Liggen die ‘stapstenen’ niet te ver uit elkaar voor comfortabel lopen? Je zou het kunnen inzaaien met klaver? Daar kun je overheen lopen, is groen en hoeft niet gesnoeid te worden.
Ik had grind op de looppaden in mn vorige tuin en vond het erg mooi. Wel grindmatten onder leggen tegen het onkruid.
Katten poepen er echt niet in. Het is ook maar een dun laagje dat je legt, cm of 3.
Nou ja bij ons dus wel. Het werd één grote kattenbak, heel goor.
Oh, die zijn nog tijdelijk, haha. Lagen er eerst en nu alleen even om over te lopen. Dus die gaan wel weg straks. Klaver is wel een leuk idee, maar zaait dat niet enorm?
Wat grind betreft ben ik een beetje bang dat ik daar spijt van krijg. En dan is het zo’n gedoe om het er uit te krijgen.
@sashiko Ogen houtsnippers wel een beetje rustig? Ik vind het soms nogal druk ogen namelijk en wil juist wat meer een rustige uitstraling creëeren met wilde planten er omheen.
Ik vind houtsnippers zelf wel mooi natuurlijk ogen. Wij hebben verder ook veel hout in de tuin (hekjes, schutting, moestuinbakken) dus dan gaat het ook op in het geheel.
Een paar stapstenen op de kop tikken ergens en gewoon wat gras eromheen zaaien is ook leuk in jullie tuin denk ik!
Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in (Moes)tuintopic (Deel 2).