Modetopic

Eerste zijn van nubikk. Heb ik ook al een paar schoenen van en die zitten superlekker. Dus ik hoop dat deze ook zo lekker zitten.
Ik had nooit strakker dan strak broeken, maar die probeer ik wel te kopen omdat ik dat ook mooier vind.

Thanks voor je uitgebreide reactie. Ik heb gekeken naar de ballerina’s van Fred maar ik vind dat houten hakje niet mooi :disappointed_relieved:

Wat betreft de tas, die zou ik wel graag van een merk / designer willen. Budget maakt me niet uit maar er moet echt wel flink wat in kunnen (grote broodtrommel + yoghurtbeker bijvoorbeeld) zonder dat het meteen een enorme shopper wordt. Bij Longchamps le pliage werkt dat perfect, ik vind hem niet lomp groot maar er past wel heel veel in.

Voor die hakken ga ik eens op onderzoek uit

Mmmm tassen
 Zou je eens bij Furla kunnen kijken?

1 like

Ik heb hulp nodig bij de kleur van deze laarsjes. Ik heb donkerblond haar met lichtblonde punten, draag veel zwart, grijs, crĂšme-wit en camel en in de winter ook truien in donkerblauw, groen, oranje en roze. Mijn jas is zwart.
Normaal gezien zou ik altijd voor “veilig” zwart kiezen, maar bordeaux lijkt me eigenlijk ook wel een keer leuk.

of

• Zwart
  • Bordeaux

0 stemmers

Misschien zou je ook eens naar je schoenencollectie kunnen kijken. Heb je toevallig al zwarte laarsjes, en zouden deze dus de zoveelste zwarte zijn maar dan een ander model?
Misschien dat je daarmee kan besluiten toch eens wat meer gewaagder te gaan.
Ik heb zelf voor de Bordeaux gekozen, ik draag net als jij veel basic en neutrale kleuren en vind die bordeaux eigenlijk juist daar wel mooi bij passen. Ook omdat ze niet zo vel lijken en dus niet een zieke eyecatcher zijn, maar toch subtiel iets anders.

2 likes

Ja, ik heb verder 1 paar zwarte laarsjes. Maar wel een heel ander model, geen hak en met een gesp.
Maar misschien is het inderdaad leuk om een keer iets ‘gewaagder’ te proberen. Ik neig op dit moment ook wel wat meer naar bordeaux, maar ik denk dat ik ze beiden maar ga bestellen en dan kijk hoe ze in het echt zijn.

Ik herken dit zo erg! Heb net een hele zooi kleding op UW gegooid en anders ga ik het gewoon uitzoeke en weggeven/doneren en dan langzaamaan mooie nieuwe spullen kopen. Ook gewoon investeren in mooie spullen en stoppen met impulsaankopen/ hele trendgevoelige dingen kopen. Hoop dat ik dan over een paar maanden veel blijer ben met de spullen die ik heb.

2 likes

Ik ben op zoek naar leuke/lekker zittende sweater dresses. Met mijn 1.80 zijn ze alleen vaak niet meer dan een lange trui.
Iemand tips/ linkjes/ideeën?

Voor het behalen van mijn studie krijg ik van mijn ouders een horloge. Als jullie nu een horloge uit zouden mogen zoeken, welke/wat voor type zou het dan worden? Ik wil een horloge dat ik over vijf / tien jaar ook nog kan dragen (dus redelijk trendongevoelig)

Ik heb deze flared (velvet) broeken binnen gekregen, dus in groen en zwart:

Natuurlijk weer veel te lang voor mij met mijn 1m68. Ik wil ze graag houden, maar ik draag enkel sneakers en heb nu dus wel hak nodig, anders loop ik er echt op. Weet iemand leuke laarsjes met hak die hier mooi onder staan?

Ik draag zelf nooit horloges, maar als ik er al een zou dragen, zou het waarschijnlijk zo’n retro Casio worden. :stuck_out_tongue:

Ik vind horloges van Cluse heel mooi en ook aardig tijdloos!

@Foucher Laarsjes met hak van Gabor lopen bij mij altijd heel lekker!

Klopt het dat je de Topshop Jamie broek het best een maatje groter kan bestellen? Dat stond erbij op Zalando. Ik heb hem besteld n.a.v. de vele positieve opmerkingen hier op het forum, benieuwd of ik ook fan word!

1 like

Ik ga eens naar dat merk kijken, dankjewel! Ben echt een schoenenleek haha.

Ik heb zelf één Jamie, een zwarte, in mijn eigen maat. Heb er ooit wel een bij gehad (blauw), maar die viel juist wat groter uit.

1 like

Hm, oké, ik wacht het wel even af :sweat_smile: Ik heb een blauwe besteld.

Zalando is in ieder geval qua terugsturen heel makkelijk! Volgens mij verschilt het echt een beetje per broek, dus ik vind het ook altijd wel lastig.

1 like

Ja, ik wilde deze vooral eens proberen door de lengtemaat 28, die hebben ze niet bij zo veel merken en voor mij (1,52 m) is die lengte precies goed!

De horloges van skagen vind ik mooi en tijdloos.

1 like

Ik zou dan een horloge nemen van DaniĂ«l wellington, vind die al een paar jaar mooi en denk dus best wel tijdloos. Vind juist rosefield, cluse en dat captain and Son ofzo heel erg van ‘nu’.

2 likes

Ik ben bang dat als ik ze in laat korten, het flared effect weg is. :sweat_smile: Maar ik weet jet niet zeker hoor, weinig verstand van. Geen idee ook waar ik dat hier kan laten doen haha.

Ik heb veeeel nieuw ondergoed nodig en nu is het mijn tijd. Ik had een financiĂ«le meevaller en het is sale maar ik wil voor iets gaan dat mooi blijft. Bh’s heb ik al in alle kleuren dus het gaat vooral om strings en slips. Hunkemöller, Oysho en h&m ken ik nu wel. Heeft iemand een tip?

1 like