Modetopic

Weet niet hoe duur die daar is, maar Invito heeft zoiets https://www.invito.com/ambika-truien-en-vesten-wit--284435.html

Edit: o en hier in een aantal kleuren https://thewildbabes.com/collections/knits/products/beige-wrap-cardigan

ah thanks!! Helaas zijn ze allebei one size… Ik heb normaal maat L, dus dat is misschien een beetje lastig. Ik ga er even over nadenken!

1 like

Ja dat kan net niet naar smaak passen dan, maar met een gebreid stuk zou het misschien wel kunnen. Hoop dat je er een vindt!

1 like

Zara had zo een in het lichtbeige en -kaki, maar is momenteel uitverkocht (artikelnummer 2142/137). Ik hoop dat hij nog terug komt, ben er ook naar op zoek!

Deze is het trouwens:

1 like

Die ziet er echt top uit, ik ga het in de gaten houden

Ik zie dit vest heel veel op United Wardrobe voorbijkomen! @Mimosa

1 like

Oeh goeie! Ik ga meteen kijken

Ik heb er laatst een gekocht via hipvoordeheb (schijt naam trouwens). Dacht dat die wel maten hadden.

1 like

Mijn favoriete witte tshirt is aan vervanging toe. Hij is van &other stories de simpele die ze in alle kleuren hebben, maar altijd uitverkocht. Iemand een aanrader?

De shirts van uniqlo. Sowieso alles van uniqlo! Je hebt verschillende uitvoeringen, pasvormen en kleuren.

3 likes

Hier ook Uniqlo.
En verder ben ik fan van het prime shirt van weekday maar dat model is niet zo basic als je wilt hebben denk ik.

1 like

Heeft iemand een tip voor een badjas, merk of iets? Ik zoek een badjas waar ik in kan loungen dus niet van kant maar wat zachtere stof. Ook niet langer dan de knie want ik ben niet zo super groot. Heb al bij zalando, asos en hunkemoller gekeken.

oysho misschien?

1 like

Hema?
Primark heeft ook vaak zachte, fluffy badjassen.

1 like

De basic shirts van Arket vind ik erg fijn!

2 likes

Ik hou echt van de badjassen van Primark. Mijne heeft een capuchon. :smiling_face_with_three_hearts:

@anon42392789 blijven ze ook mooi na een zomer dragen? En hoe vallen de shirtjes?
Ik ben wel eens bij Uniqlo geweest, maar vond het zo overweldigend, maar nu ik op de site kijk is het heel overzichtelijk.

2 likes

Ja ik heb er nu 2 zomers geleden gekocht en afgelopen zaterdag wat aangevuld (vooral witte en zwarte shirts).

Uniqlo is een Japans merk toch? Zijn die shirts ook lang genoeg voor uit de kluiten gewassen Hollandse vrouwen?

Ik ben zelf 1m83, de lengte zit bij mij in ieder geval goed. En je hebt ook verschillende pasvormen.

1 like