Uniqlo blijft mooi en de maat die ik neem verschilt ontzettend per model, dus wat @Daelyss zegt. Ik vind het iig nooit klein(er) uitvallen wat je misschien zou verwachten bij een Japans merk.
Ik heb precies 2 weken geleden iets bij Zara besteld en het wordt afgeleverd in de winkel. De mailbevestiging zegt dit: Geschatte leverdatum Woensdag 24, juni - dinsdag 30, juni
Inmiddels nog niets van Zara vernomen. Ik heb het betreffende filiaal al een aantal keer op verschillende dagen gebeld maar er neemt niemand op. Hebben meer mensen onlangs bij Zara besteld? Waarschijnlijk is het gewoon heel druk door de sale, maar ik zie ze er gewoon voor aan om dan over een week een mail te sturen met: Je hebt het item niet opgehaald, hier is je geld terug, doei.
Edit: de link in de mail zegt dus dat het item wel is verzonden maar nog niet is aangekomen in de winkel. Maar dat zegt hij al iets van een week dus dat lijkt me sterk.
Ik las hier wel eens dat je beter een iets strakkere Levi’s kan kopen, maar hoe strak is strak? Hij zit mooi, maar als ik ga zitten, voelt het wel strak. Het is de miles high trouwens.
Zo ziet ie:
Als je al zittend geen buikpijn krijgt en gewoon kunt ademen dan zou ik geen grotere maat nemen, zo zonde als ie door de dag heen net te los gaat zitten en je moet gaan hijsen en hij bij je kont gaat lubberen! Ze worden toch wel ietsje losser door de tijd vind ik. Ben iig blij dat ik toen voor de kleinste maat die ik paste heb gekozen, dankzij het advies hier!
Ja, dat dacht ik ook! Ik heb er geen buikpijn in, maar als ik ga hurken trekt ie wel.
Het is met trouwens met 3% Elastaan (weet niet of het wat uitmaakt, maar heb het idee dat de meeste Levi’s minder hebben)
Volgens mij heb ik precies dezelfde, en heb er daarna nog 3 in verschillende kleuren gekocht, allemaal in die strakke maat, dus ik heb er iig geen spijt van gekregen!
Oh top! Dan hou ik de mijne ook, want ik vind m wel heel mooi
Ik heb een baggy shortje van levi’s gekocht met 0% stretch, 1 maat kleiner dan wat ik normaal heb (zoals werd aangeraden op de website). Maar nog steeds heb ik het gevoel dat ie te groot is omdat ik gebolde handen makkelijk in kan steken… Zou zo’n broekje ook nog uitlopen of niet?
Ik heb een heel tof kledingstuk twee jaar geleden bij een kringloopwinkel gekocht, maar ik draag hem nooit, omdat ik hem gewoon niet weet te stijlen. Het kledingstuk heb ik hieronder in een spoiler gezet. Hij valt bij mij ongeveer op de knieën. Heb al veel gegoogled, maar ik kan echt nog niet iets tofs vinden en ik weet zeker dat er hele leuke outfits mee te maken is, maar dat ik het nog even niet zie!
Het is als ik het goed begrijp een soort lang gilletje?
Het lijkt me best tof met een boyfriend jeans en een truttig blousje (met ruffles/strikje etc) in wit o.i.d.
Denk dat het ook best tof kan staan met een iets langere simpele jurk en dan er een Taankleurig riempje omheen
Ja klopt! Hmm goed moment om dan zo’n broek aan te schaffen, wil al best lang zo’n soort broek hebben! Met een riempje lijkt me ook inderdaad tof! Ik ga eens wat proberen, thanks!
Ben het eens met @anon42392789 ja, een boyfriend jeans zou waarschijnlijk leuk staan! Kun je geen goed passende boyfriend jeans vinden, probeer dan een girlfriend jeans, dit werkte bij mijn figuur namelijk beter en het effect is hetzelfde. Ik heb zo’n soort:
Sorry dat ik even inbreekt, maar waar koop jij mooie girlfriend jeans? Ik kan die haast nergens vinden…
Mijn holy grail komt uit de sale uit een H&M winkel, maar toen ik op de site keek om nog een exemplaar te kopen zag ik ze niet meer Dat was wel in maart ofzo dus misschien zijn ze er weer? Ik hoop het!
Ik heb altijd van die wijkende knoopjes, wat kan ik daar het beste aan doen? Drukknoopjes ofzo? Ik ben super onhandig, dus niet te moeilijk aub!
Wat ik sons doe als ik dit heb is een extra knoopje open doen en dan een mooi topje eronder. Ik denk niet dat je echt iets aan de blouse zelf kan veranderen zodat hij niet meer zo trekt
Misschien kun je zo’n ‘fashion tape’ gebruiken?
Haha mag je wel zeggen hoor, en ja dat kan, maar pak meestal al een maat groter bij dingen met knoopjes, denk dat twee maten groter het er bij de schouders etc. niet mooier opmaakt. En heb niet eens een grote cup of grote omtrekmaat ofzo. Irritant.
Maar ik vind ze zo leeeeuk. Netjes gekleed en vaak fijne stofjes. @FrozenFlame Ja dit doe ik ook wel eens, maar qua werk moet ik opletten met niet te veel inkijk.
Je zou een maat kunnen kopen die goed zit bij de borsten, en vervolgens de rest van het bloesje kunnen laten innemen bij een kledingmaker.