Modetopic

Ik heb deze net gekocht van H&M, zit precies los genoeg om de benen, maar sluit wel mooi aan bij de taille. Ik heb ook wat bredere heupen en een smalle taille.

3 likes

Ik had dat felgele pak ook besteld en hij was heel mooi, maar vond hem echt te strak zitten om de bovenbenen bij mij :sob: (terwijl de lengte voor de verandering perfect was)

Ja dat had ik ook zeker omdat Zara zei dat je een maat kleiner moest nemen. Ik kreeg die S amper dicht en het zat zo strak rond mijn dijen. Ik heb dan maar mijn gewone maat besteld.

Was het niet mogelijk om groter te nemen?

Had ik al :sweat_smile: En die zat ook te los bij mijn taille. Veel van Zara past niet bij mijn figuur (helaas, blijf het proberen haha), H&M past mij veel beter bijvoorbeeld.

Als ik de broek echt wil dan laat ik hem innemen bij de klerenmaker. Ja bij H&M heb ik wel nooit geluk met de lengte van de broeken.

Nee klopt, lange broeken kan ik daar ook nooit kopen! Maar draag niet heel veel gewone lange broeken meer moet ik zeggen? Lang leve de enkelbroeken :stuck_out_tongue_closed_eyes: En als ik er wel een wil weet ik ook waar ik wel vaak kan slagen (Asos tall en sommige broeken van Mango)

1 like

Dank je! Ja heel interessant!

Heb dit jurkje gekocht, maar twijfel een beetje. De stof gaat een beetje hangen aan de bovenkant alsof ik te weinig boob heb. Is ie nou te groot of niet? De maat zit verder wel goed.

Foto weg

Hij is je te groot aan de bovenkant. Lijkt een beetje zakkerig daardoor. Het zou mooier zijn als hij aan elke kant 15 cm minder stof had haha

2 likes

Ja toch wel he?:joy: Dankje

Hoi!!

Hebben jullie voorbeelden van comfortabele kantoor-proof zomer schoenen? Ik vind het zooo moeilijk. Ik heb lichtkleurihe suede pumps en witte sneakers. Dat was het. :sweat_smile:

Loafers!

Toms :relaxed:

Ik heb crèmekleurig leren pumps, die vind ik echt super handig! Want kocht altijd zwarte pumps maar in de zomer draag ik weinig zwart en in de winter weinig pump!! Dus dat was echt zo’n “basisstuk” waar ik niks aan had!
De witte pumps draag ik onder een witte broek, onder jeans, onder pakken met print en onder een soort palazzo pants maar dan netter.

Ik heb deze, weet niet of het je stijl is maar ik vind ze erg cool

Verder vind ik enkellaarsjes met een hak en printje ook leuk. Bijvoorbeeld slangenprint laarsjes, zwarte broek, wit of zwart blousje of shirtje (ligt eraan hoe formeel je bent) kleur van de laarsjes komt terug in de blazer

2 likes

Jaaa :heart: De pumps! Heb ooit de gucci’s die er op lijken willen kopen maar bedacht mij heel snel want; duuuuur

Ja deze zijn van het merk hogl en heb even voor je gezocht maar ze zijn volgens mij nergens meer te koop. Ze zijn ook gemaakt in lichtroze suède en metallic goud (:scream:) ben ik wel achtergekomen. Ze waren ook niet goedkoop maar volgens mij is het een heel degelijk Duits merk en was inderdaad ook verliefd op gucci schoenen haha dus heb ze toch maar gekocht! Dan heb je tenminste goede kwaliteit en het is een basic die elke outfit toch even wat extra’s geeft.
Je kan zoeken op fringe pump of het gekke heeled loafer… zo noemen ze ze ook wel eens

Wat voor soort jassen zijn leuk om over een blazer te dragen?
Ik zoek iets semi casual, semi netjes. Trenchcoats had ik al naar gekeken, maar vond ik toch niet een hele goede match.

Als je een jas draagt, zie je die blazer toch niet :thinking:

1 like

Ik heb exact hetzelfde probleem bij jeansshortjes, maar ik heb hier op het forum ooit de tip gekregen van American Apparel en deze passen perfect! De pijpjes zijn wijd genoeg, en het sluit mooi aan bij mij taille.

Edit: Ik ging net op de site kijken en zie geen jeansshortjes meer staan… Misschien kan je ergens tweedhands/vinted nog wat vinden?

@Lula Voor deze tijd van het jaar heb ik voornamelijk spijkerjasjes of sportieve jassen, beide vind ik toch niet echt een mooie match met een blazer. En bij die sportieve jassen zie je het inderdaad niet, maar het voelt toch niet helemaal passend.

@Pantalones @anon95960165 Het is inderdaad wel een idee om het ter plekke pas aan te doen, had ik eigenlijk nooit aan gedacht! Maar toch, er zou toch wel een soort jas moeten passen bij blazers?