vrij true to size, beetje aan de grotere kant misschien
Ja eens! True to size, soms ietsje ruimer, maar niet per se voor billen of heupen-vriendelijk.
Hoe vinden jullie Veja sneakers vallen?
Ik zit meestal tussen 37 en 38 in…
Ik heb stoffen beetje converse allstars model en die vond ik groot vallen.
Ik ben op zoek naar een mooi t-shirt; zwart/blauw wit gestreept. Ik heb een fijne van de sissy boy (met croissant), maar die is best dik (beetje sweater-stof) en daardoor niet echt lekker luchtig voor de zomer en warmere dagen. Heeft iemand tips voor een mooi strepen t-shirt dat ook lang goed blijft?
Kijk bij Petit Bateau, ik heb een longsleeve die al jaren meegaat en er nog heel mooi uitziet. Sommige modellen zijn wat prijzig vind ik, maar is het echt waard.
weet iemand waar dit truitje van monica vandaan komt of iets soortgelijks?
vind het echt zon superleuk dingetje!
Volgens mij is het deze van Zara!
besteld!! superthanks, ik dacht automatisch iets van gucci ofzo hahaha
heb maar een L genomen.
wat zou Mo eronder dragen… bij haar zie je er niks doorheen maar als ik naar het model kijk schijnt het toch aardig door
hmm dan ga ik opzoek naar beige kleurig hemdje, wat zo dicht mogelijk bij m’n huidskleur komt denk ik. Dat lijkt me toch het mooist.
Haha ja of het is super duur of het is vaak van die na-kd/ most wanted troep, die ze over een paar maanden op United Wardrobe verkoopt.
Ik zou een hemdje in de kleur van de polo eronder dragen.
Ik overweeg om platform crocs te kopen, denk dat ik ze wel kan rocken met de juiste outfit
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat voor een outfit dan? Ik denk aan een tuinbroek en een strak ribshirtje in wit maar alsnog zouden andere schoenen daar leuker bij zijn dan crocs denk ik?
Mijn schoonmoeder heeft crocs en dat zijn ze enige schoenen waar ze geen voetpijn van krijgt… dus comfi zijn ze wel.
Vind alleen dat ze niet echt iets toevoegen ten opzichte van een ander soort schoen maar als jij vindt van wel dan tsja… lekker kopen toch!
Met zo’n broek en een croptop, maar met tuinbroek lijkt me ook superleuk (staat sowieso op mn wishlist!), ik draag nu zulke outfits al vaak met van die witte chunky sneakers, Crocs leek me wel een geinig alternatief
Ik lees alleen wel dat Crocs ondanks het orthopedische uiterlijk eigenlijk helemaal niet zo goed zijn voor je voeten, hmm…
Doen. Soort zomerse variant van Buffalo’s (love die dingen maar ze zijn echt teringwarm)
Edit: net even op de site gekeken en nu wil ik deze
Haha tof, zijn dit nou dezelfde met versierinkjes er aan or weer andere?
Ik denk dat jij ze ook wel goed kan hebben, als ik me je outfitposts goed herinner!
Deze zijn ook nog een soort parelmoer! En ik verwacht van jou ook wel outfitfoto’s als je ze koopt
Vet!!
Haha jazeker, nu nog de perfecte tuinbroek vinden (ik weet precies wat ik wil, maar die in mijn maat is nog niet gelukt haha, ik blijf strijden)
Edit: ik ben nog steeds bezig met mijn zoektocht naar de perfecte tuinbroek, heb er 1 gevonden maar die is wel van een maternity lijn. Zou dat ook kunnen als ik niet zwanger ben? Ik denk het opzich wel toch, vind het niet erg als het oversized valt. Heeft iemand wel eens kleding van een maternity lijn gekocht zonder zwanger te zijn, met succes haha?
Ja een superleuk oversized oud en nieuw jurkje haha. Het enige was dat de voorkant langer was dan de achterkant (zodat ie niet mega kort wordt door een dikke buik), maar ik heb ‘m gewoon andersom aangetrokken haha.