ik gebruik ook wel een blazer als jas haha. En in het voorjaar vind ik het ook te warm om zowel een jas als een blazer aan te hebben…
Maar je blazer… IS toch een jasje?
Haha, in principe wel. Maar ik draag blazers als een soort van ‘vest’ voor binnen, en als ik dan naar buiten ga voelt het alsof ik zonder jas naar buiten ga. Ik heb dan geen extra laagje, die ik als koukleum wel erg nodig vind.
Geen idee of dit het goede topic is, maar dacht als het niet zo is hoor ik het wel.
Zijn er hier meer die problemen hebben met leuke goed passende schoenen kopen doordat ze een uitstekend bot hebben aan de achterkant bij de hak? Ik heb dat en heb ook zooltjes naar nu heb ik al weer voor de zoveelste keer schoenen gekocht die toch gaan knellen. Zo vervelend. Dus dacht misschien heeft iemand hier een oud meerdere gouden tips voor schoenmerken die zacht zijn bij de hak maar wel netjes (Nike Air Max bijv zijn perfect maar die heb ik al. Zoek nu nettere schoenen)
(Edit: vooral bij pumps krijg ik hier last van)
Ik draag wel eens een korter biker jacket over een langere longline blazer.
Weet iemand toevallig het merk of welke sneakers doutzen hier draagt? Mijn speurwerk op internet blijkt niets op te brengen helaas
Ik denk Asics als ik goed kijk maar zeker weet ik het niet
Ok nvm Reebok dus!
Reebok toch?
Vetements x Reebok
hahaha, dat had ik ook eigenlijk wel kunnen voorzien… dan maar op zoek naar een paar goede look a likes
Hahaha ja kost bijna niks
Ik wil je nog bedanken voor deze tip, want deze zit echt goed!!
Heeft iemand nog tips voor een merk dat vesten verkoopt die lang mooi blijven?
Het liefst niet al te fijn gebreid, houd meer van een ‘nonchalanter’ idee. Elke keer weet ik het te presteren om vesten te kopen die snel lelijk worden. Ik wil gewoon een paar lekkere basics (zwart, crème) waar ik wel even mee vooruit kan.
Nathalie Vleeschouwer heeft altijd mooie grof gebreide vesten in de collectie!
Ik heb een tip waar je ze best niet haalt haha: American Vintage. Je zou denken dat voor die prijs hun breisels wel mooi blijven maar nee hoor haha één keer wassen en de vorm is helemaal uit je trui of vest.
pinkt een traantje weg
Precies dit heb ik ook gehad met een kasjmir trui, echt zonde van mijn geld. Is al 2 jaar geleden maar doet me nog steeds pijn.
Blij dat je het zegt! Ben ook echt bang voor dat soort miskopen. Is toch bizar voor dat geld
@Intoxicated thanks, ken ik nog niet. Even naar kijken!
Ik vind de zijden blouses van &other stories echt prachtig, maar moet je die strijken of kreukt het niet zo erg?
Waar kopen jullie graag je linnen shirts? Ik wil er een paar hebben maar ik zie zoveel prijsverschil ook tussen de verschillende dat ik op zoek ben naar zachte, kwalitatief goede shirts en niet weet waar te beginnen.