting bij checkout. Iemand ervaring met daar bestellen? Als ik het google lijkt het wel betrouwbaar, maar het klinkt een beetje te mooi om te kloppen.
Allemaal en alleen maar Naketanos. Zo jammer dat het niet meer bestaat…
En dan op een jeans, rijbroek of legging (alleen dat laatste na het douchen 's avonds)
Daar heb ik vaker besteld. Is legit. Hebben een winkel in Londen.