Wel heel mooi bloesje! Waar is die van?
Dorothy Perkins via Zalando! Is twee jaar oud!
Thanks! Wel jammer dat ie 2 jaar oud is
Ja, dat is wel een nadeel natuurlijk die inkijk icm je werk. Balen, ik herken het. Een of twee maten groter zit bij de rest van mijn bovenlichaam dan weer zo lomp.
Ooh super mooi gilet! Ik zag laatst deze video over dit soort dingen (layering pieces heet dat blijkbaar ) misschien heb je er wat aan
Oeh dankje, ik ga hem bekijken!
Mijn zusje wilt een nieuw spijkerjasje (met print), alleen het probleem is dat ze wat grotere borsten (80F) heeft waardoor veel jasjes niet passen/niet dicht kunnen. Weten jullie waar ze eventueel kan kijken? Ze wilt zoiets:
(deze is van loavies maar die past ze dus niet)
Ken ik niet, zal het doorgeven. Dankjewel! Nja, ik heb zelf ook een oversized en een one size spijkerjasje maar zelfs die past ze niet!
Moet het per se nieuw zijn? Want ik denk dat je vintage nog best zoiets kunt vinden. Dan gaan het misschien een mannenjasje zijn maar voor een oversized look maakt dat niet uit. En dan kun je zelf een print erop maken. Bijvoorbeeld stempelen met textielverf, of patches erop naaien oid.
Edit; of een nieuw mannenjasje en die bewerken
Herkenbaar. Misschien scheelt het nog welke bh je aan hebt? Ik merk in ieder geval verschil per bh, bijvoorbeeld zonder vulling. Of ik draag een bralette eronder.
En in het weekend ga ik lekker voor een knoopje extra open (met of zonder topje eronder), joe Joe!
Ik zag net dit en moest aan je denken. Ik weet niet of je zelf handig bent maar misschien kan een kleermaker er wel extra knoopjes voor je inzetten
Oja ik heb dit ook wel eens! Laat er dan door de kleermaker (ja ik ben lui) drukknoopjes tussen zetten, en dat helpt wel redelijk!
Heb een trui en paar shirts, die zijn goed! Heb laatst een jurk teruggestuurd vanwege de kleur die me niet stond, maar model en stof waren mooi en fijn.
Kan iemand mij het probleem van huidskleurige panty’s uitleggen? Ik lees hier altijd dat het not done is en dat je zwarte moet nemen.
Ik heb een aantal mooie lange jurken die ik als het wat kouder is door wil dragen. Dan met een spijkerjasje erop en een panty eronder. Met zwarte panty’s krijg je onder dit soort jurken een gek effect, denk ik dus vooralsnog draag ik altijd huidskleur onder dit soort modellen. Als er mooiere alternatieven zijn: shoot!
@VickyViolence ik heb het jumpsuit van Bonprix inmiddels gewoon via Nederland kunnen bestellen en hij is fantastisch! Maar alsnog bedankt voor je lieve aanbod!
Ik vind huidskleurige panty’s altijd een heel rare schijn hebben en ook wat oubollig. Ik vind dan een lichtzwarte panty (10 à 15 denier mooier)
Ja ik vind het ook vaak iets oubolligs hebben en ook vaak is de kleur nèt fout. Bij bruiloften heb ik het wel eens aan gehad, maar dan koop ik ook een dure die precíes goed is. Dan vind ik dat weer netter dan blote benen. Maar voor gewoon casual draag ik óf zwarte panty’s, óf geen panty. En dus draag ik zomerjurken echt alleen als het warm is.
Als ik die bovenste jurk zou dragen zou ik gewoon voor een gekleurde panty gaan in een donkerrode tint die matcht of zo.
Maar waarom dragen mensen zo weinig gekleurde panties (ook buiten hele formele omgevingen)? Ik word er altijd zo vrouw als ik voor de verandering eens iemand zie rondlopen met een kleurrijke jurk en een toffe gekleurde panty of iets met een printje. Een beetje zoals de standaard blauwe jeans, de grijze hoekbank etc. (ik draag zelf nooit panties vandaar)?
Thanks voor de reacties! Ik ga eens experimenteren met heel dun zwart en kleur. Alhoewel die laatste me er waarschijnlijk carnavalesquer uit doet zien dan mijn bedoeling is. Ik gooi mijn huidskleurige panty’s voorlopig toch nog niet weg.
Toen Gossip Girl in de mode was droeg ik veel gekleurde panty’s. Nu vind ik het een beetje kinderachtig denk ik.