Modetopic

@Calypso ik denk beetje pech, alles wat ik heb is nog mooi / goed! Heb vooral veel basic tshirts en van die ‘band’ achtige shirts, die zijn na alle wasbeurten nog mooi. Een paar jurkjes en een blouse zijn ook nog steeds goed!

Edit: ik bedoel Loavies, geen ervaring met Most Wanted.

1 like

Ik heb best vaak wat bij Loavies besteld en de kwaliteit vind ik prima! Alleen de maten wel lastig. Ik heb in bovenstukken meestal een S en benedenstukken een M en daar heb ik een paar shirtjes in maat L. Dus dat is wel stom omdat je ook verzend- en retourkosten moet betalen…

Vind Loavies ook een vreselijk slechte kwaliteit. Soms leuke dingen, maar koop er echt niets meer.

2 likes

Zara is meestal toch de laatste week in juni en dan de donderdag of zo?

&other stories is al begonnen op de website.

Andere vraag, heeft iemand ervaring met Everlane? Ik kan niet vinden of zij verzenden van uit the US? En hoe vallen de maten?

Ik heb daar weleens wat besteld. Ze verzenden vanuit de VS inderdaad en de maten vallen gewoon true to size

1 like

Heyhallo
(Wist even niet waar ik dit moest posten en of er een ander topic voor is maar doe het even hier)

Ik heb vd week dr martens van iemand overgekocht via vinted. Ze zijn aangekomen en wel echt iets te groot. Ik vind ze alleen wel super cool en wil ze het liefst houden. Welke zooltjes (of evt andere manieren) zijn er in dit geval handig ?

Badstof zooltjes kan eventueel ook, is iets minder warm dan wol maar ook iets dunner, dus ik weet niet of je daar genoeg aan hebt

Wat leuk zeg! Ik ben zelf getrouwd in een jurk van Cossac. Is een klein spaans eco-merk, hele mooi dingen. Ook mooie jumpsuits bvb!

Bij Whistles hebben ze ook mooie, kwalitatief goede jurken!

1 like

Voor wat voor een stijl wil je een beetje gaan? Wil je dat het wel een beetje wedding like is?

1 like

Ik ga binnenkort ook trouwen (feestje komt na Corona dus wordt simpel) en ik ga voor een witte pantalon met hoge taille (want klein zwanger buikje).
Ik denk dat de stof en schuit trouwens belangrijker zijn dan het model als je wat flatterende zoekt, dus misschien kan je bij wat winkels met mooie(re) stoffen eens wat verschillende dingen passen?

1 like

Weet niet of ze in Dr Martens passen, maar ik gebruik voor dit soort situaties uitneembare sneakerzolen, bv uit oude Nikes die ik niet meer draag. Heb ze met succes in meerdere ‘normale’ laarzen gedragen die net iets te groot zijn. (mijn voeten kunnen flink gezwollen zijn in bepaalde periodes dus moet schoenen altijd ruim kopen, zo’n zool is dan ideaal voor de minder opgezwollen periodes)

1 like

Als je wat chiquer wil, maar niet over de top heeft Hallhuber mooie jurken. Kwalitatief ook heel mooi! https://www.zalando.nl/dameskleding-jurken/hallhuber/

1 like

deze is wel mooi vind ik

@Krekel bedoel je dat je die witte pantalon draagt zodat je het buikje juist benadrukt of dat het juist niet opvalt?

Geen van beiden eigenlijk, het is nog maar een kleine bump, die komt wel mooi uit in die broek (ik vind dat ik er in jurkjes een beetje dikkig uitzag en voor een strakke jurk nog geen dik genoege buik heb. Er is nog niet veel om te benadrukken zeg maar . Plus zo’n hoge taille is ook mooi vind ik als je een beetje vorm wil maken en vavavoom benen wil laten lijken. Ik kan me voorstellen dat het ook flatterend is als je het gevoel hebt niet zo strak in je vel e zitten, vandaar dat ik het noemde.

1 like

ff een polletje omdat ik benieuwd ben naar jullie mening:
wat vinden jullie van een vierkante halslijn?

• lelijk, gewoon per definitie.
  • lelijk, behalve als… (ik weet het niet, grote tetten, kleine tetten?; toelichting gerne?)
  • erg leuk
  • ik zou het zelf niet aantrekken, maar bij anderen leuk hoor.
  • anders, namelijk…

0 stemmers

als ik niet hier moet zijn met mijn polletjes, mag dat natuurlijk ook gezegd worden. :grimacing:

Ik stemde per ongeluk haha oeps. Maar ik heb er niet per se een mening over eigenlijk

Even een paar jurken die ik al zo snel tegen kwam.

3 likes

Je mist de optie: gewoon leuk

1 like

oeps ik vergeet een paar stappen tussen lelijk en leuk hahaha. Ik mag het ook niet meer aanpassen :grimacing: