Modetopic

Omg ja de Gucci loafers. Ben ook benieuwd. Soms denk ik weer aan ze, wil die eigenlijk ook in m’n leven.

1 like

Bedoel je die leren met horsebit? Heb ik zelf niet, maar ik heb een collega gehad die er heel enthousiast over was. Zij vond ze zeker het geld waard

1 like

Ja die bedoel ik inderdaad. Goed om te horen!

FF’ers, welke handtas hebben jullie voor dagelijks gebruik/naar werk? Ik heb heel lang een paper bag gehad van Myomi (deze) maar de hengsels zijn door en door versleten en het leer aan de buitenkant ook. Heb 'm nu denk ik ook al wel zo’n 5-6 jaar. Het is tijd voor iets anders, maar ik kan niet kiezen. Ik zoek iets waar ik in ieder geval naast wat kleine spullen ook een fles water en een A5 notitieblok in kan meeslepen.

En heeft iemand van jullie zo’n Hvisk tasje en bevalt 'ie?

1 like

Top! En hoe vallen ze qua maat?

Ik ben opzoek naar iets soortgelijks! Ik heb dus helaas geen tips want ik kom er ook niet uit. Zoals vroegâh op het EGF: een upje voor deze vraag.

1 like

Deze en ik heb nog geen betere gevonden, is een leren hobo bag van and other stories. En ik wissel die dan af met andere tassen van stories.

1 like

Sleazy Jane van O My Bag!

De Philips steam & go! Voorheen een van tristar en daar was ik ook heel tevreden over

1 like

Ik heb net een Hvisk Amble gekocht in de kleur cream. Hij moet nog binnen komen. Ben heel benieuwd of het wat is, heb verder geen ervaring met Hvisk namelijk!

2 likes

Ik heb net deze van AllSaints besteld:

Moet nog toekomen maar ben altijd wel tevreden van AllSaints leder dus ik verwacht niet anders van deze tas. Ze hebben ieder seizoen wel een gelijkaardig model met verschillende details. Deze was in sale voor €150 ipv €380 :heart_eyes:

7 likes

Oooh wauw deze is zó mooi!

1 like

Ik heb de zwarte Furla bucket bag (Stacy) met studs onder. Past een A5 in, flesje water, groot model portemonnee en nog wat losse troepjes. Heb hem nu bijna vier jaar en is nog steeds prachtig, en vind hem het mooist als er ook wat spullen in zitten, anders gaat ie een beetje hangen.

Ooit overwogen er een zooltje onder te laten zetten? Staan ook nog op mijn wishlist! :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb 2 tasjes van Hvisk waarvan ik er 1 al een aantal maanden dagelijks gebruik. Je ziet er niks van en hij is echt nog als nieuw. Ben heel tevreden over de kwaliteit!

Ik ben al overtuigd haha. Heb je ook een tip voor een goede kledingstomer? Want kom ze echt in alle prijsklassen tegen.

Edit: ik zie dat je dat al genoemd hebt

ik heb deze ook besteld door jou haha

1 like

Hij zit bij mij altijd in de taille eerst “ net niet helemaal lekker”( dus wat strak), maar aan het einde van de dag zit ie los om mijn taille… dus ik vind wel dat hij echt uitloopt.

1 like

Ik heb er meerdere. Ze lopen iets uit rond mn heupen, in de taille minder.
Ik heb ze zelf het liefst aan de strakke kant. Maar de grootste die ik heb zit zoals jij beschrijft (iets comfortabele ruimte) en die zit ook nog steeds mooi. Is dus niet zoveel groter geworden dat hij niet meer aansluit.

1 like

En merk je dat ze snel slijten of valt dat juist heel erg mee?