Modetopic

Ik heb hier geen ervaring mee, maar denk nep. De tassen zijn volgens mij ook voornamelijk ‘geïnspireerd op…’ en de schoenen zijn allemaal populaire modellen die nergens voor zulke lage prijzen te vinden zijn, behalve op deze vage site. Ik hou me altijd vast aan ‘als het te mooi lijkt om waar te zijn is dat ook zo’

Ja dat dacht ik ook direct! Ik voel me echt een naïeve doos maar wist helemaal niet dat nep dr Martens echt een ding waren. Van all stars ook nooit zo gezien, wel beetje van die modellen die er op lijken maar niet met dezelfde labels echt! Ik koop vooral kleding via UW en zie wel eens shein voorbij komen, maar daar zal ik dan nu zeker niets van kopen!

Is sowieso nep, de tekst is inderdaad van SheIn gepikt en de producten worden waarschijnlijk rechtstreeks van het warenhuis in Azië naar jou thuis verstuurd.

Personal shopping, Ali Express style haha.

Edit: omdat ik heel nieuwsgierig ben, ben ik gaan speurneuzen:

Oplichters dus. Er wordt geen enkel adres of telefoonnummer vermeld, zelfs niet in de Algemene Voorwaarden en Google kan ook niks vinden over deze shop.

Edit:

Schaamteloos dit, ze hebben zelfs de moeite niet gedaan om een nieuw emailadres te verzinnen, en de links te veranderen, alleen een Word search gedaan naar shein en alles aangepast naar die bousounbusib whatever:

image

3 likes

Eerste wat ik zie op die site is deze tas die ik ooit via Ali heb gekocht. (Wat echt toeval is want ik heb in mn leven 3x iets bij ali gekocht.)

Ben ik wel benieuwd wat jij ervoor hebt betaald en hoeveel winst ze er dus minstens mee hebben!

@VickyViolence Speurneus! Zouden ze dan denk je compleet nep (en niets verzenden) of wel zoals shein?

Best veel…

Edit: Hij is echt mooi in het echt, voor de geïnteresseerden! Ik heb de blauwe.

2 likes

Géén idee. Vind het iig verdacht dat je ook niet kan rechtermuisknopklikken op de website. Heb het gemeld bij fraudehelpdesk.nl, zien zij maar wat ze ermee aanvangen.

(Ik haat verkopers die de regels van de e-commerce aan hun laars lappen met de vurige passie van 1000 zonnen.)

@Branko die is mooi! Ik heb eigenlijk vooral ervaring met sieraden via AliExpress en ik vind de kwaliteit eigenlijk altijd lijken op H&M/Mango/Zara… Dat er evt gevaarlijke stoffen in verwerkt zitten baart me wel een beetje zorgen (maar ook niet genoeg om er helemaal niks meer te kopen :face_with_hand_over_mouth:)

2 likes

Ik heb hem ook eerst twee nachten in een kratje buiten laten luchten voordat ik hem mee naar binnen durfde te nemen. :sweat_smile: Hij stonk echt enorm.

(Ik moest het gezegde “vurige passie van 1000 zonnen” opzoeken. Blijkbaar is 1000 zonnen een Belgisch programma en is dit geen gezegde?)

1 like

Oh nee is geen officieel gezegde haha!

Ik denk dat de productfoto’s op deze site wel echt zijn ( maar het zijn geen merken waar ik heel veel verstand van heb hoe je fake herkent) maar dat je gewoon iets anders thuisgestuurd zou krijgen als je bestelt (en überhaupt iets thuisgestuurd krijgt).
Ik vind je zeker niet naïef, je was tenslotte al enigszins wantrouwend en checkt dan eerst hier voordat je bestelt. Dus naar mijn idee gewoon verstandig gehandeld

Knap hoe hun link naar hun klantenservice direct doorverwijst naar Shein.

Dit ook: ‘nog voor het op papier staat is het product al tot leven gekomen’ ja, omdat het namaak is

4 likes

Lage-precisie vertaalmachines

Ik ben echt al een maand op zoek naar leuke jurkjes, maar kan niets vinden. :frowning:

Er waren net heel veel jurkjes bij zalando lounge maar die ‘actie’ is net voorbij denk ik :upside_down_face: vind ik wel altijd fijn omdat ze veel verschillende merken hebben met verschillende stijlen

Ik raak gewoon half in paniek op Zalando. Zoooooveel haha. Ik ga dit weekend weer een poging wagen haha.

1 like

@VickyViolence @Branko Komt dit niet uit Fairly Odd Parents? Staat me iets bij over een soort liefdesbrieven aan Trixie(?)?

3 likes

Arthur!

1 like

Hahaha ik moet zeggen dat ik ze zelf niet in m’n dagelijkse uitspraken heb opgenomen maar vind het heel leuk dat je vriend dat dus wel doet :’)

Hoe valt kleding (met name jurkjes) van ARKET?