Modetopic

Ik zoek dus zo’n mega lekker zittende flared broek (liefst donkergroen met (dieren)print), maar ik ben maar 165. Als je er een stuk af laat halen is het hele model weg dus dat is niet een optie. Met hakken nog steeds te lang.

Weet iemand een merk waar ze dit soorten broeken in lengtematen hebben of een merk die van zichzelf wat korter zijn?

2 likes

Weet iemand waar ik zulke schoenen kan kopen?
Op mostwanted is mijn maat (39) uitverkocht

Vind ze zooo mooi, hakhoogte 12 cm

Ik ben 1,70 en heb er eentje van Catwalk Junkie en die is niet heel erg lang. Moet er wel iets van een hak onder, maar geen 10cm ofzo

1 like

I

Hele mooie jurk trouwens!
Ik zou er zelf geen effen schoenen bij doen. Iets met een print/motief vind ik een heel mooi contrast bij zo’n zachte jurk.

4 likes

Gelukkig is effen ook makkelijker te vinden dan😅
Ik weet niet wanneer de bruiloft is maar tegen de lente stromen de winkels en webshops wel weer vol met dit soort modellen.

1 like

Ik vind de slips van Intimissimi fijn! En een paar dagen geleden was er korting op heel veel ondergoed bij Zalando, ook de wat duurdere merken. Misschien zit daar iets bij voor je? (Ik weet niet of er nog steeds sale is, maar denk het wel!)

1 like

Misschien is dit iets?

1 like

Ik heb dus een bol buikje, maar daardoor durf ik vaak bepaalde broeken/rokken niet aan. Als ze zo in je taille eindigen en dan geen afleiding als een rits of knoop hebben ofzo. Dan zie je echt zo’n bolletje. Als ik dan weer eens iemand met een vetrolletje meer of minder bepaalde kleding zie rocken dan denk ik, weet je stel je niet zo aan, het staat helemaal niet verkeerd bij die chick, jij kan het ook gewoon wel aan. Maar dan op het moment zelf durf ik het niet aan te doen. Ik heb een broek al 1,5 jaar in de kast liggen, wil hem misschien aan met oud en nieuw, maar vanmiddag paste ik hem en dan zie ik zo’n bolletje en ben ik bang dat mensen denken dat ik zwanger ben of gewoon op die buik gaan letten. Vind het zo lastig om dan te denken ‘fuck it’. Zijn er mensen die dit herkennen? Hoe kom je eroverheen? Wil me ook wel zeker in mijn kleding voelen, maar vind het dan jammer dat ik een deel van de kleding gewoon niet aandurf/of dingen die al in mijn kast liggen niet aandoe.

1 like

Ja je hebt ook gelijk! En misschien moet ik mijn drankjes in het begin heel opzichtig drinken zodat ook niemand kan denken, en nog erger vragen!!!, of ik zwanger ben :stuck_out_tongue: Daar ben ik bang voor :’)

1 like

Hij staat je echt heel erg goed en ik zie helemaal niet dat hij iets te groot is.

Donker/diepblauw lijkt me ook mooi erbij!

1 like

Ik heb zo’n soort broek die ik graag aan wil vanavond. Het is niet precies dezelfde, maar van fluweel/ribstof maar hij komt dus wel een stuk boven mijn navel. Dus ik weet niet zo goed wat ik erboven moet dragen? Ik doe altijd met al mijn kleding een french tuck, maar dat ziet er nu stom uit…

Ik draag die naar werk altijd met een grote trui er op, of een shirtje dat voor een beetje losjes valt en dan bijv een blazer of ander soort jasje er op. Maar zo met oud en nieuw zou ik denk ik gaan voor een blouse die mooi valt, of een hemdje dat een beetje losjes zit. Vind zelf meestal strakke tops niet mooi op zo’n broek omdat ik het toch meer een legging vind en iets er in stoppen ook niet om diezelfde reden, dus ik kijk meestal naar dingen die een beetje flowy (is dit een woord?) vallen en niet heel recht of strak.

1 like

Thanks! Ik heb nu een los hemdje inderdaad en een vestje erbij. Had eerst een blouse daaroverheen gedaan, maar ga toch liever voor comfy haha

Ik heb deze broek pas gekocht, maar weet niet goed waarmee ik m kan combineren. Iemand tips?

https://www.debijenkorf.nl/scotch-soda-high-rise-cropped-slim-fit-pantalon-met-contrastbies-2831080324-283108032412000

Is die streep nou goud??
Mijn eerste inzicht zou zijn een wit shirtje met eventuele gouden/rode/zwarte print of een rode wijde trui/blazer.

1 like

Het is een soort parelmoer kleur, kan het niet goed uitleggen.

Thanks! Ga van de week eens in de stad kijken…

Helppp ik kan niet kiezen
Tas 1:

Tas 2:

Welke is leuker?

• Tas 1
  • Tas 2

0 stemmers

Ik vind ze beiden heel erg mooi, maar de eerste net iets meer tijdloos.

1 like

Leuke broek zeg!
Zou ‘m combineren met een zwarte wollen of kasjmier trui met een v-hals. Of met een grof gebreide donkerwitte (is dat een woord? ik bedoel dus niet wit-wit, maar beetje offwhite) trui.