Ik vind Nakd wat ruimer vallen! Bestel daar altijd S, zit normaal tussen S en M in.
Hmn… Vind je de kurken beter lopen? Dankjewel
Niet echt, heb laatste weken last van me rug en birckenstocks lopen altijd lekker. De rubberen leken me wel handig dat je ze makkelijk kan afspoelen enzo. Maar ik twijfelde of ze even lekker lopen. Want de steun is wel het belangrijkste. Maar zwart kurk klinkt helemaal ideaal, ga die eens bekijken!
Ik heb een jurkje en twee truien van NAKD, ik vind ze normaal tot ietsjes ruim vallen.
Oke ik heb een vraag over dit jurkje.
Ik ga het terugsturen want de stof is afschuwelijk, maar er zit me iets dwars. Je maakt dit aan de binnenkant vast met een stiekje en een knoopje. Maar dat knoopje zit dus waar ik mn hand hou
Hoe de fuck krijg je dit dicht? Is iedereen normaal zo lenig? Ben ik te dik? Ik snap het niet! Het zit echt onder mn oksel ongeveer en dan nog verder, bijna op mn rug!!
Ik heb dat ook met een jurkje, vreselijk! Kan er net bij, maar elke keer bijna mn arm uit de kom om hem vast te krijgen.
same, ik maak m dan altijd alvast van te voren vast en daarna trek ik het bovenstuk aan, waarbij ik een soort contortionist dans uit moet voeren om mezelf erin te wurmen. Ik heb zelf een potlood figuur dus ik kan niet eens zeggen dat het is omdat de ontwerper alleen maar jurken voor andere potlood-figuren maakt
Ja geen idee maar ik ben ook wel groot en niet flexibel hahah
Normaal gezien zou het op de zijnaad moeten zitten, dus onder je oksel, anders is er iets verkeerd met het model van de jurk
Heeft iemand hier ervaring met de bikini’s/bralettes van Monki en een grote cupmaat? Ik wil liever niet naar de winkel om te passen nu en heb ook geen zin om een heleboel maten te bestellen en dan terug te sturen, voel me daar niet fijn bij.
Ik heb 80F maar heb geen idee of ik een L of XL zou moeten nemen, koop normaal alleen kleding van de Monki. Iemand enig idee?
Het was bij allebei de jurkjes hetzelfde, maar ik lees dat ik niet de enige ben
Ik ben opzoek naar een mooie semi oversized witte blouse. Iemand tips? Gewoon voor op een (mom) jeans met gympen of loafers.
Ik heb er eentje van de mango van helemaal katoen maar echt een luxere kwaliteit, ik heb die gewoon in drie maten te groot gekocht!
Dat is niet van hun basiscollectie maar van de Suit lijn. Weet niet of ze die specifiek nog hebben, maar daar zou je eens naar kunnen kijken.
Goeie! Ik zou nooit aan Mango gedacht hebben
Ik daag jullie uit. Ik zoek een sollicitatievriendelijke top die niet supersaai is, het liefst van natuurlijke materiaal, en liever in een herfstkleur (iig geen pastel of fluorkleuren), die past bij een pantalon voor max 40 euro. Liefst iets van Zalando/Wehkamp of de Bijenkorf want ik heb het snel nodig. En ook geschikt is voor iemand met weinig vrouwelijke vormen. Ik kan echt niks vinden en was eigenlijk van plan om deze zomer niks meer te kopen. Maar nu volstaan de dingen die ik heb niet en vind in een simpel t-shirt op komen dagen ook weer niks.
Ja ik vind ze niet lekker zitten, heb al een aantal keer verschillende gepast. Ik heb niet eens hele grote borsten maar alsnog zit het niet, ook totaal geen ondersteuning, heb meer het idee dat het 2 lapjes stof zijn…
U vraagt, wij draaien.
Had al helemaal zin om te gaan zoeken (constant aan het online shoppen tegenwoordig) maar ik zie dat @Branko al mooie opties heeft gegeven
Misschien zoiets?