Ja! En dan met een witte fluffy trui, gaat super mooi zijn!
Jongens hebben jullie tips wat betreft jeans. Ik zoek eentje die veel stretch heeft want dat zit lekker. Donkergrijs zonder wassing.
Het belangrijkste: ze moeten je bil goed uit laten komen. Ik trek soms broeken aan en dan denk ik echt waaaaaar zijn mn billen gebleven
Merci beaucoup ga nu kijken
Edit: welke maat heb je normaal en welke gekocht als ik vragen mag?
Ik ben opzoek naar leuk sokken (gekleurd, glitters) die net boven korte enkellaarsjes uitkomen. Ik heb nu zulke: https://www.zalando.nl/becksoendergaard-dina-2-pack-sokken-b1281f000-q11.html?size=39/41&wmc=SEM310_NB_GO._1466588762_701171515_35858411039.&opc=2211&gclid=Cj0KCQiAi57gBRDqARIsABhDSMpp0aYf4dtrkw_hOI4JqQJhZX_osthcsTnIKo-iSjluMIeZSdO5RCEaAlijEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Die komen bijna tot halverwege mijn kuiten en ik vind het leuker als alleen een klein randje boven laarsjes uitkomen, voor wanneer ik een panty draag.
Als iemand tips heeft hoor ik het graag!
Ik ga kijken, dankjewel!
Bij de Monki hebben ze ook veel leuke sokken!
Ja ik zie allemaal leuke met de goede maat! Dankjewel!
Ik heb over een aantal weken een zomer bruiloft. Dress code is casual chique. Ben opzoek naar een mooie jurk, die luchtig en toch chique is. Op asos kom ik alleen maar hele sletterig dingen tegen of echt gala achtig jurken. Iemand de gouden tip voor een leuke webshop of winkel?
Wat ik bv doe is kijken bij Zalando en als ik een bepaalde jurk wel mooi vind, kijk ik welk merk het is. Daarna bij filters gericht op dat merk zoeken. (Kijk bv bij het merk ‘Apart’: zag ik mooie jurken tussen) Dan zie je alle jurken van dat merk en kun je goed zien of dat de stijl is die je zoekt!
(C&A is vaak in dit soort gevallen ook een hit or miss. Steps ook.)
Thanks voor deze tip. Heb net een aantal jurkjes besteld met deze tactiek, hopelijk zit er wat tussen!
Ik weet niet of je inmiddels al eentje aangeschaft hebt, maar ben erg fan van de Asos petite lijn.
Heeft iemand tips voor winkels/websites voor laarzen met xl schacht? Of merken op zalando bijv?
En dan het liefst geen laarzen waar ik 250 euro voor betaal
Ik heb zelf al gezocht ,zonder echt resultaat.
Paprika heeft mooie laarzen voor niet al te veel geld met xl schacht.
Mag ik hier mijn te algemene wishlist droppen en dat jullie dan vuren met wat jullie mooi vinden? Ik moet wat investeringen maken want er zijn veel dingen kapot gegaan:
ballerina’s
(schouder)tas
Hakken
Enkellaarsjes met brede hak (>8cm)
Kleuren maken niet uit maar liefst wel van echt goede kwaliteit. Elke tip is welkom
Waarom kosten de jurken van Monki bij Asos bijna €15,- duurder dan bij Monki zelf.
Heb er 3 jurken gezien, maar bij Monki niet in mijn maat, en zalando heeft ze niet.
Nog tips voor leuke wikkeljurken voor mijn appelfiguur?
Ik zou even checken hoe duur ze in ponden zijn. Scheelt vaak een hoop als je dat omrekent, ipv direct in euro’s afrekent.
Heeft iemand een idee hoe ik een kunstleren riem iets soepeler krijg (behalve 'm gewoon te dragen)? Hij staat nu zo rechtop in mijn broek en dat vind ik lillek.
Weet iemand leuke Dr Martens like laarsjes? Ik vind Dr Martens eigenlijk iets te lomp voor mezelf.
Misschien heeft Guts & Gusto wat voor je?
Vagabond heeft sowieso veel varianten op zwarte veterlaarsjes die er wat verfijnder uitzien. Het leer van deze schoenen is ook wel heel mooi.
Zoiets misschien? https://www.tdleatherboots.com/collections/all
Heb zelf deze halfhoge zwarte vorig jaar gekocht en nog steeds erg blij mee! Was zelf toen ook op zoek naar iets subtielers dan Dr Martens en kwam deze toen tegen bij Things I Like Things I Love (in Amsterdam, weet niet waar je woont).