O chill, thanks! Hmmm, nu is de verleiding wel groot.
Ik heb hem net besteld bij Matches voor 282 incl. shipping. Met de code SPRING20 bij checkout 20% korting. Wel iets duurder dan de mytheresa aanbieding, maar al met al veel korting!
Heeft iemand tips voor tops and t-shirts wanneer je een wat meer aanwezige buik hebt? Ik heb last van veel voedselintoleranties en daardoor wat opgezette buik en in sommige dingen lijk ik dan net zwanger. Ik heb vaak jurken aan, dat gaat goed maar mis het wel wat leuke bovenkleding aan te kunnen doen.
Mijn buik is gewoon vet-rond, niet opgezet dus misschien zijn mijn tips niet nuttig, maar ik voel me het allerbest in dit soort outfit:
- Diepe halsuitsnijding vind ik voor mijn lichaam het mooist
- Een vloeiende stof valt mooi over rondingen ipv er een tent rond te creëren (ik vermijd t-shirts van dat knisperend 100% katoen). Hoewel dat bij een uitstekende buik net averechts kan werken haha.
- Top in broek gestopt ziet er bij mij niet zo mooi uit, tenzij de broek echt de juiste taillehoogte heeft en dezelfde kleur is als de top.
- Een blazer of kimono of iets creëert dan weer een verticale lijn die afleidt van je buik
Ik vind deze setjes echt super! Hou wel van het boho stijltje, kies zelf voor veel print en kleur altijd. Ik ga de katoenen shirts ook niet meer proberen, word zo verdrietig als je dingen past en het ziet er steeds niet uit. Ik heb namelijk ook van mezelf al een ronde buik en dan soms ook nog nog ronder doordat het opgezet is. Een shirt in je broek staat bij mij erg vreemd.
Heb jij favoriete (web?) shops voor dit soort shirts?
Niet echt, ben zelf jammer genoeg ook op zoek Deze heb ik tijdens een zeer uitgebreide zoektocht gevonden:
(Ja ik heb er serieus een Pinterest board aan gewijd haha)
Als de situatie in de winkels normaliseert wil ik wel een keertje alles in real life gaan bekijken want er zijn denk ik ook wel shirts van katoen die door de manier waarop de stof geweven is wél mooi zijn, maar als ik online kijk, kijk ik vooral naar viscose, tencel of lyocell. De helft polyester vind ik ook prima (dat behoudt de vorm), maar liever niet meer dan dat want dan begin ik te zweten haha.
Linnen t-shirts zijn voor mij altijd wel een hit, die vind je zowat overal momenteel.
Ik ben op zoek naar mooie hoge zwarte sneakers. De Air Presto Mid Acronym van Nike vind ik echt heel erg vet maar onbetaalbaar:
Ik vind dus vooral dat gedeelte om de enkels heel vet en ben op zoek naar sneakers die iets soortgelijks hebben.
Kwam onlangs deze van Reebok tegen, maar vind die band om de enkel het verpesten eigenlijk. Okee ik hoop dat ik enigszins duidelijk heb kunnen maken waar ik naar op zoek ben, iemand tips?
Heeft Arkk Copenhagen iets voor je? Ik denk dat het niet hoog genoeg is, maar misschien vind je het alsnog wat
Oh, bedankt voor de tip, ik kende dat merk helemaal niet! Het is inderdaad niet precies wat ik zoek, maar ik heb alsnog al hele mooie schoenen voorbij zien komen
Bestaan er zoiets als loafers met uitneembare zool? Ik wil voor werk namelijk nette loafers dragen in de zomer, maar ik krijg zoveel last van mijn voeten. Ook gaan ze naar binnen staan, waardoor het er suf uitziet. Ik wil gewoon een nette simpele leren loafer dragen.
Tot mijn verbazing hadden mijn loafers van Other Stories een uiteenbare zool. Ik weet niet of ze dat standaard hebben. En misschien bij Clarks?
Wow serieus, ik ga even kijken! Vind hun loafers echt precies wat ik zoek namelijk
Vallen de Adi.das Stan Smith voor kinderen verder het zelfde als die voor volwassenen?
Mijn maat is namelijk bij beide verkrijgbaar
Ik koop altijd de kinder versie in mijn eigen maat, ik weet niet of die gelijk staat aan de volwassen maat, maar het is wel dezelfde maat als ik bij andere schoenen draag.
Gebruikt iemand van jullie wel eens een kledingstomer? Ik heb een aantal kledingstukken (bijv. plissérokken) waar de kreukels moeilijk uit te strijken zijn en ik vroeg me af of dat met een stomer dan wel gaat.
Ik heb van Adidas schoenen voor volwassenen en voor kinderen. Zelfde maten. Bij Adidas zit er geen verschil in bij mij. Van Nike neem ik van de kindercollectie een half maatje groter altijd.
Scheelt zoveel geld dit haha
Ja ik kan echt niet zonder! Ideaal als je even snel een paar kreukels uit je blouse wil strijken. Ik heb inmiddels al m’n hele familie en vriendinnengroep aan de stomer gekregen. Bij delicate stoffen stoom ik het kledingstuk vanuit de binnenkant, gaat altijd goed.
Ik heb ook de kinderversie in mn eigen maat. Weet niet of de zool/ondersteuning nou minder ‘goed’ zou zijn omdat het een kinderschoen is, maar daar heb ik nooit last van gehad
Iemand die hier Gucci loafers heeft? Is het de investering waard?
Welke heb je als ik vragen mag?