Modetopic

Ik zoek deze of iets vergelijkbaars! Deze is van Mango maar is overal uitverkocht. Iemand tips?

2 likes

Ik heb de S en M hier liggen, moet nog passen welke beter zit. Welke maat heb jij eventueel nodig? Wil hem dan best naar jou opsturen ipv retour.

1 like

Oh dat zou top zijn! Ik wissel een beetje tussen S en M in, bij deze zou ik neigen naar M. Ik ben 1.72 namelijk. Laat maar weten!!

Ik heb dus in mijn zoektocht naar de perfecte tuinbroek deze shop ontdekt:

2 likes

Oh hier kwam een vriendin laatst ook mee aanzetten! Ik wil eigenlijk liever ook iets van een duurzaam merk dus ik ga even kijken, thanksss.

1 like

Haha die tweede is degene die ik postte! Maar vanmiddag was mn maat er ineens weer dus heb m net besteld.

@pastelzwart oh die is ook mooi, Thanks!

2 likes

ja i know hahaha herkende hem maar was te lui om er een boodschap bij te typen

1 like

Wilde net bericht doen, maar fijn dat je hem hebt kunnen bestellen!

1 like

Ik heb nog nooit wat op Loavies of Most Wanted besteld. Ik zie nu wel wat leuke shirtjes maar ik ben benieuwd wat de kwaliteit ervan is en hoe het valt.
Veel modellen hebben XS op de site. Dit valt vaak oversized bij hun. Ik heb echter een M/L dus ik weet niet zo goed wat voor maat ik moet nemen. Heeft iemand tips? :blush:

Oh jeetje, dat meen je… wat balen zeg!
Zie echt leuke shirtjes op de website maar ik denk dat ik ze maar oversla dan…

@Calypso ik denk beetje pech, alles wat ik heb is nog mooi / goed! Heb vooral veel basic tshirts en van die ‘band’ achtige shirts, die zijn na alle wasbeurten nog mooi. Een paar jurkjes en een blouse zijn ook nog steeds goed!

Edit: ik bedoel Loavies, geen ervaring met Most Wanted.

1 like

Ik heb best vaak wat bij Loavies besteld en de kwaliteit vind ik prima! Alleen de maten wel lastig. Ik heb in bovenstukken meestal een S en benedenstukken een M en daar heb ik een paar shirtjes in maat L. Dus dat is wel stom omdat je ook verzend- en retourkosten moet betalen…

Vind Loavies ook een vreselijk slechte kwaliteit. Soms leuke dingen, maar koop er echt niets meer.

2 likes

Zara is meestal toch de laatste week in juni en dan de donderdag of zo?

&other stories is al begonnen op de website.

Andere vraag, heeft iemand ervaring met Everlane? Ik kan niet vinden of zij verzenden van uit the US? En hoe vallen de maten?

Ik heb daar weleens wat besteld. Ze verzenden vanuit de VS inderdaad en de maten vallen gewoon true to size

1 like

Heyhallo
(Wist even niet waar ik dit moest posten en of er een ander topic voor is maar doe het even hier)

Ik heb vd week dr martens van iemand overgekocht via vinted. Ze zijn aangekomen en wel echt iets te groot. Ik vind ze alleen wel super cool en wil ze het liefst houden. Welke zooltjes (of evt andere manieren) zijn er in dit geval handig ?

Badstof zooltjes kan eventueel ook, is iets minder warm dan wol maar ook iets dunner, dus ik weet niet of je daar genoeg aan hebt

Wat leuk zeg! Ik ben zelf getrouwd in een jurk van Cossac. Is een klein spaans eco-merk, hele mooi dingen. Ook mooie jumpsuits bvb!

Bij Whistles hebben ze ook mooie, kwalitatief goede jurken!

1 like