Modetopic

Voor het behalen van mijn studie krijg ik van mijn ouders een horloge. Als jullie nu een horloge uit zouden mogen zoeken, welke/wat voor type zou het dan worden? Ik wil een horloge dat ik over vijf / tien jaar ook nog kan dragen (dus redelijk trendongevoelig)

Ik heb deze flared (velvet) broeken binnen gekregen, dus in groen en zwart:

Natuurlijk weer veel te lang voor mij met mijn 1m68. Ik wil ze graag houden, maar ik draag enkel sneakers en heb nu dus wel hak nodig, anders loop ik er echt op. Weet iemand leuke laarsjes met hak die hier mooi onder staan?

Ik draag zelf nooit horloges, maar als ik er al een zou dragen, zou het waarschijnlijk zo’n retro Casio worden. :stuck_out_tongue:

Ik vind horloges van Cluse heel mooi en ook aardig tijdloos!

@Foucher Laarsjes met hak van Gabor lopen bij mij altijd heel lekker!

Klopt het dat je de Topshop Jamie broek het best een maatje groter kan bestellen? Dat stond erbij op Zalando. Ik heb hem besteld n.a.v. de vele positieve opmerkingen hier op het forum, benieuwd of ik ook fan word!

1 like

Ik ga eens naar dat merk kijken, dankjewel! Ben echt een schoenenleek haha.

Ik heb zelf één Jamie, een zwarte, in mijn eigen maat. Heb er ooit wel een bij gehad (blauw), maar die viel juist wat groter uit.

1 like

Hm, oké, ik wacht het wel even af :sweat_smile: Ik heb een blauwe besteld.

Zalando is in ieder geval qua terugsturen heel makkelijk! Volgens mij verschilt het echt een beetje per broek, dus ik vind het ook altijd wel lastig.

1 like

Ja, ik wilde deze vooral eens proberen door de lengtemaat 28, die hebben ze niet bij zo veel merken en voor mij (1,52 m) is die lengte precies goed!

De horloges van skagen vind ik mooi en tijdloos.

1 like

Ik zou dan een horloge nemen van Daniël wellington, vind die al een paar jaar mooi en denk dus best wel tijdloos. Vind juist rosefield, cluse en dat captain and Son ofzo heel erg van ‘nu’.

2 likes

Ik ben bang dat als ik ze in laat korten, het flared effect weg is. :sweat_smile: Maar ik weet jet niet zeker hoor, weinig verstand van. Geen idee ook waar ik dat hier kan laten doen haha.

Ik heb veeeel nieuw ondergoed nodig en nu is het mijn tijd. Ik had een financiële meevaller en het is sale maar ik wil voor iets gaan dat mooi blijft. Bh’s heb ik al in alle kleuren dus het gaat vooral om strings en slips. Hunkemöller, Oysho en h&m ken ik nu wel. Heeft iemand een tip?

1 like

Ik zoek dus zo’n mega lekker zittende flared broek (liefst donkergroen met (dieren)print), maar ik ben maar 165. Als je er een stuk af laat halen is het hele model weg dus dat is niet een optie. Met hakken nog steeds te lang.

Weet iemand een merk waar ze dit soorten broeken in lengtematen hebben of een merk die van zichzelf wat korter zijn?

2 likes

Weet iemand waar ik zulke schoenen kan kopen?
Op mostwanted is mijn maat (39) uitverkocht

Vind ze zooo mooi, hakhoogte 12 cm

Ik ben 1,70 en heb er eentje van Catwalk Junkie en die is niet heel erg lang. Moet er wel iets van een hak onder, maar geen 10cm ofzo

1 like

I

Hele mooie jurk trouwens!
Ik zou er zelf geen effen schoenen bij doen. Iets met een print/motief vind ik een heel mooi contrast bij zo’n zachte jurk.

4 likes

Gelukkig is effen ook makkelijker te vinden dan😅
Ik weet niet wanneer de bruiloft is maar tegen de lente stromen de winkels en webshops wel weer vol met dit soort modellen.

1 like

Ik vind de slips van Intimissimi fijn! En een paar dagen geleden was er korting op heel veel ondergoed bij Zalando, ook de wat duurdere merken. Misschien zit daar iets bij voor je? (Ik weet niet of er nog steeds sale is, maar denk het wel!)

1 like

Misschien is dit iets?

1 like

Ik heb dus een bol buikje, maar daardoor durf ik vaak bepaalde broeken/rokken niet aan. Als ze zo in je taille eindigen en dan geen afleiding als een rits of knoop hebben ofzo. Dan zie je echt zo’n bolletje. Als ik dan weer eens iemand met een vetrolletje meer of minder bepaalde kleding zie rocken dan denk ik, weet je stel je niet zo aan, het staat helemaal niet verkeerd bij die chick, jij kan het ook gewoon wel aan. Maar dan op het moment zelf durf ik het niet aan te doen. Ik heb een broek al 1,5 jaar in de kast liggen, wil hem misschien aan met oud en nieuw, maar vanmiddag paste ik hem en dan zie ik zo’n bolletje en ben ik bang dat mensen denken dat ik zwanger ben of gewoon op die buik gaan letten. Vind het zo lastig om dan te denken ‘fuck it’. Zijn er mensen die dit herkennen? Hoe kom je eroverheen? Wil me ook wel zeker in mijn kleding voelen, maar vind het dan jammer dat ik een deel van de kleding gewoon niet aandurf/of dingen die al in mijn kast liggen niet aandoe.

1 like