Haha wat grappig mijn balkon is ook ongeveer 7m2 en ik wil ook ongeveer wat jij beschrijft! Ik had ook al meegedaan met de wedstrijd inderdaad voor de korting voor de Liv bank. Ik moet alleen nog opmeten of het ook past.
Dit is mijn balkon nu
Ik heb er nog niet veel aangedaan behalve de vloerkleden gekocht (eronder zitten lelijke stenen die ongelijk liggen dus kan helaas geen vlonders leggen) en dus de plantenbak van Lidl gekocht. In die bak komen kruiden (koriander, peterselie, salie, tijm, oregano, basilicum - althans ik hoop dat het lukt want heb er vrijwel geen zon). In de bakken aan de balustrade zit verschillende soorten sla/radijs/eetbare bloemen en in de losse potten zit/komt munt, pepertjes, rozemarijn, courgette, monniksap, zeeuwsknoopje, witte judaspenning, kievietsbloem en nog wat bloembollen.
En dan wil ik graag nog zoals jij ook meer de hoogte in en de muren meer gaan gebruiken, ik moet nog uitzoeken welke planten hiervoor geschikt zijn gezien er geen zon komt. En dan wil ik de groene tafel + stoelen vervangen voor dat Liv bankje of een andere bank. En dan ga ik nog een lampsnoer ophangen, maar ik heb geen stopcontact in de buurt dus ik ben op zoek naar goede solar lampjes.
Mocht je toch nog over een kas twijfelen: HABAU® Broeikas - Lidl-Shop.nl deze is niet zo groot!