Modetopic

Voor wat voor een stijl wil je een beetje gaan? Wil je dat het wel een beetje wedding like is?

1 like

Ik ga binnenkort ook trouwen (feestje komt na Corona dus wordt simpel) en ik ga voor een witte pantalon met hoge taille (want klein zwanger buikje).
Ik denk dat de stof en schuit trouwens belangrijker zijn dan het model als je wat flatterende zoekt, dus misschien kan je bij wat winkels met mooie(re) stoffen eens wat verschillende dingen passen?

1 like

Weet niet of ze in Dr Martens passen, maar ik gebruik voor dit soort situaties uitneembare sneakerzolen, bv uit oude Nikes die ik niet meer draag. Heb ze met succes in meerdere ‘normale’ laarzen gedragen die net iets te groot zijn. (mijn voeten kunnen flink gezwollen zijn in bepaalde periodes dus moet schoenen altijd ruim kopen, zo’n zool is dan ideaal voor de minder opgezwollen periodes)

1 like

Als je wat chiquer wil, maar niet over de top heeft Hallhuber mooie jurken. Kwalitatief ook heel mooi! https://www.zalando.nl/dameskleding-jurken/hallhuber/

1 like

deze is wel mooi vind ik

@Krekel bedoel je dat je die witte pantalon draagt zodat je het buikje juist benadrukt of dat het juist niet opvalt?

Geen van beiden eigenlijk, het is nog maar een kleine bump, die komt wel mooi uit in die broek (ik vind dat ik er in jurkjes een beetje dikkig uitzag en voor een strakke jurk nog geen dik genoege buik heb. Er is nog niet veel om te benadrukken zeg maar . Plus zo’n hoge taille is ook mooi vind ik als je een beetje vorm wil maken en vavavoom benen wil laten lijken. Ik kan me voorstellen dat het ook flatterend is als je het gevoel hebt niet zo strak in je vel e zitten, vandaar dat ik het noemde.

1 like

ff een polletje omdat ik benieuwd ben naar jullie mening:
wat vinden jullie van een vierkante halslijn?

• lelijk, gewoon per definitie.
  • lelijk, behalve als… (ik weet het niet, grote tetten, kleine tetten?; toelichting gerne?)
  • erg leuk
  • ik zou het zelf niet aantrekken, maar bij anderen leuk hoor.
  • anders, namelijk…

0 stemmers

als ik niet hier moet zijn met mijn polletjes, mag dat natuurlijk ook gezegd worden. :grimacing:

Ik stemde per ongeluk haha oeps. Maar ik heb er niet per se een mening over eigenlijk

Even een paar jurken die ik al zo snel tegen kwam.

3 likes

Je mist de optie: gewoon leuk

1 like

oeps ik vergeet een paar stappen tussen lelijk en leuk hahaha. Ik mag het ook niet meer aanpassen :grimacing:

Als van heel boho / dreamy houdt is dit ook een mooi merk

Het is wel ongeveer 500 euro per jurk… maarja het is dan ook niet voor zomaar!

Je kan ook nog bij revolve kijken. Die hebben ook goede filters

https://www.revolve.com/mobile/dresses-maxi/br/8f972f/?navsrc=left

Als je die link gebruikt kom je bij filter maxi maar weet helemaal niet of je dat zoekt haha

3 likes

Ik heb laatst een witte top gekocht met een afgeronde vierkante hals (snap je het nog?) en het staat zo chique! Ik heb niet echt een aanwezige boezem en met de meeste tops valt het al helemaal weg maar dit staat echt super mooi.Dus nu wil ik er nog meer haha.

1 like

Dat inderdaad. Ik vind dat het bij een wat minder volumineus decolleté heel erg mooi kan staan!

Maar ook gewoon leuk omdat je het niet superveel ziet. Het meeste is toch v hals of ronde nek.

Misschien op tweedehands sites kijken zoals vestiaire?

Edit: ik verveel me en heb zin om voor je te zoeken dus ik drop misschien zo nog wat linkjes

1 like

Ik wil heel graag meer vierkante hals willen nu het in de mode is en je het overal ziet. Ik dénk dat het me mooi gaat staan maar dat moet ik dus nog even bekijken haha

1 like

Ja ik ga daar ook gewoon m’n trouwjurk halen denk ik haha

@Bathwater en @Yzile
Je kan ook nog bij Monsoon kijken.
https://www.monsoonlondon.com/en-nl/wedding

2 likes

Ik had precies hetzelfde als wat je hierboven schrijft. Ik vind zo’n trouwjurk echt ontzettend mooi maar om zoveel geld uit te geven aan een jurk die ik net een hele dag aan zou hebben. Dat was mij het geld niet waard. Plus ik ben klein en wilde geen lange jurk. Nooit spijt gehad van mijn Monsoon jurk en vond dat ik er ook heel mooi uitzag op de dag zelf :smiley:

1 like

Ja ik wil of een “goedkope” of huren