Modetopic

Ik heb ook nubikk schoenen (niet deze) en vind ze iig heel lekker zitten! Laatst ook gewoon mee genomen op citytrip, omdat ik er echt prima een hele dag op kan lopen (en ik draag eigenlijk altijd sneakers, dus het is heel wat dat ik dan dit kies om mee te nemen)

2 likes
  • ballerina’s van Fred de la Bretoniere
  • tas, groot of klein? Wat mag het budget zijn?
  • hakken geen idee want die draag ik zelf niet. Vind zelf Peter Kaiser Herdi wel mooi en relatief lekker zitten, wel heel duur
  • enkellaarsjes vind ik zelf mooi van Via Vai, wel alleen voor smalle voeten dus jammer voor mij haha. Fred de la B heeft ook wel eens mooie met brede hak en heb er zelf van Vic Matie die erg lekker zitten en goede kwaliteit zijn
1 like

Kende het merk voor 2018 helemaal niet, maar heb er nu al 2 paar van en word ook heel blij als ik ze aanheb.

Thanks voor je tips!

1 like

Ja ken het wel haha, heb nu een nieuw paar thuis staan wat echt nog ingelopen moet worden en ik zie er een beetje tegenop :sweat_smile: maar mn 2 oudere paren lopen echt heerlijk. (ik heb ook een vrij hoge wreef)

Heeft iemand tips waar je leuke pakken kan kopen? Zoek een blazer met bijpassende broek (het liefst tapered leg en normale lengte) maar ik vind vooral printjes en double-breasted blazers :frowning:

2 likes

Ik lees mee. Ik zoek de perfecte blazer

1 like

Ik ben zo in twijfel. Welke zijn leuker?

• Nr 1
  • Nr 2

0 stemmers

Misschien heb je ondertussen al wat; maar ik moest gelijk denken aan deze. Ze zijn heel licht en lopen goddelijk.

200% die eerste, ik vind het materiaal daarvan veel mooier. Die tweede oogt als nepleer, als 't dat niet al is. En bij die eerste vind ik 't mooi dat die gespen ook wat gekleurd zijn, of lijkt dat maar zo? Die tweede steken zo af, te groot contrast

1 like

Zara claimt dat die 2e ook echt leer zijn en in de winkel zag het er ook wel zo uit, maar ik neig zelf ook meer naar die eerste. Heb ze al een tijdje op het oog en zodra ik ze zag zei ik meteen dat ik ze wilde kopen. Die 2e zijn een stukje goedkoper en het bontje lijkt me wel wat haha!
Maar denk dat ik toch die 1e ga kopen

1 like

@Luipaard als ik er nog wat aan mag toevoegen, haha: die eerste loopt denk ik ook mooi smal toe naar je enkel. Die tweede kunnen wel eens wat meer “open” staan, maar mijn broeken zijn dan ook altijd strakker dan strak
Waar zijn die eerste van? :upside_down_face:

Eerste zijn van nubikk. Heb ik ook al een paar schoenen van en die zitten superlekker. Dus ik hoop dat deze ook zo lekker zitten.
Ik had nooit strakker dan strak broeken, maar die probeer ik wel te kopen omdat ik dat ook mooier vind.

Thanks voor je uitgebreide reactie. Ik heb gekeken naar de ballerina’s van Fred maar ik vind dat houten hakje niet mooi :disappointed_relieved:

Wat betreft de tas, die zou ik wel graag van een merk / designer willen. Budget maakt me niet uit maar er moet echt wel flink wat in kunnen (grote broodtrommel + yoghurtbeker bijvoorbeeld) zonder dat het meteen een enorme shopper wordt. Bij Longchamps le pliage werkt dat perfect, ik vind hem niet lomp groot maar er past wel heel veel in.

Voor die hakken ga ik eens op onderzoek uit

Mmmm tassen
 Zou je eens bij Furla kunnen kijken?

1 like

Ik heb hulp nodig bij de kleur van deze laarsjes. Ik heb donkerblond haar met lichtblonde punten, draag veel zwart, grijs, crĂšme-wit en camel en in de winter ook truien in donkerblauw, groen, oranje en roze. Mijn jas is zwart.
Normaal gezien zou ik altijd voor “veilig” zwart kiezen, maar bordeaux lijkt me eigenlijk ook wel een keer leuk.

of

• Zwart
  • Bordeaux

0 stemmers

Misschien zou je ook eens naar je schoenencollectie kunnen kijken. Heb je toevallig al zwarte laarsjes, en zouden deze dus de zoveelste zwarte zijn maar dan een ander model?
Misschien dat je daarmee kan besluiten toch eens wat meer gewaagder te gaan.
Ik heb zelf voor de Bordeaux gekozen, ik draag net als jij veel basic en neutrale kleuren en vind die bordeaux eigenlijk juist daar wel mooi bij passen. Ook omdat ze niet zo vel lijken en dus niet een zieke eyecatcher zijn, maar toch subtiel iets anders.

2 likes

Ja, ik heb verder 1 paar zwarte laarsjes. Maar wel een heel ander model, geen hak en met een gesp.
Maar misschien is het inderdaad leuk om een keer iets ‘gewaagder’ te proberen. Ik neig op dit moment ook wel wat meer naar bordeaux, maar ik denk dat ik ze beiden maar ga bestellen en dan kijk hoe ze in het echt zijn.

Ik herken dit zo erg! Heb net een hele zooi kleding op UW gegooid en anders ga ik het gewoon uitzoeke en weggeven/doneren en dan langzaamaan mooie nieuwe spullen kopen. Ook gewoon investeren in mooie spullen en stoppen met impulsaankopen/ hele trendgevoelige dingen kopen. Hoop dat ik dan over een paar maanden veel blijer ben met de spullen die ik heb.

2 likes

Ik ben op zoek naar leuke/lekker zittende sweater dresses. Met mijn 1.80 zijn ze alleen vaak niet meer dan een lange trui.
Iemand tips/ linkjes/ideeën?