Ik heb een paar zijden shirtjes (niet van &other stories) en die kreuken heel erg haha. Dus je moet ze idd elke keer stomen of strijken.
Ik was ze met de hand en droog ze dan op een hanger. Hoef ik ze nooit te strijken
Haha ik vroeg om tips waar jullie linnen shirts kopen dus ik denk dat je op @anon12843740 wilde reageren.
Ik vind de linnen t-shirts van Filippa heel mooi, maar ook overprized (80-90 euro per stuk denk ik?). Ik had er twee en heb daar jaren mee gedaan tot ze versleten waren.
Ik heb nu ook linnen shirts van Massimo Dutti, geloof dat die 30 euro kosten, en je merkt dat de stof dunner en minder stevig is. Maar voor een basic zomer shirtje kunnen ze er wel mee door.
Gebruik je normaal wasmiddel? Ik vind mijn zijden tops altijd zo ruw worden, waardoor ze dat glansje verliezen.
Wat ik in huis heb op dat moment eigenlijk. Maar ik was ze ook niet na iedere keer dragen hoor. Draag er vrijwel altijd iets onder en laat het buiten tussendoor luchten. Misschien scheelt dat? Geen idee.
Ik hang ze altijd in de douche als ik ga douchen,door de warmte gaan de kreukels uit de blouse.Wel oppassen dat je ze niet te dicht bij de douche zelf hangt anders krijg je waterdruppels erin.Werkt voor mij heel goed! Verder laat ik ze gewoon luchten en was ze bijna niet (vooral uit angst dat ik ze verpest).
Ik zoek dit soort tops! Dus van dat stretch ribbelstofje en dan met gekleurde streepjes. Ik kreeg deze advertentie op Pinterest maar kan de trui op fashionchick niet vinden. Iemand een idee waar in zoiets kan vinden?
King Louie!
Ah ik zie er een van Filippa K in de sale dus dan ga ik die alvast eentje aanschaffen. Mijn andere shirtjes van dat merk gaan ook al jaren mee. Massimo Dutti heeft vooral warmere kleuren in de collectie en die staan mij niet .
jaman en die vesten verteren zichzelf ofzo?? na een jaar heb je het gewoon niet meer zonder dat je het hebt weggedaan.
echt waardeloze kwaliteit.
Misschien vind je deze van Toms mooi? Ik heb ze ook en ze lopen echt heel erg lekker!
https://www.shoptoms.nl/dames/zwarte-leren-sicily-sandalen-voor-dames
In ieder geval niet die van benneton. Vond het een fijn shirtje maar na minder dan een jaar heb ik er al 3 gaten in
Ik heb geen tips sorry, maar echt viscose? Want in je link staat bij samenstelling dat het 100% katoen is.
Je broek gaat waarschijnlijk niet uitlopen. Strijken helpt alleen bij krimpen na het wassen en niet als je broek net iets te klein is.
( wat @EllaFitzgerald zegt klopt. Een viscose is vaak een dun stofje. Katoen zonder stretch zal ook niet gauw uitlopen)
Nou echt he. Die Kiomi/Kimono whatever kattenbroek was zo tof, maar ik voel nog steeds mijn foef als ik eraan denk. Daar was echt niet mee te zitten.
Heeft iemand toevallig zowel de rubberen als kurken birckenstocks? En lopen ze vergelijkbaar?
Ik heb een Monki taiki jeans, beetje zelfde achtig model en daar zit wel een beetje stretch in! Zit ook echt super lekker, dus misschien kan je die proberen?
Heeft iemand ervaring met de jurken van Na-kd? Ik wil zo’n blouse achtige jurk (met ceintuur) kopen maar weet niet of ze normaal of groot of klein uitvallen.