Modetopic

Wat vooral het verschil maakt is of je een model hebt met 1% elastaan (goede woord?). Die loopt veel meer uit en is minder stug dan die helemaal katoen zijn! En het verschilt dan dus ook welke maat je moet hebben!

1 like

Ik ben op zoek naar nieuwe shirts, vooral voor in rokjes/lange rokken. Ik vind shirts online kopen altijd moeilijk, maar ga nu echt niet shoppen in winkels. Tips voor me? :innocent:

1 like

Ik ben erg blij met mijn shirts van WEEKDAY (ook te koop op Zalando). Ik houd er van het ‘Prime’ shirt en koop die een maand kleiner dan ik gewend ben. (Sowieso bij alle beetje baggy shirts /minder aansluitende shirts doe ik aan downsizen, maar ik heb ook geen grote borsten etc.).

1 like

@Mouthwash ik ken het pak van De YouTuber niet maar is dat iets voor je?

Ik heb er twee en beide zijn toch wel een hele maat groter geworden. Zou dus wel aanraden om kleiner te kopen.

Bij Zara heb ik er ook eentje voorbij zien komen

Ik heb er twee van Anni Rolfi van de Kruidvat. Heb al duizend verschillenden geprobeerd en dit zijn de enige die niet knellen of oprollen bij mij. Koop ze ook een maatje groter. Hoeven niet per se figuur-corrigerend te zijn, maar vooral tegen het schuren van mijn bovenbenen… maar ik denk dat ze in mijn eigen maat perfect shapend zijn ook. Dikke stof ook!

1 like

Volgens mij is Anni Rolfi nu ook in de aanbieding bij de Kruidvat trouwens.

Bedankt allemaal voor de tips over tassen. Ik ben specifiek benieuwd hoe deze bevalt!

Ik ben tevreden van deze van Uniqlo:

image

1 like

Als het goed is krijg ik hem vandaag binnen. Ik houd je op de hoogte! Zal er ook even een A5-boekje, fles water en spulletjes in doen voor je om te kijken of dat allemaal past.

1 like

Deze heb ik ook en draag ik onder een pantalon als ondergoed. De pantalon tekens erg af dus met dit broekje als onderbroek heb ik geen ‘pantylines’. Als ik fiets rollen de pijpjes wel op en moet ik ze uit mijn lies trekken :grimacing: Niet heel handig

Als tip tegen schurende benen:

Knip holdups af en draag die bandjes. Dan heb je geen extra laagje onder je kleding, maar wel bescherming en alleen op de schuurplekken.

2 likes

Hi! Ik ben hier nieuw, dus als ik verkeerd zit let me know! :slight_smile: Ik zag laatst iemand lopen met een soort trucker jacket, zwart met witte hartjes. Weet iemand wat ik bedoel en misschien de tip waar dit verkocht wordt?

Maje?

Thanks! Maar ik zoek meer een denim stof. Ik weet niet hoe ik een foto moet toevoegen maar zoiets als dit alleen dan in het zwart:

https://www.miinto.nl/p-23978206-lois-jacket-heart?utm_source=Zanox&utm_medium=affiliate&utm_campaign=Search+Engine+Marketing+Sweden+AB&awc=8365_1588868882_5d5ffd63e2413f518bae855517ba67c3

Hmm een tijdje geleden zag ik die oooveral! Ook veel met sterren erop. Misschien bij webshops als boohoo of nakd?

Oh ik heb die in het beige met zwarte sterretjes. Hadden ze o.a. bij de Sting.

afbeelding

Thanks dames! Ik ga zoeken :star_struck:

1 like

Kan iemand mij misschien helpen zoeken?
Ik zoek dit jurkje van Nakd maar kan het nergens vinden op de website.