Modetopic

I tried!! Maar ja ik wilde hem toch terugsturen

Kijk eens bij Vanilia daar heb je ook simpele elegante tops in veel kleuren voor een redelijke prijs.

Ik heb met een rieten tasje van die haaltjes gemaakt in een van mijn favoriete jurkjes :weary: heeft iemand wellicht een tip om dit wat minder zichtbaar te maken? Of is dit onbegonnen zaak?

1 like

Vraagje over deze broek!
Als ik met men benen gesloten staat valt hij zo lelijk vooraan

• weg -

Valt er iets aan te doen? Of is het niet storend?

Helpt het om de broek iets lager te trekken? Dan trekt ie denk ik minder bij je kruis

4 likes

Wat @crazyplantlady zegt denk ik inderdaad. Hele toffe outfit wel!

1 like

je kunt momenteel ook niet passen bij de monki dus bespaar je de moeite om toch te gaan! verder geen ervaring mee want mijn tetten zijn altijd te groot voor bralettes haha

1 like

misschien een maatje groter proberen? haha dit leest lulliger dan ik het bedoel

1 like

Ik doe de jurk aan tot in mn middel zodat ik het knoopje naar de voorkant kan draaien. Als ik het dicht heb gemaakt draai ik de jurk weer naar de zijkant en doe dan mn armen in de mouwen :sweat_smile: Jammer dat de stof niet fijn is, hij staat je mooi!

@safkina geen probleem hoor, hij zit overal wel al behoorlijk losjes dus ik denk dat een maat groter niet veel gaat helpen.

@Bloem @crazyplantlady @Suvi
Bedankt!!
Ja een beetje lager trekken helpt wel! En inderdaad, zo echt stil sta ik nooit.

Ik zoek dit soort rokken, vorig jaar vooral heel hip
https://www.mangooutlet.com/nl/dames/rokken-midi/satijnen-midirok_43015037.html?c=12&n=1

Dus rokken die net over de knie komen en boven wat strakker zijn en onder wat uitlopen. Ik kan dit echt nergens meer vinden en deze gele vind ik te geel. Iemand nog een idee?

Ik heb er laatst bij asos, zara en zalando gezien, gewoon zoeken op satin midi skirt. Ze waren wel iets langer dan het model dat je toont.

1 like

Ja precies, net iets te lang voor mijn korte benen :unamused:

En als je kijkt bij de petite collecties?

1 like

Ik wist helemaal niet dat Mango ook een outlet had :open_mouth: zijn er zo nog merken die een aparte outlet site hebben?

Let wel op, want in tegenstelling tot de gewone Mango, moet je hier voor je retourzending betalen.

Of met Paypal betalen! Ze vergoeden Max 12x je retourkosten.

2 likes

Iemand ervaringen met deze webshop? Zouden het allemaal neppe merk items zijn? https://www.bousenbisu.nl/

Bij hun ‘over ons’ pagina wordt je doorgeleid naar Shein, en wat erop staat van info is heeeel vaag vind ik persoonlijk

Ja hè ik vind het ook heel vaag, ze noemen bij de schoenen de merken ook niet maar vind het voor nep nog best prijzig eigenlijk. Een vriendin had de site gevonden en we konden er allebei niet echt meer over vinden. Ik ken shein ook niet echt maar zie dat ze daar ook wat dr Martens lookalikes verkopen. Kan me iig niet voorstellen dat ze echt zijn.