Waar is deze rok van? Ik vind hem echt prachtig! Staat je ook heel mooi
Ik draag ook huidskleurige panty’s. Er is een model van Falke (kom nu even niet op de naam, Sheila misschien), dat wordt bijvoorbeeld ook gedragen door Kate Middleton. Verkrijgbaar in heel veel tinten, 12 denier, zonder enige glans of iets dergelijks. Ik krijg snel last van gewrichtspijn met blote benen als de temperatuur net iets te laag zakt, en met zo’n panty voelt het dan warmer en dus wat minder snel pijn.
Als je een goede huidskleurige panty draagt dan lijkt het net alsof je niks aan hebt, dus daar hoeft echt niks mis mee te zijn. Als het er oranje/shiny/nep uitziet, heb je gewoon de verkeerde aan. Misschien kan je een keer naar een beenmode zaak en kijken wat goed matcht, daar hebben ze zoveel verschillende dat er echt wel iets voor je tussen zit. Als je dan eenmaal de juiste hebt gevonden hoef je nooit meer verder te zoeken
Ohja nog een tip: er zijn ook panty’s met een open teen zodat je ook open schoenen met panty aan kan (mits ze een redelijk breed bandje bij de tenen hebben zodat je wat speling hebt). Briljante uitvinding.
Thanks! Ik had overigens zelf niet het idee dat ik niet de juiste panty’s heb en daarom voor schut liep hoor. Ik wilde vooral weten wat het probleem nou eigenlijk was met huidskleur. Ben er niet genoeg van onder de indruk om ze weg te gooien.
Wat voor soort schoenen dragen jullie 's zomers (zeg maar met dit weer of nog iets warmer) naar kantoor?
Ik heb dus van dit soort half nette zomerjurkjes maar wat voor schoenen draag je er dan onder? Het is allemaal niet heel chique dus geen hakken (voel ik mij ook niet echt comfortabel bij), maar ook niet echt gympen…
Ik zat zelf een beetje aan zoiets te denken maar weet ook niet of dat suf/tuttig/stom/oma-achtig, gewoon leuk of bijpassend is.
Dus mocht er iemand aanraders hebben, graaaag!
Ik vind dat leuk hoor! En ik draag ook vaak wel loafers
Ik vond er 1 van dr. denim wel wat langer meegaan dan mijn cheapo coated jeans van C&A. Maar ik denk dat ik ergens dit jaar toch weer een leren skinny scoor. Ik kan er gewoon slecht tegen als dingen ook met de handwas best snel lelijk worden (jaartje).
Desert boots, wedges, espadrilles?
Ik heb bij only gewerkt, ze slijten gewoon heel snel. Vind een jaar nog lang, ik kocht steeds na een halfjaar al een nieuwe toen.
Ik heb er ooit 1 van Only geprobeerd maar vond die van vergelijkbare kwaliteit als die van de C&A. Maar ik doe ook graag lang met mijn spullen en dan vind ik 1 jaar echt te kort om het nog een keer te kopen. En ik had die coated gevallen juist gekocht als vervanging van een leren broek. Maar ook nepleren varianten werden gauw lelijk of kregen een rare vorm.
Ik draag dan vaak dit soort loafers, heel simpel maar wel redelijk netjes. Hebben ze bij Manfield vaak ook in veel verschillende kleuren.
Ik vind dat soort schoenen heel leuk, maar zelf niet zo fijn in de zomer. Ik draag dan loafers, espadrilles van Tom’s of nette sandalen.
Deze hebben geen gekruiste band, maar het chille is dat je de hak kan verwisselen:
https://mimemoi.com/eu/en/shoes/sandals/muse-black?c=33
Ik heb zelf 2 paar en vind de kwaliteit erg goed.
Edit: of misschien deze?
https://mimemoi.com/eu/en/sale/n04-black?c=22
Heeft iemand hier een america today regenjas, blijft de capuchon goed zitten op de fiets met harde wind? Of andere tips voor (gevoerde) regenjassen waarbij de capuchon echt goed blijft zitten?
Ja ik heb er 1. Muts blijft goed zitten, die kun je goed straktrekken. Enige nadeel vind ik het extra klepje op de muts.
Die zit voor m’n ogen op de fiets. Die klap ik om en dan gaat het wel goed.
Ik heb er ook een maar als het echt hard regent gaat het er wel dwars doorheen. Een mild regenbuitje houdt het nog wel redelijk tegen. (Ik had misschien de verkeerde verwachtingen van de regenjas.) En sla ook het klepje om omdat ik anders niets zie.
Ik heb een Hunter regenjas en als het echt heel hard regent en ik fiets een halfuur wordt m’n trui ook wat nat, dus dan vraag ik me af of er regenjassen die echt 100% waterdicht zijn bij hele heftige regen, en zo ja waar ik die kan vinden
Oh ja juist! Daar ga ik dan eens naar opzoek.
En heeft er iemand ervaring met de regenjassen van Rains?
Ik heb een simpele regenjas van The North Face (alsnog 150 euro, zou nu voor iets anders gaan van patagonia bijv) nu 3 jaar oud en komt geen regen doorheen. Maar die is niet gevoerd helaas
Ik had vorig jaar de Rains regenjas van mijn schoonmoeder mee naar Lowlands en het heeft daar echt flink geregend, ik bleef helemaal droog en mijn vrienden hadden zo’n America Today jas en zij waren al vrij snel doorweekt. Aanrader dus!
Die van Rains zijn fijner ik heb er alleen eentje van American Today omdat ik die ooit met 70% korting kon kopen waardoor ik het probleem voor lief neem.
@crazyplantlady Misschien kijken bij camper.com ?